Print side | Luk vindue

Forbinde 360’er med PC

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Spillekonsoller
Forumbeskrivelse: PlayStation, Xbox, Wii m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=17305
Udskrevet den: 01-Februar-2025 kl. 07:53

Emne: Forbinde 360’er med PC
Skrevet af: Stay_Bamboocha
Emne: Forbinde 360’er med PC
Skrevet den: 15-November-2006 kl. 21:50
Kan simpelthen ikk få kontakt mellem min PC og så min 360'er - kan godt få fat i mit Microsoft Media Center på min anden masikne men på den lille sker der INTET!
Har indst. Media Connect men den Fail hver gang med det med de Porte som skal åbnes og når jeg så går ind og kigger på dem i min Windows Firewall så er det slået fra og har også prøvet at deaktivere den med uden held.......!!

Nogle som er pisse gode det dette....?

Svar:
Skrevet den: 16-November-2006 kl. 22:50
SLET ingen som ved noget om dette emne eller selv kører med det.......???

Skrevet af: ITMS
Skrevet den: 06-December-2006 kl. 00:06

Har du installeret Windows Media Connect software på din PC? Den er vist nok standard installeret på MCE, men vist ikke på XP.

mvh.

Peter

Skrevet den: 06-December-2006 kl. 07:59
Oprindeligt skrevet af ITMS ITMS skrev:

Har du installeret Windows Media Connect software på din PC? Den er vist nok standard installeret på MCE, men vist ikke på XP.

mvh.

Peter

jojo har inst. WMC på min pc......og synes også jeg har åbnet det porte jeg skal i Windows Firewall. Hmmmm

Skrevet af: Riot
Skrevet den: 06-December-2006 kl. 18:45
Du skal måske også åbne porte i din router, hvs du har sådan én.

Skrevet af: MadBeaver
Skrevet den: 07-December-2006 kl. 18:11

Hej

Måske skulle du prøve TVersity i stedet for. Så kan du også streame andre formater end WMV til boxen. Her er en fin lille guide: http://www.tweaktown.com/articles/1002/1/page_1_introduction/index.html - http://www.tweaktown.com/articles/1002/1/page_1_introduction /index.html

/Martin

Skrevet af: Ulrikwich
Skrevet den: 12-December-2006 kl. 22:32
Media center connect installeres af sig selv når den finder en enhed på netværket så vidt jeg ved. Da jeg selv tilsluttede min xbox tin netværket klarede den det hele af sig selv, det var faktisk meget smart

Skrevet af: Juve20
Skrevet den: 30-December-2006 kl. 22:04

Oprindeligt skrevet af Ulrikwich Ulrikwich skrev:

Media center connect installeres af sig selv når den finder en enhed på netværket så vidt jeg ved. Da jeg selv tilsluttede min xbox tin netværket klarede den det hele af sig selv, det var faktisk meget smart

hvor kan jeg få windows media connect fra? kan ikke finde det på widow medias side

Skrevet den: 30-December-2006 kl. 22:21
det skulle ligge som en del af WinMCE. Det er ikke noget man henter.
Du har MCE ikke?

Skrevet den: 30-December-2006 kl. 22:25

Oprindeligt skrevet af Ulrikwich Ulrikwich skrev:

det skulle ligge som en del af WinMCE. Det er ikke noget man henter.
Du har MCE ikke?

nej bruger windows xp

så kan jeg måske ikke få forbindelse på den måde? hvordan får jeg det så hvis ikke det kan lade sig gøre?

Skrevet den: 30-December-2006 kl. 22:58
Så kan du ikke bruge den funktion. Så skal du bare connecte til en PC, det ligger som valgmulighed inde i Media menuen på Xboxen. Evt. kan du bruge Tversity server til at streame med, men det er ikke nødvendigt...

Skrevet af: MeLViS
Skrevet den: 31-December-2006 kl. 12:53
Brug Tversity...så kan du også streame Divx og HD materiale.

Skrevet den: 31-December-2006 kl. 13:47

hmm kan ikke få forbindelse til min pc....jeg har trukket et netkabel fra pc til xbox men xbox'en siger den ikke kan finde nogen pc

hvis den eneste grund til at bruge tversity er at streame divx og hd materiale behøver jeg ikke det...for skal kun bruge xboxen til at afspille mp3 filer fra min pc

Skrevet den: 31-December-2006 kl. 15:49
hva kræver det at "krafter" fra Pc'en at kører TVersity så det ser GODT ud??

Skrevet den: 01-Januar-2007 kl. 11:44
Det kan ikke se godt ud. Den laver on the fly omkomprimering til WMV. Tabet vil være der desværre, så selvom man kan afspille DivX og lignende mener jeg ikke det er et alternativ fordi det ser så forbasket dårligt ud. Så hellere et VGA kabel ind i skærmen og bruge media center...

Print side | Luk vindue