Print side | Luk vindue

Flaskærms tv til nybegynder

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: TV
Forumbeskrivelse: Fladskærme, billedrør og projections-tv
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=17328
Udskrevet den: 25-Februar-2025 kl. 15:18

Emne: Flaskærms tv til nybegynder
Skrevet af: mummifar
Emne: Flaskærms tv til nybegynder
Skrevet den: 16-November-2006 kl. 18:16

Hey

Skal snart ud og erhverve mig et fladskærms tv, men der er bare et lille problem, ellere rettere sagt et lidt større.
Jeg er totalt nybegynder på området, og fandt dette forum der så meget professionelt ud, og besluttede mig for at prøve at spørge her.

Mine krav til fladskærms tv'et er at det ikke skal være for dyrt, mellem 4000 - 5.500 kroner, godt billede også skal det kunne fungere sammen med en Xbox360 (kan de fleste sikkert ).

Bare kom med nogle forslag, og på forhånd mange tak!

Svar:
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 16-November-2006 kl. 18:22

Til den pris får du desvære ikke noget der på billed kvaliteten kan måle sig med en CRT skærm.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet den: 16-November-2006 kl. 18:24
Hvor højt prisniveau skal man op i for at få en bedre billedekvalitet end en CRT skærm?

Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 16-November-2006 kl. 18:30

Hvis du f.eks vil have en 32" LCD HD skærm, så skal du mindst op på 10-12 K.Kr.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet den: 16-November-2006 kl. 18:34
Hvad så hvis man kun ønsker en 26 - 28" LCD HD TV, hvad koster de omtrent?

Skrevet af: JesperLund
Skrevet den: 16-November-2006 kl. 18:34

Oprindeligt skrevet af mummifar mummifar skrev:

Hvor højt prisniveau skal man op i for at få en bedre billedekvalitet end en CRT skærm?