Print side | Luk vindue

Vægmontering og forsikring

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: TV
Forumbeskrivelse: Fladskærme, billedrør og projections-tv
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=17407
Udskrevet den: 25-Februar-2025 kl. 15:25

Emne: Vægmontering og forsikring
Skrevet af: t0PPy
Emne: Vægmontering og forsikring
Skrevet den: 19-November-2006 kl. 16:51

Hejsa

Jeg har læst et eller andet sted her på siden, at forsikringen ikke dækker hvis man selv vægmonterer sit tv og det ulykkelige skulle ske at det faldt ned fra vægen.

Er der nogle som kan kaste noget lys over hvordan reglerne er på dette område og måske anbefale en god montør?

Mvh Olav

Svar:
Skrevet af: JesperLund
Skrevet den: 19-November-2006 kl. 17:12
"Reglerne" er din forsikringspolice.

-------------
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.

Skrevet af: t0PPy
Skrevet den: 19-November-2006 kl. 18:01

Ja det har du jo nok ret i  Jeg må nok hellere ringe til mit forsikringselskab. Men jeg tænkte at det jo kunne være at der var nogle der havde erfaring med det.

Hvad har i andre gjord? Har i selv monteret jeres skærme?

Skrevet af: Corleone
Skrevet den: 29-November-2006 kl. 13:22

Hej

Jeg arbejder i et dansk forsikringsselskab, og vores indboforsikring dækket sådan en skade, såfremt det bare sker pludseligt, der er ikke nogen krav til hvem der har hængt det op.

Jeg ved at nogle butikker/netshops har nogle dyre tillægsforsikringer hvor det er et krav, at tv'et er sat op af en "autoriseret"

De nye forsikringer som der bliver reklameret en hel del for i øjeblikket, dækker efter min bedste overbevisning også sådanne skader.

Tal med dit forsikringsselskab, og hør evt. om man kan tegne en tillægsdækning, hos os er den inkluderet i "pakken"

Don C

-------------
Helt tilfreds med TV: Samsung LE-40M61 HDD: JVC DR-MH300SE Reciever: JVC RX D301

Print side | Luk vindue