Print side | Luk vindue

Lyd på Pio 427

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: TV
Forumbeskrivelse: Fladskærme, billedrør og projections-tv
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=17817
Udskrevet den: 25-Februar-2025 kl. 18:24

Emne: Lyd på Pio 427
Skrevet af: 0542
Emne: Lyd på Pio 427
Skrevet den: 01-December-2006 kl. 09:02

Nu nærmer sig tiden, hvor jeg også modtager mit Pio 427 fra Fælleskøbet (på torsdag er det 3 måneder siden, jeg bestilte det).

Ville bare lige høre om folk har været tilfredse med lyden på deres 427 - eller er der nogen, der har vurderet at det ville være nødvendigt med ekstra højtalere til tv'et? (har nemlig ikke planlagt videre indkøb)

Anders

Svar:
Skrevet af: lrev på jobbet
Skrevet den: 01-December-2006 kl. 09:05
Oprindeligt skrevet af 0542 0542 skrev:

Nu nærmer sig tiden, hvor jeg også modtager mit Pio 427 fra Fælleskøbet (på torsdag er det 3 måneder siden, jeg bestilte det).

Ville bare lige høre om folk har været tilfredse med lyden på deres 427 - eller er der nogen, der har vurderet at det ville være nødvendigt med ekstra højtalere til tv'et? (har nemlig ikke planlagt videre indkøb)

Anders

HEJ!

Det står der lidt om i tråden for Fælleskøbet af modellen-tror både at der er FOR og IMOD lyden.

lrev

-------------
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.

Skrevet den: 01-December-2006 kl. 09:13

Ok - tak for det (havde selvfølgelig søgt før jeg spurgte, men kunne ikke lige umiddelbart finde det).

Dejligt at der er folk der som en selv sidder på arbejdet, så man kan få hurtgit svar

Skrevet af: Lightyear
Skrevet den: 01-December-2006 kl. 09:24
Jeg er fint tilfreds med lyden på mit 427XD, men det varer ikke længe før jeg får sat mit surroundanlæg op, og så kører jeg lyden via det. Men som sagt synes jeg lyden er fin til alm tv-kigning.

Skrevet af: lahan
Skrevet den: 01-December-2006 kl. 09:26
Lyden er ok til almindeligt tv, men hvis der skal en god film på, så er den ikke god nok..

Skrevet den: 01-December-2006 kl. 10:01

Ok - tak for svarene.

Så bliver det bare tv'et, der skal trække læsset til at starte med - og så må jeg se om lillemor ikke pludselig synes at der skal sorround til (det er sgu bedst at det er hende, der foreslår det.....waf)

Print side | Luk vindue