Print side | Luk vindue

TV2 News

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Modtagelse og udstyr generelt
Forumbeskrivelse: Generelt om modtagelse af TV, radio og andet media
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=17826
Udskrevet den: 10-Maj-2024 kl. 14:22


Emne: TV2 News
Skrevet af: Ulrikwich
Emne: TV2 News
Skrevet den: 01-December-2006 kl. 12:12
Ja, så er den her. Det skal nu nok blive godt nok

Men man kan da undre sig over det er 4:3...



Svar:
Skrevet af: lunddal
Skrevet den: 01-December-2006 kl. 12:20
Alle TV 2s satellitkanaler sender i 4:3 så længe hovedparten af de betalende
kunder stadigvæk har 4:3 tv.


Skrevet af: ptheglev
Skrevet den: 01-December-2006 kl. 12:23
Det' da løgn?! Er det i 4:3? Og i mono?


Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 01-December-2006 kl. 12:41


Jeg troede ikke man startede en kanal sent i 2006 og lavede den 4:3. Fjolser. Men man kan vel ikke regne med andet fra TV2...


Skrevet af: hansie
Skrevet den: 01-December-2006 kl. 12:52
TV2 = stenalderen


Skrevet af: boelle
Skrevet den: 01-December-2006 kl. 12:56

Man kan også undre sig over, at TV2 denne gang har forelsket sig i Viasat og ikke i Canal Digital, som de har gjort med Zulu.

Hvis man er uheldig at bo et sted uden kabel-tv så er nu nødt til at vælge mellem Zulu (Canal Digital) og TV2-news (Viasat).  Det er enten eller, da det mig bekendt ikke er muligt at have begge satellitudbydere samtidig (uden at dublere hele installationen og udgifterne).



Skrevet af: hmpf
Skrevet den: 01-December-2006 kl. 13:07
Æhhhh måske dumt spørgsmål - men hvordan (hvor...) kan man modtage TV2 NEWS? Jeg har alm. analog antenne + abonnerer på Canal Digital + har også dvb-t modtager...


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 01-December-2006 kl. 13:11

Oprindeligt skrevet af hmpf hmpf skrev:

Æhhhh måske dumt spørgsmål - men hvordan (hvor...) kan man modtage TV2 NEWS? Jeg har alm. analog antenne + abonnerer på Canal Digital + har også dvb-t modtager...

På Viasat og TDC kabel-tv

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 01-December-2006 kl. 13:13
Oprindeligt skrevet af boelle boelle skrev:

Det er enten eller, da det mig bekendt ikke er muligt at have begge satellitudbydere samtidig (uden at dublere hele installationen og udgifterne).


Man kan godt nøjes med en enkelt parabol og to hoveder. Det gør vi. Man skal dog, nu, i hvert fald, have to parabol-æsker, men den til Viasat tilsendte de os heldigvis gratis i sin tid. Det er dog noget værre lort.


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 01-December-2006 kl. 13:15

Oprindeligt skrevet af boelle boelle skrev:

Man kan også undre sig over, at TV2 denne gang har forelsket sig i Viasat og ikke i Canal Digital, som de har gjort med Zulu.

TV2 NEWS er en kommerciel tv-kanal, og Viasat lagde flest penge på bordet for at få den.

Samtidig har Viasat nogle nyhedsmæssigt interessante sportsrettigheder, som kanalen dermed har fået adgang til.

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: boelle
Skrevet den: 01-December-2006 kl. 13:22
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Oprindeligt skrevet af hmpf hmpf skrev:

Æhhhh måske dumt spørgsmål - men hvordan (hvor...) kan man modtage TV2 NEWS? Jeg har alm. analog antenne + abonnerer på Canal Digital + har også dvb-t modtager...

På Viasat og TDC kabel-tv

  /Lars

Og via Internettet på news.tv2.dk (gratis i december måned) og hvis du har en 3 mobil, så kan du også gratis se den på mobilen i december (det er måske derfor den ikke er i 16:9 )



Skrevet af: lunddal
Skrevet den: 01-December-2006 kl. 13:41
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Oprindeligt skrevet af hmpf hmpf skrev:

Æhhhh måske dumt spørgsmål - men
hvordan (hvor...) kan man modtage TV2 NEWS? Jeg har alm. analog antenne
+ abonnerer på Canal Digital + har også dvb-t modtager...


På Viasat og TDC kabel-tv


  /Lars



Og Stofa svjv.


Skrevet af: ZackGem
Skrevet den: 01-December-2006 kl. 14:24

Jeg modtager det på Stofa-TV.

Det har erstattet BBC-World.



Skrevet af: kenneth4200
Skrevet den: 01-December-2006 kl. 16:04

Er også skuffet over TV2

Når de ikke sender i 16:9 på TV2 News!

Men det er sikkert TDC der har  bestemt det, så i ikke TV igår på DR1 ?

Det er TDC der har valgt at Tv2 skulle lave en nyheds kanal, i stedet for en sport kanal.

Og TDC bestemmer også prisen på kanalen..

TDC bestemmer alt, tror mig, de bumser..

 



Skrevet af: JesperLund
Skrevet den: 01-December-2006 kl. 16:13

Oprindeligt skrevet af kenneth4200 kenneth4200 skrev:

Når de ikke sender i 16:9 på TV2 News!

Det er utvivlsomt af samme årsag som TV2 Zulu, Charlie og Film. Hvis det blev sendt i 16:9 digitalt fra satellit, ville den analoge udgave på TDC Kabel TV være i anamorphic 16:9, og det giver problemer for seere med gamle 4:3 TV uden 16:9 omskifter (folk vil være lange i ansigterne).



-------------
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.


Skrevet af: lunddal
Skrevet den: 01-December-2006 kl. 16:14
TDC KabelTV har langt den største del af kunderne, så derfor har de
selvfølgelig noget at skulle have sagt, når de indgår en aftale på kundernes
vegne.

Eller rettere sagt, TV 2 vælger selvfølgelig at lancere en kanal de kan sælge.


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 01-December-2006 kl. 16:51
Oprindeligt skrevet af kenneth4200 kenneth4200 skrev:

Når de ikke sender i 16:9 på TV2 News!

Men det er sikkert TDC der har  bestemt det, så i ikke TV igår på DR1 ?

Svaret er mere simpelt. 16:9 er ikke bare et format man lige vælger med tryk på en knap.

Hele TV2 Nyhederne og TV2 Sporten er nødt til at gå over til 16:9 på alle nyheds- og sports producerende enheder samtidig. Ellers kan de ikke udveksle matriale imellem udsendelserne.

Jeg mener det sker i sommeren 2007.

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: lunddal
Skrevet den: 01-December-2006 kl. 16:54
Sporten er dog tyvstartet med LPS.


Skrevet af: kenneth4200
Skrevet den: 01-December-2006 kl. 16:56

Håber TV2 snart kommer igang med at sende i 16:9, hvis det først bliver til sommer, så skifter jeg tv2 nyheder osv, ud med DR1.

Når man har en fladskærm, holder man sig til 16:9 når det er muligt..

En fladskærm skal da have 16:9, og er slet ikke glad for 4:3



Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 01-December-2006 kl. 17:12

 

 Deudover er der yderligere et STORT minus ved 2News, deres Logo er alt for synligt, de kunne godt lave det lidt mindre, og mere gennemsigtigt.



-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: kenneth4200
Skrevet den: 01-December-2006 kl. 17:31
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 

 Deudover er der yderligere et STORT minus ved 2News, deres Logo er alt for synligt, de kunne godt lave det lidt mindre, og mere gennemsigtigt.

Yep giver dig ret.

Og vil så også sige at det ikke køre alt for godt for dem.

Der er mange problemmer hele tiden. (Sjovt ser det ud, men ikke når det sker alt for tit)

Men problemmer skal nok blive løst, når de har fundet ud af, alt det de nu skal...

Men igen stadig ikke en kanal jeg vil se så meget på, de gentager selv selv i mange timer, før der bliver opdateret noget.

Om kanalen bliver et hit, det må tiden vise, men tror det ikke..

Lige som 24 sjællandske som vi også har, den skoder også..

Enten syntes folk om kanlen, eller også gør de ikke :)



Skrevet af: Lennon
Skrevet den: 01-December-2006 kl. 21:49

Har ikke fulgt med.Hvad kommer det til,at koste fra årsskiftet ?

Ku jo godt være lidt pesimistisk mht om DK er for lille til en sådan betalings CNN ? Husker tydeligt den fejlslagne Sportskanal i sin tid. Et visionært tiltag - højt kvalitetsniveau,. . . - men øh, der var bare ikke lige nogen der ville betale for det !!

Personligt synes jeg,at nyhedsbehovet i forvejen bliver stimuleret af de ordinære TV-Nyheder,internet,gratisaviser osv.... ?



Skrevet af: Lars
Skrevet den: 01-December-2006 kl. 22:48

Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Har ikke fulgt med.Hvad kommer det til,at koste fra årsskiftet ?

Det vides ikke - det er noget TDC, Viasat, Stofa m.fl. bestemmer.

De har købt kanalen, for distribution i deres pakker.

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 01-December-2006 kl. 22:51

 

 De nye priser samt pakkeændringer for TDC er på infokanalen.



-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: kenneth4200
Skrevet den: 01-December-2006 kl. 23:32

Kanalen kommer til at koste 13 kr ca.

Tror jeg nok hende der fra TDC sagde.. Og igen det er dem der har bestemt prisen..

 



Skrevet af: MichaelS
Skrevet den: 02-December-2006 kl. 11:41

Allerede nu er kanal  S  41  463.25 MHz klar til TV2 News. Hvornår det kommer billede på ved jeg ikke men indtil da er den jo på EkstraKanalen.

/MichaelS



-------------
mvh MichaelS


Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 02-December-2006 kl. 13:22

 

 2 News er skam igang på TDC, både Analogt og Digitalt. Analogt på CH 53, Digitalt på plads 38. Dette er på netværks kode 0300.



-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: primeradk
Skrevet den: 03-December-2006 kl. 14:14

Synes også det er lidt synd at man i de her fladskærm tider ikke vælger at lave logogernë på en anden måde eller lader dem rotere.

Hvis man skulle have godmorgen Danmark eller tv2 news kørende, så er der jo kæmpe chance for "burn in" da Uret i Godmorgen Danmark er der hele morgen på samme sted også under reklamerne, Min kammerat har fået det ur permanent på hans Pioneer XDE 436, og det er sku surt, det samme sker sku med NEWS sådan som deres logo lyser op. Nu er der jo så nogen der vælger at sige, derfor skal man ikke købe plasma, men på mit job hvor vi har vores LCD skærme til at vise de samme ting hele dagne kan det sku også forekomme, så derfor burde man vel bare tænke lidt over det nu, måske bare rykke dem lidt engang imellem.

 

 



-------------
Husk at længe efter glæden over en lav pris er glemt huskes ærgelsen over en dårlig kvalitet.



Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 03-December-2006 kl. 14:20

 

 Normalt kører man jo ikke med det samme på skærmen hele tiden, man skifter da kanal ofte vil ja da tro, så det kan vel ikke være noget problem med indbrænding.



-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: moho
Skrevet den: 04-December-2006 kl. 15:11

Jeg zappede forbi TV2 News og deres rullende tekstbar med sort baggrund, dette kan kun skabe indbrændinger. Ligeså Skandinavia hvor de kører jernbanestrækninger men lys på 1/3 af skærmen.

For ikke glemme News logo'et. Så de med Plasmaskærme må ligesom vælge kanal ud fra "Undgå slige ting" og ikke efter indholdet.



Skrevet af: Lars
Skrevet den: 04-December-2006 kl. 16:05
Oprindeligt skrevet af moho moho skrev:

Jeg zappede forbi TV2 News og deres rullende tekstbar med sort baggrund, dette kan kun skabe indbrændinger. Ligeså Skandinavia hvor de kører jernbanestrækninger men lys på 1/3 af skærmen.

For ikke glemme News logo'et. Så de med Plasmaskærme må ligesom vælge kanal ud fra "Undgå slige ting" og ikke efter indholdet.

Tja, måske har du ret. Men kanalen er jo ikke sådan en som man ser på i flere dage i træk. Så det er næppe noget reelt problem.

Midlertidige indbrændinger vaskes jo væk igen, når man zapper over på en anden kanal. Det er kun de permanente indbrændinger man skal tage sig i agt for som plasma ejer.

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: MichaelS
Skrevet den: 04-December-2006 kl. 18:12

Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Men kanalen er jo ikke sådan en som man ser på i flere dage i træk. Så det er næppe noget reelt problem.

I den bank jeg arbejder i har vi den kørende hele tiden. Men det er en LCD så mon ikke den holder til det Big smile

/MichaelS



-------------
mvh MichaelS


Skrevet af: MichaelS
Skrevet den: 04-December-2006 kl. 18:14
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 2 News er skam igang på TDC, både Analogt og Digitalt. Analogt på CH 53, Digitalt på plads 38. Dette er på netværks kode 0300.

I går var den stadig ikke kommet til Københavnstrup i andet end ekstrakanalen. Men som Nævnt er kanal S  41  benævnt  TV2 NEWS

/MichaelS



-------------
mvh MichaelS


Skrevet af: Ulrikwich
Skrevet den: 04-December-2006 kl. 18:21
Oprindeligt skrevet af MichaelS MichaelS skrev:

Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 2 News er skam igang p� TDC, b�de Analogt og Digitalt. Analogt p� CH 53, Digitalt p� plads 38. Dette er p� netv�rks kode 0300.

I g�r var den stadig ikke kommet til K�benhavnstrup i andet end ekstrakanalen. Men som N�vnt er kanal S  41  ben�vnt  TV2 NEWS

/MichaelS



Det passer sgu ikke da. Jeg bor i Kbh og havde den fra i fredags...


Skrevet af: MichaelS
Skrevet den: 04-December-2006 kl. 18:43

På hvilken kanal har du den ?

Jeg har en helt sort skærm, hvor TV2 News kommer.

/MichaelS



-------------
mvh MichaelS


Skrevet af: Ulrikwich
Skrevet den: 04-December-2006 kl. 21:10
jeg har den på 687,25MHz


Skrevet af: MichaelS
Skrevet den: 04-December-2006 kl. 21:16

Fedt nok, tak skal du have for det havde jeg også.

Ved ikke hvorfor den ikke blev fundet forleden da jeg scannede alle kanaler og kun fand først nævnte.

/MichaelS



-------------
mvh MichaelS


Skrevet af: Ulrikwich
Skrevet den: 04-December-2006 kl. 21:35
Men om du ikke havde fundet den havde du nok overlevet også... Det er en meget lidt spændende kanal.
At de vælger at kalde det for "Breaking news" når Per Stig Møller ankommer til Irak er direkte latterligt.
Der er bare ikke nok nyheder i dette land til en sådan kanal!

Personligt mener jeg pengene ville være bedre brugt på at have nogen sidde og simultan tolke CNN


Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 04-December-2006 kl. 21:38

Oprindeligt skrevet af Ulrikwich Ulrikwich skrev:



Personligt mener jeg pengene ville være bedre brugt på at have nogen sidde og simultan tolke CNN

 Så ville den kanal da heller ikke være værd at se på.



-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: Ulrikwich
Skrevet den: 04-December-2006 kl. 21:39
Hehe, det har du selvfølgelig ret i


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 04-December-2006 kl. 21:47

Oprindeligt skrevet af Ulrikwich Ulrikwich skrev:

At de vælger at kalde det for "Breaking news" når Per Stig Møller ankommer til Irak er direkte latterligt.

Fra ordbogen:

"Breaking news describes, in television, an interruption of scheduled programming in order to report the latest details of a current event."

Så jo - den er da god nok. Det er breaking news!

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Ulrikwich
Skrevet den: 04-December-2006 kl. 21:53
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Oprindeligt skrevet af Ulrikwich Ulrikwich skrev:

At de v�lger at kalde det for "Breaking news" n�r Per Stig M�ller ankommer til Irak er direkte latterligt.

Fra ordbogen:

"Breaking news describes, in television, an interruption of scheduled programming in order to report the latest details of a current event."

S� jo - den er da god nok. Det er breaking news!

  /Lars



Ok fair nok.

Men forså mig ret - det er jo ikke som om de ikke vidste i forvejen at han ville være i Irak. Det var jo trods alt en planlagt rejse og om så det ikke havde været det ville det have taget noget tid at komme derned.
I mine øjne ser jeg det som et pludseligt jordskælv eller lignedende - og det tror jeg nu også andre folk gør.


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 04-December-2006 kl. 23:19

Oprindeligt skrevet af Ulrikwich Ulrikwich skrev:

Men forså mig ret - det er jo ikke som om de ikke vidste i forvejen at han ville være i Irak. Det var jo trods alt en planlagt rejse og om så det ikke havde været det ville det have taget noget tid at komme derned. I mine øjne ser jeg det som et pludseligt jordskælv eller lignedende - og det tror jeg nu også andre folk gør.

Du tænker vist for amerikansk  ... og dog måske ikke aligevel. For tror du ikke at CNN ville køre "Breaking News" på et besøg af Condoleeza Rice i Irak ?

Vænd dig hellere til at TV2 NEWS er en 24 timers nyhedskanal, og når den normale strøm af nyheder afbrydes for at kigge et andet sted i Danmark eller i verden så er det "Breaking News".

Og det er der jo i grunden intet odiøst i - Breaking News er her blot en nyhed der afbryder den planlagte nyhedsstrøm.

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: sussie
Skrevet den: 05-December-2006 kl. 15:35
28 kroner pr måned. Så meget kommer alle TDC Kabel-Tv's kunder til at bøde . Det er simpelthen disse kunder som skal betale den extra-vagante nye kanal, som ingen levende mors sjæl ser.

Dette er et nyt eksempel på grådigheden og den manglende lydhørhed overfor kunderne, soim TDC alle dage har behandlet som kvæg - og det ligefra Molopoldagene , over den 40 pct amerikanske ejerandel i 90'erne, og til nu at være overtaget af  Venture Capital interesser, som vil fyre tusindvis af folk samt kræve mere ind på regningen.

Detrte sidste som svar til dig, som hævder at det kun er 13 kroner kabeltv stiger om måneden. Fakta er at det stiger 28 kr, så TDC benytter tydeligvis lejligheden til selv at stikke lidt i lommerne.


Skrevet af: lunddal
Skrevet den: 05-December-2006 kl. 15:40
Så du udleder, at en stigning på 28,- ene og alene går til TV 2 News?

Har du tjekket om Koda skal have mere? De andre kanaler?

Edit: følgende fra TVnyt.com: "På grund af de nye betalingskanaler samt
varslede prisstigninger fra Viasat, hæver TDC sine priser med 2,25 pct. fra
nytår."


Skrevet af: jackyl
Skrevet den: 05-December-2006 kl. 16:04
har stofa tv og vi skal give 149,25 pr år for tv2 news

-------------
allan



Skrevet af: Lars
Skrevet den: 05-December-2006 kl. 16:14

Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Så du udleder, at en stigning på 28,- ene og alene går til TV 2 News?

Har du tjekket om Koda skal have mere? De andre kanaler?

Fra tdckabeltv.dk :

Hvorfor ændres priserne?

Priserne justeres 1. januar 2007 som en konsekvens af den almindelige prisudvikling på 2,25%, ændringer i programudbud, samt prisstigninger på eksisterende programmer. Bl.a. har TV3 og TV3+'s ejer valgt at lade prisen på de to kanaler stige. Endelig er betalingerne til KODA og COPY-DAN blevet justeret.

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: sussie
Skrevet den: 05-December-2006 kl. 16:27
Ja,ja sådan en smøre har man hørt før : Som konsekvens af alm. pristigninger bla-bla-bla og fanden og hans pumpestok. Faktum er at  ALLE landets Kabeltv kunder kommer til at betale for den extraVAGANTE TV2 NEWS som sender fra nye lokaler i Kbh. sydhavn døgnet rundt, og de kommer til at betale med 28 kr. pr måned, og så kan du snakke op og ned af stolper så længe du har lyst....


Skrevet af: lunddal
Skrevet den: 05-December-2006 kl. 16:30
Jaja, så siger vi det.

Prøv at spørge TDC hvad du betaler for (den såkaldte) reklamefinansierede
TV3 og 3+.

KODA og COPY-DAN afgift er vist specificeret på regningen.


Skrevet af: moho
Skrevet den: 06-December-2006 kl. 13:17

Det er godt nok ikke pænt det her, men var det saa ikke en ide TV 2 startede en HD kanal, TV 2 faar jo alle oensker opfyldte hos TDC, Stofa med flere.  

kr 146 for TV2 NEWS pr aar er vel heller ikke saa ringe endda, jeg mener en rimelig pris.



Skrevet af: sussie
Skrevet den: 06-December-2006 kl. 13:46
Det bliver 28 kr. * 12 = 336 kr/år, som ALLE kabeltv-kunder får forhøjet deres regning med, KUN FORDI der skal betales for TV2 NEWS extravagance.


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 06-December-2006 kl. 14:34

Oprindeligt skrevet af sussie sussie skrev:

Det bliver 28 kr. * 12 = 336 kr/år, som ALLE kabeltv-kunder får forhøjet deres regning med, KUN FORDI der skal betales for TV2 NEWS extravagance.

Det er TDC der suverænt bestemmer indhold og pris.

Men som andre allerede har nævnt, så er de 336 kr vel den samlede stigning i udgifter til kanaler i 2007.

Altså ikke kun TV2 NEWS, men hvad kanalerne i den pakke koster mere i 2007 i forhold til hvad de kostede i 2006.

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 06-December-2006 kl. 18:53

 

 Nuværende priser for TDC pakker pr. måned. G = Kr. 147  M = 219 Kr. F = 291 Kr.

 2007 priser pr. måned. G = 149,70 Kr.  M = 240 Kr. F = 318 Kr.

 Stigning pr. måned G = 2,70 Kr. M = 21 Kr. F = 27 Kr.

 Dene stigning inkluderer stigninger for Copydan, Coda, nye kanaler og merpris for eksisterende kanaler.

 Så for fuldpakkens vedkommende er merprisen pr. år 324 Kr. og altså IKKE kun p.g.a. TV2 News.

 



-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: renenielsen
Skrevet den: 10-December-2006 kl. 00:03
Oprindeligt skrevet af sussie sussie skrev:

Ja,ja sådan en smøre har man hørt før : Som konsekvens af alm.
pristigninger bla-bla-bla og fanden og hans pumpestok. Faktum er at
ALLE landets Kabeltv kunder kommer til at betale for den extraVAGANTE
TV2 NEWS som sender fra nye lokaler i Kbh. sydhavn døgnet rundt, og de
kommer til at betale med 28 kr. pr måned, og så kan du snakke op og ned
af stolper så længe du har lyst....


Tv2 News kræver 9,75 pr. abo i kabelnettet - Tv3 og 3+ koster (i øjeblikket) hhv. 17 kr. og 13 kr. - dertil skal der så lægges moms.. Så det er ikke kun Tv2 News der trækker hele læsset...

-------------
LG 55LA860W (DIGI-TV)
Sony BDP-S580
Sony STR-DH520
Humax iCord Mini (HD+/Fransat)
Apple TV3 (Rental)



Print side | Luk vindue