Print side | Luk vindue

40M6B - Lyd men intet billede??

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: TV
Forumbeskrivelse: Fladskærme, billedrør og projections-tv
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=17899
Udskrevet den: 25-Februar-2025 kl. 18:10

Emne: 40M6B - Lyd men intet billede??
Skrevet af: Gandalf2
Emne: 40M6B - Lyd men intet billede??
Skrevet den: 03-December-2006 kl. 13:34

Hejsa,

Jeg har nu i snart et år haft et Samsung 40M61B, som jeg egentlig er rigtig glad for. For et par måneder sidem begyndte tekst-tv at fungere dårligt på det. Der manglede linier på de enkelte sider. Jeg tænkte, at det måske skyldtes, at TDC var i gang med en omlægning i området - der har je oplevet før.

Nu er der dog sket noget meget værre de sidste par dage. Når jeg sad og så noget fra harddisken på min Pioneer 5100, så forsvandt billedet fra skærmen, når jeg trykkede Play på fjernbetjeningen på Pioneeren. Der er stadig lyd på fjernsynet, jeg kan skrue op og ned, og jeg kan også skifte kanal, men der kommer ikke noget billede.....

I går gik det så helt galt. Mens jeg sad og så fjernsyn og Pioneeren var slukket, så forsvandt billedet igen. Igen var der stadig lyd og jeg kunne skifte kanal, men intet billede.

Hver gang har jeg kunnet slukke fjernsynet og så tænde det igen, og så er billedet kommet igen.

Er der nogle der har nogle gode ideer til hvad der kan være galt, eller er det bare at få sendt det til service med risiko for at måtte undvære det i en måneds tid

Kender nogen sådan lige på stående fod garantireglerne fra Samsung. TV'et er købt i midten af december sidste år, og det er ikke parallelimport. Kan jeg evt. kontakte Samsungs reparatør direkte for at få det til at gå lidt hurtigere?

På forhånd tak for hjælpen.

Hilsen
Brian

Svar:
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 03-December-2006 kl. 13:41

Hurtigt retur til forhandler for rep, der er jo stadig lidt tid inden garantien udløber.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Print side | Luk vindue