Print side | Luk vindue

Fælleskøb: Pioneer DVR- 520 / 720 - debat

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Køb og salg
Forumnavn: Fælleskøb ®
Forumbeskrivelse: Opnå et godt tilbud ved fælles indkøb
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=1794
Udskrevet den: 06-April-2025 kl. 23:44

Emne: Fælleskøb: Pioneer DVR- 520 / 720 - debat
Skrevet af: Keld
Emne: Fælleskøb: Pioneer DVR- 520 / 720 - debat
Skrevet den: 08-September-2004 kl. 14:40

Hej Thorvald.

Nu da fællesindkøbet af Sonymodellerne vel står lidt stille, var det så en mulighed at få undersøgt, om der er interesse blandt både brugere og leverandører for at få et fællesindkøb af Pioneer DVR-520 / 720 i gang.

Da modellerne allerede er i forretningerne, skulle der jo ikke blive et problem med levering.

Keld

Svar:
Skrevet af: Hitzie
Skrevet den: 08-September-2004 kl. 21:09
Fremragende idé. Efter at have læst de mange informative indlæg på forum om såvel de nye Sony recordere som Pioneers ville jeg personligt til enhver tid købe Pioneer DVR-720H, hvis et fællesindkøb kunne bringe prisen på den ned i nærheden af Sony RDR-HX900.

Skrevet af: PeterKruger
Skrevet den: 08-September-2004 kl. 23:15

Enig - det kan jo kun gå for langsomt. Efter at have tygget på det nogle uger nu, må og kan det jo kun blive en DVR-720H. Er helt klart med på et fælleskøb, hvis (og det er et vigtigt hvis) det kan ske hurtigt. Maskinen er set til omkring 5800 i Tyskland, og hvis det trækker ud med fælleskøb, må man jo til udlandet. Så i en anden tråd, at Pioneer DK udtaler at garantireperationer kan udføres/startes op i DK, så det trækker jo....

Jeg foreslår at vi kommer i hak og forsøger at finde en udbyder, der er med på den. Maskinerne er jo i landet (vi skal ikke vente på færdigudvikling og forsendelse, som på Kiss DP-558 og JVC MH-30 ), så det burde kunne ske hurtigt. Nu trækker vi jo store veksler på Thorvald i forvejen (man bliver jo helt forpustet over mandens engagement i Sony fælleskøbet og alle de andre steder han skriver ), men det virker som om du har nogle gode kontakter allerede?

Håber vi kommer i gang snart, venlig hilsen/Peter

-------------
Venlig hilsen/Peter
Total newbie i dette forum. So far ;o)

Skrevet af: marlar
Skrevet den: 08-September-2004 kl. 23:32
Jeg er også med - hvis det sker meget hurtigt! Jeg har flere gange udfyldt formularen hos technikdirect.de, men har så besindet mig (det er svært ) !

Sidder netop nu og tæller på knapper ....

Skrevet af: Thorvald
Skrevet den: 09-September-2004 kl. 07:03
Jeg er i færd med at undersøge "noget"!  Håber det bliver godt!  Hvis der i øvrigt er nogen forhandlere, der har lyst til at give et bud, så kom frit frem.

-------------
Med de venligste hilsener

Thorvald.

Skrevet den: 10-September-2004 kl. 00:14
Oprindeligt skrevet af PeterKruger PeterKruger skrev:

...udlandet. Så i en anden tråd, at Pioneer DK udtaler at garantireperationer kan udføres/startes op i DK, så det trækker jo....

(Og der citerer han sig selv - )

Ja - desværre løber de gode intentioner af med éen - lejlighedsvist. Jeg var helt sikker på, at jeg havde læst dette her et sted, men må erkende, at jeg ikke kan genfinde det (fik et pip om hvor via PB). Ærgeligt. Men jeg fandt dog en masse andet om at handle i Tyskland og besværlighederne ved garantireparationer der. Men mon ikke det er til at klare hvis man sparer 2500 kr.?

Venlig hilsen (og undskyld mine forkerte udtalelser), Peter

-------------
Venlig hilsen/Peter

Skrevet af: MichaelS
Skrevet den: 10-September-2004 kl. 00:30

Hej Peter

Vi dummer os alle ind i mellem, men når bare vi får rettet vores fejl går det nok.

Hilsen

Michael Sørensen

-------------
mvh MichaelS

Skrevet den: 10-September-2004 kl. 01:01

Hej Peter.

Du tænker måske på det svar jeg gav i onsdags, kl. 17,30 i tråden "gode råd"

Keld

Skrevet den: 10-September-2004 kl. 06:30
Oprindeligt skrevet af Keld Keld skrev:

Du tænker måske på det svar jeg gav i onsdags, kl. 17,30 i tråden "gode råd"

Hej Keld.

Perfekt - det var faktisk lige præcis det jeg tænkte på. Kunne bare ikke finde det.

I h.t. Pioneers tyske hjemmeside, yder de en udvidet GARANTI på 24 mdr., og i h.t. Pioneer Danmark, kan maskinen repareres i Danmark, hvis bare man sørger for at få sælgeren i Tyskland til at udfylde og medsende Pioneers garantikort.  

Har du en kilde til Pioneer Danmark - eller står det bare på deres hjemmeside?

Venlig hilsen/Peter

-------------
Venlig hilsen/Peter

Skrevet den: 10-September-2004 kl. 12:15

Hej Peter.

Desværre har jeg ved en fejl fået slettet mailen fra Pioneer Danmark under en oprydning i går, så jeg kan ikke fortælle navnet på afsender.

Jeg sendte en mail til Pioneer Danmark med en forespørgsel om, hvilke garanti- og reparations-bestemmelse der gælder for maskiner købt i Tyskland.

Svaret var, at Pioneer Dk. gav 24 mdr. garanti på maskiner købt i DK., og hvis Pioneer De. også var gået over til 24 mdrs. garanti, skulle man bare sørge for, at sælgeren udfyldte og medsendte garantikortet fra Pioneer, så var garantien også gældende i Dk. Man skulle så bare kontakte Pioneer, som ville anvise et reparationssted.

I h.t. Pioneer De, under "garantie" skriver de, at de giver 24 mdrs. garanti.

Keld

Skrevet den: 11-September-2004 kl. 12:10
Så begynder der at ske noget, skynd Jer at tilmelde Jer, se: Fælleskøb: Pioneer DVR- 520 / 720 - liste

-------------

Thorvald.

Skrevet den: 11-September-2004 kl. 21:25
Gad vide hvad alle folk laver idag. Jeg har siddet klar ved computeren hele dagen og ventet på en lind strøm af tilmeldinger...

-------------

Thorvald.

Skrevet af: Ole G
Skrevet den: 11-September-2004 kl. 21:32

Jamen, så må jeg jo hellere melde mig, jeg er interesseret i en 720h.

/Ole

Skrevet af: Miguel
Skrevet den: 12-September-2004 kl. 19:04

Hej Thorvald

Jeg er interesseret i en DVR 520.

-------------
Venlig hilsen
Miguel

Skrevet af: laursen
Skrevet den: 12-September-2004 kl. 19:16

Oprindeligt skrevet af Miguel Miguel skrev:

Hold da op! Samler du på optagere? (jeg synes også at kunne se du bestilte en Sony HX900)

Jeg har selv været meget i tvivl 720H kontra HX900 - men satser foreløbig på Sony modellen.

Du kan måske lave en sammenligning (hvis du rent faktisk har/vil bestille begge).

/Lars

Skrevet af: Jan Jessen
Skrevet den: 13-September-2004 kl. 13:42

Hej Thorvald

Har du fået nogle tilbud fra tapeconnection på fælleskøb af 520H/720H ? Da dette ville gøre forskellen på om jeg ville være med til fælleskøb eller ej. Dette er der 2 grunde til, 1. jeg foretrækker den service TC give med 3 års garanti og 2. jeg ville have mulighed for selv at hente maskinen / køre ned og aflevere den igen hvis der skulle være fejl på.

Tak for det store arbejde du gør med disse fælleskøb

Mvh, Jan

Skrevet af: Miguel
Skrevet den: 13-September-2004 kl. 16:51
Oprindeligt skrevet af laursen laursen skrev:

Oprindeligt skrevet af Miguel Miguel skrev:

Hold da op! Samler du på optagere? (jeg synes også at kunne se du bestilte en Sony HX900)

Jeg har selv været meget i tvivl 720H kontra HX900 - men satser foreløbig på Sony modellen.

Du kan måske lave en sammenligning (hvis du rent faktisk har/vil bestille begge).

/Lars

Jeg er sprunget fra Sony bestillingen, og satser i stedet på Pioneer. Så sammenligningen af modellerne kan jeg ikke hjælpe med.

-------------
Venlig hilsen
Miguel

Skrevet af: Tape Connection
Skrevet den: 14-September-2004 kl. 11:04

Oprindeligt skrevet af Jan Jessen Jan Jessen skrev:

Har du fået nogle tilbud fra tapeconnection på fælleskøb af 520H/720H ?

Vi overvejer i øjeblikket situationen, og afventer tilbud fra leverandører. Jeg vender tilbage senere på ugen med en udmelding.

-------------
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk

Skrevet den: 14-September-2004 kl. 12:29

Oprindeligt skrevet af Otto, TC Otto, TC skrev:

Har du fået nogle tilbud fra tapeconnection på fælleskøb af 520H/720H ?

Vi overvejer i øjeblikket situationen, og afventer tilbud fra leverandører. Jeg vender tilbage senere på ugen med en udmelding.

Hej Otto

Det lyder rigtig godt håber på at i kan komme med et godt tilbud  

Mvh, Jan

Skrevet af: kURT N
Skrevet den: 14-September-2004 kl. 22:51

Hej Thorvald

Efter læsning af anmeldelse og indlæg i div. forum har jeg besluttet mig for Pioneer DVR-520, så du må gerne sætte mig på listen for interesseret.

Hvis der ikke kommer nok tilmeldinger til 520 vil jeg overveje om jeg skal have en 720.

MVH

Kurt Nielsen

Skrevet af: Mmus
Skrevet den: 17-September-2004 kl. 21:08
Jeg vil gerne melde mig som interesseret i DVR-720.
/Morten

Skrevet den: 17-September-2004 kl. 21:12
Der er kommet tilbud fra TapeConnection, se: Fælleskøb: Pioneer DVR- 520 / 720 - liste

-------------

Thorvald.

Skrevet den: 17-September-2004 kl. 21:12
Vil folk gerne have en pris på 720 - ikke-kodefri??

-------------

Thorvald.

Skrevet den: 17-September-2004 kl. 21:17

Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Ja tak gerne på både 520/720

/Jan

Skrevet den: 17-September-2004 kl. 21:37

Jeg synes ikke det fremgår om Tape Connections tilbud er på kodefri optagere?!?

Men der mangler jo mange tilkendegivelser hvis prisen skal 'derned af'!!

/Lars

Skrevet den: 17-September-2004 kl. 21:54

Oprindeligt skrevet af laursen laursen skrev:

Jeg synes ikke det fremgår om Tape Connections tilbud er på kodefri optagere?!?

Tilbuddet er p.t. hhv. 5695,-/6995,- leveret kodefri, med 3 års garanti.

-------------
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk

Skrevet den: 17-September-2004 kl. 23:37
Tak Otto det lyder godt

Skrevet den: 17-September-2004 kl. 23:40

Hej Thorvald,

Jeg vil gerne melde mig som interesseret i DVR-520

/Jan

Skrevet af: The Elusive One
Skrevet den: 18-September-2004 kl. 09:38
Nu da TapeConnection er kommet med et godt tilbud så melder jeg mig også som interesseret i DVR-720.

Skrevet den: 18-September-2004 kl. 12:59
Listerne skulle nu være opdaterede (om to minutter).

-------------

Thorvald.

Skrevet den: 18-September-2004 kl. 16:49

Hej Thorvald

Jeg er på listen med en 520, og vil foretrække tilbudet fra TapeConnections.

Skal der bestilles 25 stk. af hver, eller er det samlet 25 stk.?

Skrevet den: 18-September-2004 kl. 19:17
Begge forhandlere skal have 25 bestillinger på enten 520 eller 720 (eller begge to). Så det duer altså ikke hvis der 20 der vil have 720 og 5, der vil have 520 - i hvert fald ikke p.t.

-------------

Thorvald.

Skrevet af: Websurfer11
Skrevet den: 19-September-2004 kl. 10:28

Tilbudet ved fælleskøb - det ved jeg nu ikke rigtigt, hvor godt det er, for ved køb af kun 1. stk tilbyder:

http://www.burnalot.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=691 - Burn a Lot   lige nu Pioneer DVR 520H til 5795,- kr.

Skrevet af: Lars
Skrevet den: 19-September-2004 kl. 11:25

Hej Websurfer

Oprindeligt skrevet af Websurfer11 Websurfer11 skrev:

Tilbudet ved fælleskøb - det ved jeg nu ikke rigtigt, hvor godt det er, for ved køb af kun 1. stk tilbyder:

http://www.burnalot.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=691 - Burn a Lot   lige nu Pioneer DVR 520H til 5795,- kr.

Ja, de er en smule billigere ved de udenlandske leverandører som f.eks. Burn A Lot (Tysk forhandler). Prisforskellen skyldes at momsen er billigere i Tyskland (16% mod 25% herhjemme).

En af ideerne bag fælleskøbene er at kunne købe hos velrenomerede forhandlere herhjemme, til næsten samme pris som de billigste udenlandske forhandlere kan levere til.

Det skulle gerne give mere tryghed i købet, samtidig med at vi støtter de danske forhandlere. Det giver samtidig den forskel, at man slipper for at skulle sende apparatet til udlandet i tilfælde af reparation under reklamationsretten.

/Lars

-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk

Skrevet den: 19-September-2004 kl. 11:35

Undskyld min udvidenhed - jeg var vist "lidt for hurtigt på aftrækkeren" - for jeg var egentligt ikke klar over at Burn A Lot var tysk forhandler.

- set i lyset heraf er fælleskøbets tilbud vist OK.

Skrevet af: Don_mike
Skrevet den: 19-September-2004 kl. 15:56

Jeg melder mig også til. Du må gerne sætte mig på liste. jeg er interesseret i en 720h kodefri.

Hilsen Don_Mike

-------------
MVH

Michael

Skrevet den: 20-September-2004 kl. 01:21

Hej Lars.

Jeg kan for så vidt godt være enig i, at det tjener os alle bedst, hvis vi handler i Danmark, men jeg vil godt spørge om følgende:

1) Er en sponsor for RECORDERe pr. definition velrenomeret?

Jeg kan se at TapeConnection nævner, at de har eksisteret i 12 mdr. Resten kan jeg ikke umiddelbart se, hvor længe de har eksisteret. F.eks. skulle jeg søge på Cinemagic på De Gule Sider, men de fandtes ikke der. Først da jeg havde været forbi RECORDERe og fandt telefonnr. kunne TDC komme frem med et privatnavn og en adr. Det kunne jo tyde på, at de er ret nystartede.

2) Jeg har tidligere i en anden tråd skrevet, at jeg hos Pioneer Danmark har fået oplyst, at den 2-års garanti som Pioneer Tyskland giver, også gælder i Danmark. Man skal bare sørge for, at den tyske forhandler sender garantikortet med i udfyldt stand. Hvis maskinen fejler noget, kontakter man Pioneer Danmark, der henviser til et serviceværksted.     ER DETTE FORKERT????

Hvis det ikke er tilfældet, kan Jeg derfor ikke se, at det skulle give mere sikkerhed at handle med et nyere dansk internetfirma end et tilsyneladende velfungerende tysk, hvis man bare sørger for at betale med f.eks. VisaDankort.

Det der så skal vurderes er, om man gerne vil betale kr. 1.000,- for et års ekstra garanti i TapeConnection.

Hvis Whaheed læser dette, kunne han måske fortælle, hvordan hans køb i Technikdirekt.de gik. Fulgte garantikortet automatisk med???

Keld

Skrevet den: 20-September-2004 kl. 07:55

Nyt tilbud på Pioneer fælleskøbet fra Cinemagic:

Efter at have regnet frem og tilbage utallige gange er jeg nået frem til et nyt tilbud. Priserne bliver som følger:

• DVR-520H-S ikke kodefri = 5.595 DKK
  • DVR-520H-S kodefri = 5.695 DKK
  • DVR-720H-S ikke kodefri = 6.795 DKK
  • DVR-720H-S kodefri = 6.895 DKK

Derudover giver jeg, som Tapeconnection 3 års garanti uden merpris.

Venlig hilsen CINEMAGIC

Så jeg synes Cinemagic skal have dette fælleskøb. Deres pris på DVR-720H er 100 kr billigere end TC og med de 3 års garanti er TC og Cinemagic stillet lige.

-------------

Thorvald.

Skrevet af: Whaheed
Skrevet den: 20-September-2004 kl. 10:40

2) Jeg har tidligere i en anden tråd skrevet, at jeg hos Pioneer Danmark har fået oplyst, at den 2-års garanti som Pioneer Tyskland giver, også gælder i Danmark. Man skal bare sørge for, at den tyske forhandler sender garantikortet med i udfyldt stand. Hvis maskinen fejler noget, kontakter man Pioneer Danmark, der henviser til et serviceværksted.     ER DETTE FORKERT????

Hvis Whaheed læser dette, kunne han måske fortælle, hvordan hans køb i Technikdirekt.de gik. Fulgte garantikortet automatisk med???

Keld

Jeg modtog den 720'eren ca. 5 dage før den lovede leveringsdato, så det var med positiv mine jeg bød postmanden velkommen. Kassen indeholdt et garantikort, men jeg har ikke studeret det nærmere endnu. Jeg mener dog ikke det så ud til at være udfyldt, men jeg vil da lige kigge efter senere.

Skrevet den: 20-September-2004 kl. 10:54

Hej Keld

1) Er en sponsor for RECORDERe pr. definition velrenomeret?

Måske forkert ord at bruge, men det er nu engang nemmere at snakke problemer og reklamation med en dansk forhandler som samarbejder med recordere.dk, end med en tysk forhandler. Men det er et tilbud vi er sammen om at få hjem, og et tilbud er noget man kan tage imod eller lade være. Mere er der ikke i det.

Jeg kan se at TapeConnection nævner, at de har eksisteret i 12 mdr.

Du mener vist 12 år her

Resten kan jeg ikke umiddelbart se, hvor længe de har eksisteret.

Hvis vi endelig skal se på sikkerhed i relation til reklamationsret, så er det vel mere relevant at vurdere hvor længe de fortsat vil være forhandlere på markedet. Men dårlig okonomi kan jo ramme såvel en stor gammel forhandler som en mindre ny virksomhed, det afhænger mere af marked og ledelse end af alder.

Næh, hvis Pioneer siger sådan hvorfor skulle det så være forkert. Jeg tror dog du skal sende apparatet til Pioneer selv, men det er jo en detalje.

Hvis det ikke er tilfældet, kan Jeg derfor ikke se, at det skulle give mere sikkerhed at handle med et nyere dansk internetfirma end et tilsyneladende velfungerende tysk, hvis man bare sørger for at betale med f.eks. VisaDankort.

Igen, det er et tilbud som giver mulighed for at handle herhjemme.

Altså støtte de danske forhandlere, støtte Danmarks pengekasse, og indirekte støtte recordere.dk; Men som alle tilbud kan man vælge at tage imod det eller foretage handel på egen hånd.

Og jeg er da også klar over, at en hjemmeside som recordere.dk faktisk gør det nemmere at handle i udlandet, fordi den udryder mange tvivlstilfælde overfor såvel forhandlere som specifikationer. Derfor kan jeg godt lide fælleskøbene, de giver netop folk mulighed for at handle herhjemme til næsten samme pris. Så er der også en chance for at vi overlever som fri hjemmeside uden brugerbetaling.

/Lars

-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk

Skrevet den: 20-September-2004 kl. 10:57

Jeg kan se at TapeConnection nævner, at de har eksisteret i 12 mdr.

TapeConnection har pr. deres egen webside eksisteret i 14 år.....

Skrevet den: 20-September-2004 kl. 11:18

Så jeg synes Cinemagic skal have dette fælleskøb. Deres pris på DVR-720H er 100 kr billigere end TC og med de 3 års garanti er TC og Cinemagic stillet lige.

Fair nok, men da 3 års garanti ikke er alm. forretningspraksis hos Cinemagic, forventer jeg at os der køber får det på skrift fra dem.

Skrevet den: 20-September-2004 kl. 11:47

Hej Lars.

Som tidligere nævnt, er jeg til dels enig med dig, jeg prøver bare at påpege nogle ting, som jeg spekulerer over. Det at jeg har undersøgt betingelserne for køb i Tyskland, er jo ikke ensbetydende med, at jeg selv vil handle dernede, men var kun for at få afklaret nogle af de problemstillinger, der har været i forskellige tråde.

I øvrigt afkræftede du ikke min formodning om, at Cinemagic er rimeligt nystartet, og så må jeg da sige, at hvis det var mig, der skulle træffe afgørelsen, om hvor ordren skulle lægges, ville jeg jeg nu nok vælge at betale kr. 100,- mere for en vare, hvor sælgeren har eksisteret i 12 år (beklager det med de 12 mdr., TC). Vi ved jo først om 24 mdr. om vi overhovedet kan få glæde af den udvidede garanti fra Cinemagic.

Men som du siger, det står frit for, om man vil deltage i fælleskøbet.

Keld

Skrevet af: Cinemagic
Skrevet den: 20-September-2004 kl. 19:47

Jeg er indehaver af Cinemagic og jeg har fulgt debatten her i tråden. Jeg vil gerne komme med et indlæg eftersom vi er en af parterne i denne diskussion.

Først vil jeg gerne nævne at vi er blevet bedt om at give et tilbud til brugerne her på Recordere.dk, og det er rigtigt, som der bliver nævnt at vi ikke har eksisteret så længe, som Tapeconnection. Cinemagic er etableret i februar 2004. Men som Lars skriver, er det mere interessant hvor længe vi vil eksistere fremover.

GodPris som har været leverandør til både Panasonic og JVC fællesindkøbene har kun været i branchen i 3 måneder mere end os, så jeg mener ikke at man skal fravælge os som leverandør til dette fællesindkøb fordi vi ikke har eksisteret så længe som Tapeconnection.

Hvis man fortsat vil have flere butikker til at konkurrere, må det ske på lige vilkår. Vi var de første der kom med et tilbud, og efter at Tapeconnection er kommet med deres tilbud har vi forbedret vores. Hvis man ser objektivt på vores seneste tilbud og det fra Tapeconnection, så er vores det mest fordelagtige for både de kunder der vælger en kodefri model og en ikke kodefri model.

Thorvald skriver desuden at han synes vi skal være leverandør, da vi har givet det bedste tilbud. Hvis vi bliver valgt får alle kunder naturligvis deres 3 års garanti på skrift.

Venlig hilsen

Henning Pedersen

Cinemagic

-------------
Venlig hilsen
Henning Pedersen
Cinemagic.dk

Skrevet den: 20-September-2004 kl. 19:59

Pioneer topper flere Tests mellem adskillige DVD/HD-optagere i tyske Hifi-magasiner:

Pioneer DVR 520H er f.eks. blevet:

Testsieger i Hifi-Test 04/2004      og
Testsieger i HeimKino 08/2004

Vedhæftede billede = afslutning på en lang beskrivelse af Pioneer`en.

Konklusion: Recordere.dk har vist ramt meget godt med deres anmeldelse af Pioneer DVR-520H/720H.

Angående leverandør til fælleskøbet bør/skal man da begunstige de, der fremkommer med det bedste tilbud.

-------------------------------------
Websurfer11

Skrevet den: 20-September-2004 kl. 21:40

Tilbudsrunden er nu overstået, så nu er det bare med at komme igang med at tilmelde sig!! Hvis man kan "nøjes" med en ikke-kodefri DVR-720H, kan denne fås til 6.795,- + fragt 60,- sammenlignet med en vejledende butikspris på 9.999,- altså en besparelse på ca. 32%!!   

Tilmeldingsfrist for dette fælleskøb er indtil videre sat til onsdag d. 29. september 2004, kl. 24:00, så nu er det med at komme op af starthullerne og benytte sig af det gode tilbud!

-------------

Thorvald.

Skrevet af: SkiveBio
Skrevet den: 21-September-2004 kl. 00:45

Man skal nok ikke overfortolke de nævnte tests. "Heimkino" er en udløber af "HiFi Test", de to tidsskrifter har samme udgiver, og begge tests af DVR 520H er derfor identiske med hinanden. I testen er DVR 520H i sin klasse oppe imod Philips HDRW 720, Toshiba RD-XS32SB samt Universum DVD-HDDR4341.  Men ingen tvivl om, at det er en rigtig god maskine som jeg også selv overvejer at investere i.

Se endvidere her, hvor også "What Video" kommer ind i billedet:

http://www.smartson.se/Default.ASP?WCI=wiTest&TestId=2855&Url=2855%2EA%2DPioneer+DVR%2D520H%2Ehtm - http://www.smartson.se/Default.ASP?WCI=wiTest&TestId=285 5&Url=2855%2EA%2DPioneer+DVR%2D520H%2Ehtm

mvh SB  

[QUOTE=Websurfer11]

Pioneer topper flere Tests mellem adskillige DVD/HD-optagere i tyske Hifi-magasiner:

Pioneer DVR 520H er f.eks. blevet:

Testsieger i Hifi-Test 04/2004      og
Testsieger i HeimKino 08/2004

Skrevet af: HiFi import
Skrevet den: 21-September-2004 kl. 10:16

Nu har jeg fuldt med i debatten om, hvem der skulle have fællesindkøbet af DVR-520/DVR-720. En ting jeg ikke forstå er, hvorfor vores (HiFi import) tilbud ikke er kommet med, jeg sendte vores tilbud til Thorvald søndag den 19/9.

Mandag kunne jeg læse at Cinemagic havde givet et nyt tilbud, men vores tilbud fremgik stadigvæk ikke af recorders liste. Jeg sendte igen en mail til Thorvald, men har ikke hørt fra ham endnu, så derfor bringer jeg den mail jeg sendte til Thorvald, i dette forum, da jeg på ingen måde kan forstå, hvorfor vores tilbud ikke fremgår af listen.

Hej Thorvald

Jeg kan se at Cinemagic har afgivet et nyt tilbud i dag, men hvorfor fremgår vores tilbud fra i går ikke på jeres liste?

Her er vores tilbud på Pioneer DVD optager.

Model        10 stk. pris        25. stk. pris  

DVR-520    5595,-                 5395,-

DVR-720    6895,-                 6695,-

3 års garanti.

Levering fra 1 oktober.

DVD optager kan afhentes i vores butik i Hellebæk eller blive sendt med Post Danmark.

Tillæg for kodefri +100,- kr.

Fragt tilllæg +60,- kr.

Efterkrav tillæg + 40 kr. (i alt +100,- kr. med fragt på efterkrav).

Med venlig hilsen

Michael Petersen

www.hifi-import.dk

tlf. 4839 2266

tlf. 4839 2268 (direkte)

-------------
www.hifi-import.dk
Det hotteste link til HiFi, Carfi & surround sound.

Skrevet den: 21-September-2004 kl. 11:05

Det lyder da som et rigtigt godt tilbud fra hifi-import, især fordi der også er en god pris ved køb af 10 stk.

/Ole

Skrevet den: 21-September-2004 kl. 11:55
Øh, ups - det beklager jeg meget - jeg ved ikke lige hvorfor jeg ikke har modtaget de mails fra Hi-Fi. Der er ingen tvivl om at vi så bliver nødt til, at genoverveje valg af forhandler - fordi det er en fejl, at jeg ikke har set Hi-Fi's mail.

-------------

Thorvald.

Skrevet den: 21-September-2004 kl. 12:16

Jeg synes det er et meget spændende tilbud hifi-import er kommet med specielt set i det lys at vi måske ikke er nok til at opfylde de andre forhandeleres min. på 25 maskiner.

Thorvald: Du må gerne skrive mig på som interesseret i 720 også, i det tilfælde af at der ikke bliver nok til køb af 520, køber jeg en 720'er.

/Jan 

Skrevet af: Zorro
Skrevet den: 21-September-2004 kl. 12:25

Jeg er enig med Ole G.
Sådan som listen ser ud nu, så tvivler jeg på, at vi kommer op på 25 tilmeldte til 720, som jeg selv er interesseret i. Derfor er det et godt tilbud på 10 stk. vi får her

Jeg står også og vipper mellem fælleskøbet og køb i Tyskland. Kan næsten ikke vente, da jeg er træt af at spole frem og tilbage på mine videobånd for at finde plads til en optagelse  (hvilket jeg har været i en måned nu )

Miguel el Zorro

Skrevet den: 21-September-2004 kl. 23:59

Øh, ups - det beklager jeg meget - jeg ved ikke lige hvorfor jeg ikke har modtaget de mails fra Hi-Fi. Der er ingen tvivl om at vi så bliver nødt til, at genoverveje valg af forhandler - fordi det er en fejl, at jeg ikke har set Hi-Fi's mail.

Hej Thorvald,

Jeg synes du bør sætte en ny deadline for forhandler tilbud, da I nu er begyndt at acceptere nye tilbud efter deadline.

Hvad med at sætte ny forhandler deadline til fredag (24/9) og købs-deadline til 4/10?

Det vil vel være i størst interesse for alle parter, da forhandlerne dermed også kan byde ind på de mindre mængder (hvis der 'kun' kan opnås ca. 10 købere som det lige pt. ser ud til).

Hvis du samtidig bekræfter alle de indsendte tilbud tilbage til forhandleren - så samme situation ikke kan opstå igen (forhandleren kan nå at reagere / skrive tilbudet her i debat-tråden i tilfælde af problem med spam filter el. lign.).

[Tilføjelse: Blot lige en tanke - kunne forhandlerne måske også give tilbud ved blandet køb, så der kan opnås rabat blot det samlede antal 520/720'er når en vis mængde?]

/Lars

Skrevet den: 22-September-2004 kl. 00:35
Ja, laursen - det lavede jeg lige mens du tænkte over det...  Desuden accepterer vi ikke tilbud efter fristens udløb. Hi-Fi Imports tilbud var faktisk sendt og modtaget i min recorder.dk postkasse inden fristens udløb - jeg vidste det bare ikke, fordi disse mail ved en fejl ikke blev videresendt til mit private e-mail program - og jeg vidste ikke jeg kunne se dem på web-mail...  Men alt det ved jeg nu.

-------------

Thorvald.

Skrevet den: 22-September-2004 kl. 08:04

Tilbuddet hos Hi-Fi Import gælder også ved at blande de to modeller - det samlede antal af DVR-520 og DVR-720 skal blot op på min. 25 stk. for at udnytte 25 stk. prisen.

Se i øvrigt: Pioneer DVR-520/720 - tilbud + øvrig info

-------------

Thorvald.

Skrevet den: 22-September-2004 kl. 08:14
Hvad betyder egentligt de tre års garanti? Er det sådan at de første 6 måneder har forhandleren bevisbyrden, og de næste 2.5 år har kunden det? Eller dækker garantien alle fejl og funktionssvigt der tydeligvis ikke skyldes misbrug og anden overlast?

Skrevet den: 22-September-2004 kl. 08:34
Hos os (HiFi import) er det os, som dækker garantien i 3 år DVS. at vi har bevisburden i 3 år. Kunden skal ikke bevise noget, andet end at produktet er købt hos hos.

-------------
www.hifi-import.dk

Skrevet af: Lone
Skrevet den: 22-September-2004 kl. 08:57

Til Thorvald (tror jeg ..)

Jeg er ny her og kender ikke 'code of conduct', men jeg vil gerne deltage i fællesindkøb af Pioneer 720 kodefri. Skriv mig venligst på listen, Tak!

kan kontaktes på mailto:lone@folkebiblioteker.dk - lone@folkebiblioteker.dk

Skrevet den: 22-September-2004 kl. 11:11

Hej Marlar

Oprindeligt skrevet af marlar marlar skrev:

Hvad betyder egentligt de tre års garanti? Er det sådan at de første 6 måneder har forhandleren bevisbyrden, og de næste 2.5 år har kunden det? Eller dækker garantien alle fejl og funktionssvigt der tydeligvis ikke skyldes misbrug og anden overlast?

Hvis en forhandler bruger ordet garanti, så skal de stille kunden bedre end den lovpligtige reklamationsret.

I den lovpligtige reklamationsret er der indbygget en såkaldt formodningsregel på 6 måneder, som betyder at de første 6 måneder ligger bevisbyrden hos forhandleren. I de efterfølgende 1½ år ligger bevisbyrden hos kunden, og det har på det seneste giver flere sager hvor nogle forhandlerne overfortolker den regel og ligefrem nægter at reparare hvis ikke kunden kan bevise at det er en fabrikationsfejl.

Men det er vist mere i forbindelse med edb-udstyr at de problemer opstår, fordi forhandleren ikke altid er dækket ind i hele den 2-årige periode og derfor selv må op med pungen hvis noget skal repareres.

Merlin har bl.a. haft en uheldig sag forleden, hvor de nægtede at reparare en PC på reklamationsretten fordi kunden ikke kunne bevise at det var en fabrikationsfejl. Det kostede kunden 6000 kr. og Merlin et dårligt ry som en kæde jeg personligt vil holde mig fra.

Bruger forhandleren derimod ordet garanti, så skal det som nævnt stille kunden bedre end loven. Og det vil i praksis sige at bevisbyrden i hele perioden ligger hos forhandleren. Med andre ord, hvis det ikke ligefrem skyldes overlast, slidtage fra overforbrug o.lign. så repareres det uden videre i hele perioden.

Ved de nævnte forhandlere her er garantien så yderligere udvidet med et år, så det næsten virker som en af de ekstra-forsikringer man normalt skal betale ekstra for. Går det i stykker indenfor de første 3 år, så er du fri for reparationsomkostninger.

/Lars

-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk

Skrevet af: Lynggaard
Skrevet den: 22-September-2004 kl. 21:45
Du kan også sætte mig på listen til en 720'er. Melder dog først ud om jeg er 100% seriøs når jeg har set de endelige tilbud og forhandlervalg.

Skrevet af: poul-r
Skrevet den: 24-September-2004 kl. 12:15

Du kan også sætte mig på listen til en 520'er. Jeg melder ud om jeg er 100% seriøs når jeg har set det endelige tilbud.

Jeg synes at prisforskellen mellem 520'er og 720'er er for stor.

En normal prisforskel mellem en 80gb og en 160gb harddisk er vel ca. 300 kr.

Hilsen

Poul R

Skrevet den: 24-September-2004 kl. 12:50

Oprindeligt skrevet af poul-r poul-r skrev:

En normal prisforskel mellem en 80gb og en 160gb harddisk er vel ca. 300 kr.

Så har du vist ikke set på så mange recordere før 

Prisforskellen for Sony's 160GB og 250GB modeller er ca. kr. 1.900,-

For Pioneer 520 / 720 er prisforskellen ca. kr. 1.800,-

/Lars

Skrevet den: 24-September-2004 kl. 15:31

Jeg taler om hvad en harddisk til en pc koster.

/ Poul

Skrevet den: 27-September-2004 kl. 23:47

Hej Alle

Der er udbrudt priskrig på DVR-520H.

Nu fås den til blot 5688,- hos Tape Connection med 3 års garanti (enkelt styks pris, til øjeblikkelig levering).

/Lars

-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk

Skrevet den: 27-September-2004 kl. 23:58
Så mangler vi bare på 720'eren

Og gerne en update med de endelige tilbud på fælleskøbet.

Skrevet den: 28-September-2004 kl. 06:46

Det ser ud til at Cinemagic har det bedste tilbud. Især på 10 stk. prisen, der blot kræver at der bestilles ialt 20 maskiner (blandet 520 og 720) - og det kan vi vist godt komme op på. På 10 stk. prisen er Cinemagic 220,-  billigere end Hi-Fi Import.

Hvad synes I andre om tilbuddene?

-------------

Thorvald.

Skrevet den: 28-September-2004 kl. 07:17

Det ser ud til at Cinemagic har det bedste tilbud. Især på 10 stk. prisen, der blot kræver at der bestilles ialt 20 maskiner (blandet 520 og 720) - og det kan vi vist godt komme op på. På 10 stk. prisen er Cinemagic 220,-  billigere end Hi-Fi Import.

Hvad synes I andre om tilbuddene?

Hmm jeg synes det er møj svært at finde ud hvad man skal gøre efter at tapeconnection lige nu på deres hjemmeside køre med en pris på 5688,- på DVR-520, det er jo møj billigt og næsten det samme som fælleskøbet

Skrevet af: hightower
Skrevet den: 28-September-2004 kl. 07:26

Hej

I må undskylde men jeg har mistet overblikket...

Er der nogen der kan fortælle mig hvad priserne er på lige nu

Hightower

Skrevet den: 28-September-2004 kl. 08:17
Oprindeligt skrevet af hightower hightower skrev:

Hej

Hightower

Hej Hightower

Du kan altid kigge her: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=1895&PN=1 - http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=1895&P N=1

/Jan

Skrevet den: 28-September-2004 kl. 08:29

Oprindeligt skrevet af hightower hightower skrev:

Hej

Hightower

Hej Hightower

Du kan altid kigge her: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=1895&PN=1 - http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=1895&P N=1

/Jan

Der står dog stadig

Citér

Tilbud.

Tilbudsrunden er nu afsluttet, jeg venter lidt med at udbasunere resultatet til senere idag, indtil jeg er sikker på, at der ikke ligger nogle tilbudsmails og venter på mig et eller andet sted.

Så er det de endelige priser?

Skrevet den: 28-September-2004 kl. 10:01

Nu er jeg forvirret 10 stk er vel 10 stk, hvis der er mere end 10 bestillinger på feks 720H, så er det vel 10 stk prisen der gælder. Hvis jeg tager fejl så vil jeg foretrække Hifi-imports tilbud, da vi ikke har garanti for at nå 20 i alt.

/Ole

Skrevet den: 28-September-2004 kl. 11:09
Oprindeligt skrevet af Ole G Ole G skrev:

Nu er jeg forvirret 10 stk er vel 10 stk, hvis der er mere end 10 bestillinger på feks 720H, så er det vel 10 stk prisen der gælder. Hvis jeg tager fejl så vil jeg foretrække Hifi-imports tilbud, da vi ikke har garanti for at nå 20 i alt.

/Ole

enig

Skrevet den: 28-September-2004 kl. 11:45

Vi ( http://www.hifi-import.dk - www.hifi-import.dk ) har også tilbud på DVR-520 til 5699,- kr. kodefri og DVR-720 kodefri til 6799,- kr. Begge modeller leveres gratis til din hoveddør.

Hilsen

-------------
www.hifi-import.dk

Skrevet den: 28-September-2004 kl. 13:28

Lige lidt forklaring til Cinemagics tilbud: Tilbudspriserne på 10 stk. gælder hvis der ialt er 20 bestillinger, f.eks. 15 stk. 520'ere og 5 stk. 720'ere. Det er jo en fordel, hvis der ikke er så mange der hopper på den ene model - så kan de alligevel få den billigt, til 10 stk. prisen. Vi er oppe på 19 ialt nu.

Det samme kan siges om 25 stk. prisen, at hvis der er 25 der vil have 520'eren og 2 der vil have 720'eren, så kan de to også få deres maskine billigt, til 25 stk. prisen.

De aktuelle priser er vistnok således (ret mig hvis jeg har skrevet forkert):

Forhandler

DVR-520

DVR-720

Type køb

Hi-Fi Import

5.699

6.799

alm.

TapeConnection

5.688

7.788

alm.

TapeConnection

5.695

6.995

fælleskøb

Hi-Fi Import

5.595/5.395

6.895/6.695

fælleskøb

Cinemagic

5.375/5.325

6.675/6.625

fælleskøb

Desuden har jeg glemt at rette "sidst opdateret" datoen i "tilbudstråden".

Så vidt jeg kan se er der stadig lidt penge at spare, ved at anvende fælleskøb hos f.eks. Cinemagic. Men kan jo da få en del medier for et par hundrede kroner - eller et kvalitets-scartkabel.

-------------

Thorvald.

Skrevet den: 28-September-2004 kl. 13:33

På vores maskiner følger der en gratis DVD-R skive med.

-------------
www.hifi-import.dk

Skrevet den: 28-September-2004 kl. 13:34
Hmm, så er det jo en 20 stks. pris og ikke 10 stks. pris. Sådan var det vistnok ikke i begyndelsen - det er som om de har trukket lidt i land 

Skrevet den: 28-September-2004 kl. 14:08

Lige lidt forklaring til Cinemagics tilbud: Tilbudspriserne på 10 stk. gælder hvis der ialt er 20 bestillinger, f.eks. 15 stk. 520'ere og 5 stk. 720'ere. Det er jo en fordel, hvis der ikke er så mange der hopper på den ene model - så kan de alligevel få den billigt, til 10 stk. prisen. Vi er oppe på 19 ialt nu.

Så er det jo ikke en 10 styks pris, men en 20 styk hvor der må blandes 

Skrevet den: 28-September-2004 kl. 16:12

Oprindeligt skrevet af marlar marlar skrev:

Hmm, så er det jo en 20 stks. pris og ikke 10 stks. pris. Sådan var det vistnok ikke i begyndelsen - det er som om de har trukket lidt i land 

Til at begynde med havde de kun 25 stks. pris, så det med de 10/20 stk, blandede er faktisk en tilføjelse.

-------------

Thorvald.

Skrevet den: 29-September-2004 kl. 10:39

Hej Alle

Og priskrigen fortsætter:

Pioneer DVR-520H kodefri kr. 5499,- hos http://www.recordere.dk/sponsor/hifi-import.dk - Hifi Import (enkelt styks pris).

(Pioneer DVR-720H kr. 6799,- hos do.)

/Lars

-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk

Skrevet den: 29-September-2004 kl. 14:39
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Hej Alle

Og priskrigen fortsætter:

Pioneer DVR-520H kodefri kr. 5499,- hos http://www.recordere.dk/sponsor/hifi-import.dk - Hifi Import (enkelt styks pris).

(Pioneer DVR-720H kr. 6799,- hos do.)

/Lars

Er det bare mig eller er den pris ikke billigere end 10 stk prisen ved fælleskøbet (hos samme firma)

Skrevet den: 29-September-2004 kl. 17:46

Jeg bliver vist nødt til at skære igennem her og sige, at dem, der vil være med i fælleskøbet, får leveret fra Cinemagic. Cinemagic har de billigste priser og der er kun 50 kr. forskel på 10(20 blandet) og 25 stk. prisen. At der så er udbrudt priskrig, hvor forskellen på fælleskøb og alm. køb kun er ganske få hundrede kroner - tja... det ved jeg faktisk ikke hvad jeg skal sige til.

Jeg kan kun sige: Take it or leave it! Hvis man vil være med i fælleskøbet, bedes man tilmelde sig inden på søndag, kl. 24:00, hvis man ikke vil være med, med selv købe, ja så kan man jo bare lade være.

-------------

Thorvald.

Skrevet den: 29-September-2004 kl. 17:55

Jeg bliver vist nødt til at skære igennem her og sige, at dem, der vil være med i fælleskøbet, får leveret fra Cinemagic. Cinemagic har de billigste priser og der er kun 50 kr. forskel på 10(20 blandet) og 25 stk. prisen. At der så er udbrudt priskrig, hvor forskellen på fælleskøb og alm. køb kun er ganske få hundrede kroner - tja... det ved jeg faktisk ikke hvad jeg skal sige til.

Jeg kan kun sige: Take it or leave it! Hvis man vil være med i fælleskøbet, bedes man tilmelde sig inden på søndag, kl. 24:00, hvis man ikke vil være med, med selv købe, ja så kan man jo bare lade være.

Rent teknisk spørgsmål, hvad sker der hvis vi ender med at kun være de 19 (eller færre) som rent faktisk melder sig 100% seriøse eller bestiller ?

Kender ikke fælleskøb så jeg ved ikke hvad man "plejer" at gøre...

Skrevet den: 29-September-2004 kl. 22:58

Til Hifi Import.

Fortsætter din tilbudspris ud over søndag, hvor fælleskøbet lukker, og i givet fald hvor længe?

Da du har "annonceret" tilbudsprisen her i denne tråd, betyder det så, at du fortsat tilbyder 3 års garanti til RECORDERe's brugere?

Keld

Skrevet den: 30-September-2004 kl. 08:34

Hej Keld

Prisen på 5499,- kr. for DVR-520 og DVR-720 til 6799,- (kodefri og gratis fragt) holder også efter søndag. Hvis du siger, at du kommer fra forum/fælleskøb på recorder.dk, så får du 3 års ganrati på DVR-520 og DVR-720. Dette tilbud gælder dog kun til mandag den 4/10 (Hvor fællesindkøb også stopper)

Husk vi har også prismatch med 4 års garati som dusør.

Pris ved 25 stk. hos Cinemagic (incl kodefri og fragt)/Hos os 1 stk.

DVR-520   5485,- kr.    /   5499,-

DVR-720    6785,- kr.   /  6799,-

Hvis du køber en DVD optager hos os og er villig til at betale 14,- kr. mere, så skal du ikke tænke på, om i opnår et fælleskøb på 25 stk. hos Cinemagic. Og du kan hente optageren i dag eller have den med posten i morgen. Hvad ville du vælge?

Hilsen.

-------------
www.hifi-import.dk

Skrevet den: 30-September-2004 kl. 10:02
Til Thorvald.

Du kan godt fjerne mig fra fælleskøbet, jeg har nu købt hos Hifi-Import istedet, da jeg ikke gad vente længere.

Skrevet af: Jonla
Skrevet den: 30-September-2004 kl. 11:54

Til Thorvald

Det samme her. Køber nu hos Hifi-Import

Skrevet den: 30-September-2004 kl. 11:57

Jeg kan se vi ikke kommer op på 20 stk, så jeg vil også gerne fjernes fra listen.

/Ole

Skrevet den: 30-September-2004 kl. 12:21
Oprindeligt skrevet af HiFi import HiFi import skrev:

Hvis du køber en DVD optager hos os og er villig til at betale 14,- kr. mere, så skal du ikke tænke på, om i opnår et fælleskøb på 25 stk. hos Cinemagic. Og du kan hente optageren i dag eller have den med posten i morgen. Hvad ville du vælge?

Nu står der altså 5 dages levering (på 720 modellen), er det gammel info ?

Skrevet den: 30-September-2004 kl. 12:51

Hej Lynggaard,

Det var en fejl, den er nu rettet. Tryk [Ctrl] + [F5] når du ser produktet.

Hilsen

-------------
www.hifi-import.dk

Skrevet den: 30-September-2004 kl. 12:55

Oprindeligt skrevet af Lynggaard Lynggaard skrev:

Lige i dette øjeblik står der 1 dags leveringstid hos Hifi-import, jeg har da også fået en bekræftigelse på at jeg modtager min i morgen.

/Ole

Skrevet den: 30-September-2004 kl. 13:51

-

-------------
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk

Skrevet den: 30-September-2004 kl. 14:44
Oprindeligt skrevet af Ole G Ole G skrev:

Oprindeligt skrevet af Lynggaard Lynggaard skrev:

Lige i dette øjeblik står der 1 dags leveringstid hos Hifi-import, jeg har da også fået en bekræftigelse på at jeg modtager min i morgen.

Vui har begge ret

På Pioneer oversigten http://www.hifi-import.dk/default.asp?show=tv&cMain=DVD+ optagere&cSub=Pioneer
står der 5 dage,

men på detalje siden for produktet står der ganske rigtigt 1 dag.

Skrevet den: 30-September-2004 kl. 14:45

Til Thorvald

Du kan også fjerne mig. Køber nu hos Hifi-Import

mvh
Lynggaard

Skrevet den: 30-September-2004 kl. 14:55

Både DVR-520 og DV-R720 er på lager.

Prøv at trykke på [Ctrl] og [F5] når du er på siden, så for du den sidste opdatering med.

Hilsen

-------------
www.hifi-import.dk

Skrevet den: 30-September-2004 kl. 15:19

Hej Alle

Nå, nu må snakken her ikke drukne i sponsorer som falder over hinanden for at komme med de bedste tilbud, selvom det selvfølgelig heller ikke er så dårligt.

Recordere.dk skal være en uafhængig guide til junglen af DVD- og harddisk-optagere, og selv fælleskøbene bevæger sig måske lige på grænsen af den uafhængighed.

Omvendt, så er fælleskøbene med til at sikre flere brugere adgang til billigere udstyr, og med til at sikre sponsorene på skift handler som måske var endt i Tyskland istedet. Samtidig er fælleskøbene med til at bringe recordere.dk på landkortet, så selv fabrikanterne opdager vores lille side hvilket måske senere resulterer i et bedre samarbejde også den vej.

Så alt i alt, fælleskøb er en god idé. Gode special tilbud fra sponsorene til brugerne af recordere.dk er også en fin idé.

Men jeg vil nok foretrække hvis specielle tilbud fremover indsendes til mig istedet, og jeg så efterfølgende annoncerer dem et sted på siderne eller i forummet.

/Lars

-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk

Skrevet af: Don_mike
Skrevet den: 01-Oktober-2004 kl. 21:03

Hej Thorvald.

Jeg har også valgt at tage Hi-fi inports tilbud. Du må gerne stryge mig fra listen.

Mike_x

-------------
MVH

Michael

Skrevet den: 03-Oktober-2004 kl. 10:55

Thorkild,

Du må gerne tage mig af listen.

Jeg har benyttet mig af tilbudet fra HI-FI

Med venlig hilsen

Poul-r

Skrevet af: kimno
Skrevet den: 03-Oktober-2004 kl. 22:06
Oprindeligt skrevet af HiFi import HiFi import skrev:

Prisen på 5499,- kr. for DVR-520 og DVR-720 til 6799,- (kodefri og gratis fragt) holder også efter søndag. Hvis du siger, at du kommer fra forum/fælleskøb på recorder.dk, så får du 3 års ganrati på DVR-520 og DVR-720. Dette tilbud gælder dog kun til mandag den 4/10 (Hvor fællesindkøb også stopper)

3 års garanti - hvad dækker det helt præcist?

Skrevet af: Klaus
Skrevet den: 03-Oktober-2004 kl. 22:23

Hej Thorvald (og alle jer andre)

Jeg står også af listen, men takker for dit arbejde, for uden det havde ingen vel ønsket at gå ned i pris.

Klaus

Skrevet den: 05-Oktober-2004 kl. 13:23

Hej Thorvald

Jeg har købt en DVR-520 hos HI FI Import i går. Nu er det vel ikke nødvendigt at blive af listen med med de få interesserede.

Tak for et stort arbejde og god ferie

Print side | Luk vindue