Print side | Luk vindue

Panasonic PV60EH

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: TV
Forumbeskrivelse: Fladskærme, billedrør og projections-tv
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=18179
Udskrevet den: 18-Maj-2024 kl. 03:37


Emne: Panasonic PV60EH
Skrevet af: j.poulsen
Emne: Panasonic PV60EH
Skrevet den: 11-December-2006 kl. 19:10
Så fik jeg købt et Panasonic tv. men da jeg fik lukket kassen op så mangle fjernbetjening og manualen   men kan ikke vente med at starte det op kan man det ude fjernbetjening



Svar:
Skrevet af: rodding
Skrevet den: 11-December-2006 kl. 19:13

Tillykke !

Ja, du kan starte og betjene det lidt med de knapper der sidder under vippe-panelet foran..



-------------
Panasonic TH-37PV60E
Sony RDR-HX710B
Samsung BD-D8200N
Motorola "Zaptor"
Pioneer VSX-1025-K
Pioneer PL-500X
B&W XT2
B&W PV1


Skrevet af: j.poulsen
Skrevet den: 11-December-2006 kl. 19:16
Oprindeligt skrevet af rodding rodding skrev:

Tillykke !

Ja, du kan starte og betjene det lidt med de knapper der sidder under vippe-panelet foran..

jeg har sat strøm til den røde lampe står bare blikker skal den det


Skrevet af: rodding
Skrevet den: 11-December-2006 kl. 19:21
Du skal holde programskifteren inde nogle sekunder - ligesom hvis du havde fjernbetjeningen..

-------------
Panasonic TH-37PV60E
Sony RDR-HX710B
Samsung BD-D8200N
Motorola "Zaptor"
Pioneer VSX-1025-K
Pioneer PL-500X
B&W XT2
B&W PV1


Skrevet af: j.poulsen
Skrevet den: 11-December-2006 kl. 19:27

Oprindeligt skrevet af rodding rodding skrev:

Du skal holde programskifteren inde nogle sekunder - ligesom hvis du havde fjernbetjeningen..

 

Det har jeg prøvet og der kommer også et billede men kun kort tid så slukker den igen , mon det er en mandags model jeg har fået



Skrevet af: rodding
Skrevet den: 11-December-2006 kl. 19:28

Det kan muligvis være fordi du ikke har kørt "setup".

Prøv evt. at tilslut en DVD og se om du kan bruge AV-indgangen..



-------------
Panasonic TH-37PV60E
Sony RDR-HX710B
Samsung BD-D8200N
Motorola "Zaptor"
Pioneer VSX-1025-K
Pioneer PL-500X
B&W XT2
B&W PV1


Skrevet af: SJ
Skrevet den: 11-December-2006 kl. 19:47
Butikken må komme og hente skærmen og samtidig aflevere et nyt eksemplar til dig!

At der ikke er medleveret fjernbetjening og manual, tyder på et brugt og måske fejlbehæftet eksemplar. Sikke noget svineri! 





Skrevet af: sommelle
Skrevet den: 11-December-2006 kl. 19:50

Hej.

Hvad er det for en forhandler der leverer et Tv uden fjernbetjeningen?

m.v.h.



Skrevet af: j.poulsen
Skrevet den: 11-December-2006 kl. 19:53
Oprindeligt skrevet af sommelle sommelle skrev:

Hej.

Hvad er det for en forhandler der leverer et Tv uden fjernbetjeningen?

m.v.h.

TC i Århus har snakket med dem de vil sende en i dag  men tror at tv er stykker , kan kun få billede på et kort øjeblik så slukker lorte


Skrevet af: nextgeneration
Skrevet den: 11-December-2006 kl. 20:00
Det kan ikke siges for tit:

1) Forlang levering med ubrudt fabriksplombering af kassen.

2) Check ved modtagelse, at kassen har fabriksplombering, samt for tegn på at den har været åben. Hvis ikke, så send det retur !

At fjernbt. ikke er med tyder på det er en bytter fra en tidligere kunde.




Skrevet af: sommelle
Skrevet den: 11-December-2006 kl. 20:04

Hmm, gad vist hvordan de har stillet det an. Kunne det ses på kassen at den havde været åbnet?

Husk når du modtager fjernbetjeningen, at du skal trykke på en af nummerkanpperne, og holde den nede i omkring et sekund for at tænde det.

Held og lykke.

m.v.h.



Skrevet af: rodding
Skrevet den: 11-December-2006 kl. 20:05

TC i Århus er normalvis ellers seriøse nok.

Hvis det stadig kribler i fingrene for at lege i aften så prøv gentagne gange tryk på "F" knappen indtil "kanalindstillingsvalg" kommer frem. Brug så -/+ pil op og ned til at lave manuel kanalindstilling..



-------------
Panasonic TH-37PV60E
Sony RDR-HX710B
Samsung BD-D8200N
Motorola "Zaptor"
Pioneer VSX-1025-K
Pioneer PL-500X
B&W XT2
B&W PV1


Skrevet af: nextgeneration
Skrevet den: 11-December-2006 kl. 20:08
Måske det er bedst at vente, hvis kontrast er sat på max og du leger en halv times tid .....





Skrevet af: rodding
Skrevet den: 11-December-2006 kl. 20:19
Du kommer også igennem kontrast-valget med "F" tasten ..

-------------
Panasonic TH-37PV60E
Sony RDR-HX710B
Samsung BD-D8200N
Motorola "Zaptor"
Pioneer VSX-1025-K
Pioneer PL-500X
B&W XT2
B&W PV1


Skrevet af: j.poulsen
Skrevet den: 11-December-2006 kl. 20:35
lorte er i stykker,  kom til at kikke i kassen og fandt en faktura den har været solgt før . ringede til ham der havde købt den , han fortalte at den har været til rep. 2 månder  så fik han ny  . så de kan godt begynde at gemme sig  i TC Århus .   nok en fejl men sur røv når man glæder sig til sit nye tv  og kommer hjem  med sådan noget lort


Skrevet af: SJ
Skrevet den: 11-December-2006 kl. 20:54
2 måneder til reparation?

Så kan det da ikke være en PV60EH?

TC burde skamme sig! 




Skrevet af: nextgeneration
Skrevet den: 11-December-2006 kl. 20:59
Oprindeligt skrevet af rodding rodding skrev:

Du kommer også igennem kontrast-valget med "F" tasten ..


Jeg sagde måske ... jeg er nok den overforsigtige type Han har jo ikke set en pana menu før....


Skrevet af: ZuLeX
Skrevet den: 13-December-2006 kl. 09:36

Hej.

Hmm, måske man skulle genoverveje det køb af et Pana ved TC

Kan i pana ejere fortælle mig forskellen på et PV60E og PV60EH??

 



Skrevet af: MortenKBH
Skrevet den: 13-December-2006 kl. 09:44

EH er incl. H-fod - det er sådan set forskellen

-Morten



Skrevet af: Jannik
Skrevet den: 13-December-2006 kl. 09:44
Oprindeligt skrevet af ZuLeX ZuLeX skrev:

Kan i pana ejere fortælle mig forskellen på et PV60E og PV60EH??

Jeg mener forskellen er, at der i H-modellen medfølger den lidt grimme H-fod.

 



-------------
Med venlig hilsen
Jannik


Skrevet af: martinc
Skrevet den: 13-December-2006 kl. 09:46

Det er bare for ringe!

En ting jeg ikke forstod da jeg fik mit 42PV60EH var at der ikke var noget klistermærke på min skærm, altså det der på fronten hvor alle specifikationerne står på. Mener ikke min skærm var plomberet, i så flad hvordan er det gjort??

Min skærm kør iøvrigt udemærket, og da jeg startede den op fik jeg også en opstartsmenu med det samme, hvor jeg valgte land osv...



-------------
LG 50PK950N, Audiovector S3 Super, Primare I22Dac, Sonos, PS3,


Skrevet af: ZuLeX
Skrevet den: 13-December-2006 kl. 09:53

Ok, kanon. Tak for det hurtige svar.

Jeg tænker på at smide det op på væggen. Har i nogle anbefalinger til valg af vægbeslag? Fif til montering osv.



Skrevet af: MortenKBH
Skrevet den: 13-December-2006 kl. 10:00

Bauhaus - skulle have noget billigt monterings-skinne.

Har læst noget i en tidligere tråd - det vil jeg prøve mig frem med når jeg får min PV60EH.

Nægter at betale 1000 kr for et originalt beslag ( man er jo sparsomlig )

-Morten



Skrevet af: martinc
Skrevet den: 13-December-2006 kl. 10:03

Jeg købte dette et B-TECH BT8422 ved elcity.dk

Virker fint.

 

 



-------------
LG 50PK950N, Audiovector S3 Super, Primare I22Dac, Sonos, PS3,


Skrevet af: Bjur
Skrevet den: 13-December-2006 kl. 10:47
HN har beslag til 249,- gav jeg for det og det virker!


Skrevet af: Prepsi
Skrevet den: 13-December-2006 kl. 12:03

- Det undrer mig lidt, at TC ikke har lyst til at kommentere på dette indlæg, (altså mht. levering af et brugt/defekt tv - ikke det med vægophæng)....

Hilsen Prepsi



Skrevet af: vesterby
Skrevet den: 13-December-2006 kl. 12:07
Oprindeligt skrevet af Prepsi Prepsi skrev:

- Det undrer mig lidt, at TC ikke har lyst til at kommentere på dette indlæg, (altså mht. levering af et brugt/defekt tv - ikke det med vægophæng)....

Hilsen Prepsi

Hej
Det er jeg heller ikke helt stolt af, da jeg selv er på udkig efter en forhandler, der får gode anmeldelser.



Skrevet af: martinc
Skrevet den: 13-December-2006 kl. 19:33

En ting jeg ikke forstod da jeg fik mit 42PV60EH var at der ikke var noget klistermærke på min skærm, altså det der på fronten hvor alle specifikationerne står på. Mener ikke min skærm var plomberet, i så flad hvordan er det gjort??

Min skærm kør iøvrigt udemærket, og da jeg startede den op fik jeg også en opstartsmenu med det samme, hvor jeg valgte land osv...



-------------
LG 50PK950N, Audiovector S3 Super, Primare I22Dac, Sonos, PS3,


Skrevet af: SJ
Skrevet den: 13-December-2006 kl. 19:56
Der var heller ingen klistermærker på min skærm fra TC.


Skrevet af: rodding
Skrevet den: 13-December-2006 kl. 20:16

Det var der på mit..

Hvordan gik det med dig "j.poulsen" ?



-------------
Panasonic TH-37PV60E
Sony RDR-HX710B
Samsung BD-D8200N
Motorola "Zaptor"
Pioneer VSX-1025-K
Pioneer PL-500X
B&W XT2
B&W PV1


Skrevet af: Kashan78
Skrevet den: 13-December-2006 kl. 21:16
Oprindeligt skrevet af SJ SJ skrev:

Der var heller ingen klistermærker på min skærm fra TC.


Heller ikke på mit... har jeg dog ikke tænkt så meget over før nu. Det virker fint - og ser nyt ud

_popupControl();


Skrevet af: Naken
Skrevet den: 13-December-2006 kl. 21:27
Der var heller ikke klistermærke på min fra TC. Men den startede op med opstartsmenu'en med det samme.


Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 13-December-2006 kl. 21:40
Jeg tror det er fælles for EH-modellerne at der ingen klistermærker er.


Skrevet af: rodding
Skrevet den: 13-December-2006 kl. 21:44

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Jeg tror det er fælles for EH-modellerne at der ingen klistermærker er.

Det kunne det godt være - godt set ! Min er nemlig ikke ..



-------------
Panasonic TH-37PV60E
Sony RDR-HX710B
Samsung BD-D8200N
Motorola "Zaptor"
Pioneer VSX-1025-K
Pioneer PL-500X
B&W XT2
B&W PV1


Skrevet af: Prepsi
Skrevet den: 14-December-2006 kl. 07:56
Oprindeligt skrevet af Prepsi Prepsi skrev:

- Det undrer mig lidt, at TC ikke har lyst til at kommentere på dette indlæg, (altså mht. levering af et brugt/defekt tv - ikke det med vægophæng)....

Hilsen Prepsi

- Nåh nej - de er jo i København og åbne ny butik......

Hilsen Prepsi



Skrevet af: j.poulsen
Skrevet den: 14-December-2006 kl. 20:53
Oprindeligt skrevet af rodding rodding skrev:

Det var der på mit..

Hvordan gik det med dig "j.poulsen" ?

Jeg var ude med tv i dag og fik pengene igen. det kan godt være at der var sket en fejl men for mig virker det som de bare skal have så mange skærme smidt over disken som mulig , jeg mener service er fremmed ord for dem. 


Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 14-December-2006 kl. 21:16
Nå, så det er derfor de gav dig pengene tilbage uden brok? Ærligt talt; du kan ikke forvente væsentligt bedre service, hvis du tager dine penge andre steder hen.

Man kan altid være uheldig. Når Tape Connection sælger hundredevis (eller tusindevis?) af samme TV, så sker der nok fejl indimellem.


Skrevet af: cnn3
Skrevet den: 15-December-2006 kl. 10:32

Oprindeligt skrevet af j.poulsen j.poulsen skrev:

Jeg var ude med tv i dag og fik pengene igen. det kan godt være at der var sket en fejl men for mig virker det som de bare skal have så mange skærme smidt over disken som mulig , jeg mener service er fremmed ord for dem. 

Hvorfor fik du ikke bare ombyttet til et nyt TV, det er da tydeligt du har fået en forkert papkasse??



-------------
mvh Christian


Skrevet af: Pade2204
Skrevet den: 15-December-2006 kl. 19:17
er det desværre ikke sådan i mange tilfælde at ved den første reklamation, hvis ikke fejlen kan spores efter en test - så sælges tv'et da igen ? Kommer det så ind 2. gang - så nliver det sendt videre...

Det er ulovligt, men altså... sker det ikke ?  (ikke at jeg tror der er nogen der springer frem og siger at det gør det)


Skrevet af: cnn3
Skrevet den: 18-December-2006 kl. 10:50
Hvis man vil snyde, bør man da som minimum sørge for manual og fjernbetjening, eller hva?

-------------
mvh Christian


Skrevet af: barfodcph
Skrevet den: 19-December-2006 kl. 08:27

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Nå, så det er derfor de gav dig pengene tilbage uden brok? Ærligt talt; du kan ikke forvente væsentligt bedre service, hvis du tager dine penge andre steder hen.

Man kan altid være uheldig. Når Tape Connection sælger hundredevis (eller tusindevis?) af samme TV, så sker der nok fejl indimellem.

Sidder lige og forestiller mig hvordan reaktionen herinde ville havde været, hvis det var f.eks. FONA der var kommet til at levere en brugt, mangelfuld & defekt skærm........Sikke et uvejr her ville havde været!!!

Jeg skal skynde mig at sige at jeg ikke har noget imod TC, men alle skal behandles på lige vis, og at man sælger flere hundrede eller tusindevis af samme skærm, er da en tynd undskyldning.

Kom nu ind i kampen, og giv TC samme tur som alle andre forhandlere, når nu TC for en gangs skyld har kvajet sig.

 



Skrevet af: Pade2204
Skrevet den: 19-December-2006 kl. 09:02

Som Mads Skjern så rigtigt siger i Matador "Jeg er den største annoncør på Tidende - han gør det meget uklogt i at trykke disse...rygter"

Minder lidt om situationen, som du ridser den op, barfodcph



Skrevet af: lrev på jobbet
Skrevet den: 19-December-2006 kl. 09:04

Hej!

Sys du skulle gå ned i FONA og købe dig et tv

lrev



-------------
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.


Skrevet af: Pokerface
Skrevet den: 19-December-2006 kl. 09:05

Hej "barfodcph".

He he... Ja, jeg har faktisk også undret over den store overbærenhed, der tilsyneladende er nu her, hvor det er TapeConnection som har dummet sig.

Men det er som om, at når det bare er dem, jamen så er det jo forståeligt, at det kan ske, de har jo åååhhh så travlt, og er åååhhh noget så flinke.  
(Hvilket de da sikkert også er.   )

Og det er ENDDA PÅ TRODS AF, at de IKKE engang har været inde og beklage og undskylde deres fejl.
(Det kan nemlig IKKE passe at "Otto,TC" IKKE har set emnet, han har nemlig været på Recordere.dk adskillige gange, siden dette emne startede... Jeg har nemlig holdt lidt øje med det.)

Men hvorfor skal det dog bare ti'es ihjel???
Har TC virkelig så godt fat i medlemmerne herinde, at det for TC er OK at "dumme sig" godt og grundigt, uden at beklage fejlen???

 

 



-------------
Mvh. Frede.



[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70

Afspiller: "Pana" DMP-BD80


Skrevet af: lrev på jobbet
Skrevet den: 19-December-2006 kl. 09:11

Hej!

NEJ,NEJ......slet ikke.

Det er da ikke i orden.....men fik du ikke en undskyldning da du var inde og aflevere det?

For du sagde vel til dem hvad årsagen var  til at du returnerede det?

Sys faktisk at T.C ofte har fået HUG herinde-også af mig.

Blandt andet m.h.t prissætning af fælleskøb.Selvfølgelig har manden krav på en form for undskyldning/beklagelse over fejlen-men........det fik du vel i butikken,eller hva`?

lrev



-------------
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.


Skrevet af: Pokerface
Skrevet den: 19-December-2006 kl. 09:32

Hej "Irev".

Nu var det så ikke mig der var uheldig.  Men derimod "J.Poulsen".

Men iøvrigt syn's jeg ikke at ha' læst noget om undskyldninger el. forklaringer på, hvad der nok var sket.
Og heller ikke noget om han overhovedet er blevet tilbudt en ombytning.

Derimod husker jeg noget med at "J,Poulsen" skrev, at de bare langede ham pengene retur, uden beklagelser el. noget... Så for "J.Poulsen", var service hos TC nærmest som en "en by i Rusland"

Du kan selv læse hvad "J.Poulsen" skrev herunder.

Jeg var ude med tv i dag og fik pengene igen. det kan godt være at der var sket en fejl men for mig virker det som de bare skal have så mange skærme smidt over disken som mulig , jeg mener service er fremmed ord for dem. 



-------------
Mvh. Frede.



[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70

Afspiller: "Pana" DMP-BD80


Skrevet af: lrev på jobbet
Skrevet den: 19-December-2006 kl. 10:03

Hej!

Ved skam godt at det ikke var dig,men jeg sys bare ikke at det fremgår af din kopierede tekst HVAD der blev sagt-og ikke sagt.

Det var henvendt tll Poulsen-hvorvidt han gjorde opmærksom HVORFOR han returnerede,og om der så faldt en form for undskyldning.

Jeg skal skam ikke forsvare t.c på nogen måde-det er jo FORRETNING først og fremmest....som Otto også flere gange har pointeret.

lrev



-------------
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.


Skrevet af: cnn3
Skrevet den: 19-December-2006 kl. 10:10
Okay, mit indtryk af situationen er , at J.Poulsen var sur og sagde jeg vil ha' mine penge igen.., og det fik han så..., men det er jo også blot et gæt...

-------------
mvh Christian


Skrevet af: cnn3
Skrevet den: 19-December-2006 kl. 10:13
Oprindeligt skrevet af barfodcph barfodcph skrev:

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Nå, så det er derfor de gav dig pengene tilbage uden brok? Ærligt talt; du kan ikke forvente væsentligt bedre service, hvis du tager dine penge andre steder hen.

Man kan altid være uheldig. Når Tape Connection sælger hundredevis (eller tusindevis?) af samme TV, så sker der nok fejl indimellem.

Sidder lige og forestiller mig hvordan reaktionen herinde ville havde været, hvis det var f.eks. FONA der var kommet til at levere en brugt, mangelfuld & defekt skærm........Sikke et uvejr her ville havde været!!!

Fona ville da aldrig give pengene tilbage uden at brokke sig først....



-------------
mvh Christian


Skrevet af: lrev på jobbet
Skrevet den: 19-December-2006 kl. 10:13

Ja.....tror det også.(også bare et gæt)

Men HVIS han bare har bedt om pengene retur,så er det vel ikke så sært at han ikke har fået en undskyldning.

lrev



-------------
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.


Skrevet af: Pokerface
Skrevet den: 19-December-2006 kl. 10:38

Hej igen.

Næææ, det er da rigtigt det være svært helt nøjagtig at overskue, hvad der er sagt og sket og hvordan det er gået til.

Men jeg synes nu alligevel, at SELVOM "J.Poulsen" evt. bare har forlangt pengene retur, så havde det absolut været på plads med en beklagelse og en undskyldning af det skete.

Han har jo trods alt haft en masse besvær ud af det, bl.a. køre-turene frem og tilbage... Jeg er lidt i tvivl, men var det dog ikke "J.Poulsen" der skrev at han boede i Thisted... Gør han det, er det trods alt ikke bare lige en lille "smuttur" at køre til Aarhus.

Men det skuffer ihvertfald mig meget, at der, når nu emnet er "oppe" og vende her på siderne, så INTET overhovedet hører som TC's forsvar til det skete.

Det har, ihvertfald for mig, vækket min agtpågivenhed, så jeg selv fremover, vil være betydeligt mere på vagt over for TC, end jeg ellers hidtil har været.
Jeg vil fremover nok have lidt svært ved at anbefale en handel hos dem, når jeg nu ved at vedkommende der køber, kan blive udsat for den slags oplevelser.
For når sådan noget sker, så er det for mig nemlig ligegyldigt, om der er en "tusse" el lign. at spare, iforhold til andre steder.



-------------
Mvh. Frede.



[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70

Afspiller: "Pana" DMP-BD80


Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 19-December-2006 kl. 10:57
Oprindeligt skrevet af barfodcph barfodcph skrev:

forestiller mig hvordan reaktionen herinde ville havde været, hvis det var f.eks. FONA der var kommet til at levere en brugt, mangelfuld & defekt skærm........Sikke et uvejr her ville havde været!!!



Forskellen er at vi i forvejen ikke kan lide Fona. Tape Connection har lissom gjort sig fortjent til, at vi/man lissom tager det lidt roligt, når de én gang for hver 200-300 TV de langer over disken begår en fejl.


Skrevet af: cnn3
Skrevet den: 19-December-2006 kl. 11:05
Oprindeligt skrevet af Pokerface Pokerface skrev:

Men jeg synes nu alligevel, at SELVOM "J.Poulsen" evt. bare har forlangt pengene retur, så havde det absolut været på plads med en beklagelse og en undskyldning af det skete.
Det kan vi jo ikke være uenige om, man det fremgår ingen steder at J.Poulsen har fremstillet sagen over for TC, udover at de har lovet at sende en manglende fjernbetjening...

Oprindeligt skrevet af Pokerface Pokerface skrev:

Han har jo trods alt haft en masse besvær ud af det, bl.a. køre-turene frem og tilbage... Jeg er lidt i tvivl, men var det dog ikke "J.Poulsen" der skrev at han boede i Thisted... Gør han det, er det trods alt ikke bare lige en lille "smuttur" at køre til Aarhus.

Måske skulle han til Tyskland efter billige øl på samme tur, nå ikke, det står ikke nogen steder, at han har kontaktet TC, og bedt dem om at hente apparatet, eller lignende, jeg tolker det som om han har sagt: Fuck det l.... TV , nu kører jeg ned og vil ha mine penge tilbage..

Oprindeligt skrevet af Pokerface Pokerface skrev:

Men det skuffer ihvertfald mig meget, at der, når nu emnet er "oppe" og vende her på siderne, så INTET overhovedet hører som TC's forsvar til det skete.

De kan da vel ikke følge med ialt hvad der sker på disse sider, eller hvad? Iøvrigt er dette her vel et mellemværende mellem TC og Poulsen, og det skal vel ikke afklares i et forum??



-------------
mvh Christian


Skrevet af: lrev på jobbet
Skrevet den: 19-December-2006 kl. 11:33

"Men jeg synes nu alligevel, at SELVOM "J.Poulsen" evt. bare har forlangt pengene retur, så havde det absolut været på plads med en beklagelse og en undskyldning af det skete."

Hej!

JA......men VED t.c overhovedet hvad der er passeret....de kan jo ikke se det på pakken(om den har været åbnet 1 eller 2 gange)!!

Det er vel det det står og falder på.

lrev



-------------
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.


Skrevet af: Pokerface
Skrevet den: 19-December-2006 kl. 11:57

Oprindeligt skrevet af cnn3 cnn3 skrev:

(Klip klip)
Oprindeligt skrevet af Pokerface Pokerface skrev:

Men det skuffer ihvertfald mig meget, at der, når nu emnet er "oppe" og vende her på siderne, så INTET overhovedet hører som TC's forsvar til det skete.
De kan da vel ikke følge med ialt hvad der sker på disse sider, eller hvad? Iøvrigt er dette her vel et mellemværende mellem TC og Poulsen, og det skal vel ikke afklares i et forum??

Hej igen.

Arrr, den synes jeg er lidt "tyndbenet"... Otto har helt sikkert opdaget og læst emnet, jeg tror ihvertfald ikke på andet.
Han har været her mange gange imens emnet har været oppe og vende, og svaret i andre emner, men bare ikke i dette.

Desuden viser overskriften tydeligt at det handler om et: "Pana. Plasma TV" og så ved alle (næsten ihvertfald) og osse Otto, at det sikkert er et som er leveret fra TC.

Men ellers, så ved vi som tidligere sagt ikke rigtigt, hvad der nøjagtigt er sket og foregået... Så vi kan jo ikke andet end udveksle synspunkter.


Og Irev.

Det der står i dette indlæg fra J.Poulsen:
lortet er i stykker,  kom til at kikke i kassen og fandt en faktura den har været solgt før . ringede til ham der havde købt den , han fortalte at da den har været til rep. 2 månder  så fik han ny  . så de kan godt begynde at gemme sig  i TC Århus .   nok en fejl men sur røv når man glæder sig til sit nye tv  og kommer hjem  med sådan noget lort

Synes jeg absolut ikke må kunne ske.

Det havde jo IKKE hjulpet det fjerneste at sende en fjernbetjening, og en skærm indlevet til rep. burde slet ikke kunne blandes med de nye.
En sådan kasse, burde da normalt nemt kunne "spottes" så den ikke ryger ud på den måde.

Nå men, jeg fik da sagt min mening, og jeg synes altså, at TC skuffer mig en del, når de nu så gerne vil kaldes "seriøse".



-------------
Mvh. Frede.



[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70

Afspiller: "Pana" DMP-BD80


Skrevet af: Carsten b
Skrevet den: 19-December-2006 kl. 12:18

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:


Man kan altid være uheldig. Når Tape Connection sælger hundredevis (eller tusindevis?) af samme TV, så sker der nok fejl indimellem.

Jeg vil så lige tilføje, at jeg tror nu ikke, at de sælger tusindvis af samme skærme, så store er TC nu heller ikke, og det beviser bare, at det er en forretning som alle andre, om end man her kan få noget mere sagkyndig vejledning, men man skal ikke være blind, for det går nu stadig mest ud på penge og profit, også ved TC, det er bare rigtig flot at TC har fået profileret sig selv, så det ikke ser sådan ud.

 

I denne sag skulle TC havde tilbudt at bytte skærmen, ude ved kunde kvit og frit, det er TC der har lavet en fejl og ikke kunden.

 

Carsten

 



Skrevet af: lrev på jobbet
Skrevet den: 19-December-2006 kl. 12:24

"lortet er i stykker,  kom til at kikke i kassen og fandt en faktura den har været solgt før . ringede til ham der havde købt den , han fortalte at da den har været til rep. 2 månder  så fik han ny  . så de kan godt begynde at gemme sig  i TC Århus .   nok en fejl men sur røv når man glæder sig til sit nye tv  og kommer hjem  med sådan noget lort"

Okayyyy-den havde jeg så ikke lige fanget.

Det ser sgu  ikke for godt ud T.C.........SKAM JER!

lrev



-------------
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.


Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 19-December-2006 kl. 12:36
Oprindeligt skrevet af Carsten b Carsten b skrev:

 

I denne sag skulle TC havde tilbudt at bytte skærmen, ude ved kunde kvit og frit, det er TC der har lavet en fejl og ikke kunden.

 



Det har de selvfølgelig også gjort.

I øvrigt har Otto nævnt, at på trods af fælleskøb på Pioneer, hvor de vist solgte noget lignende 250, så har de samlet set stadigvæk solgt væsentligt flere PV60'ere. Så det kunne da snildt nærme sig tusinde eksemplarer...


Skrevet af: j.poulsen
Skrevet den: 19-December-2006 kl. 17:20
nu må jeg heller komme på  banen igen, grunden til at jeg selv kørte til Århus (kommer fra Herning) var at jeg ville have pengene med det samme, de tilbød mig en ombytter men jeg sagde nej tak. men her en lille uge efter har de efter sendt en fjernbetjening  som jeg modtog i dag så jeg ved ikke hvor meget styr de har på det hele ved TC . Det er ikke et sted for mig at handle


Skrevet af: lrev
Skrevet den: 19-December-2006 kl. 17:24

""Det er ikke et sted for mig at handle """

 

Forstår jeg godt nu!!

lrev



-------------
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.


Skrevet af: rodding
Skrevet den: 19-December-2006 kl. 17:29

ja, den er ikke hel god..

Hvad og hvor har du handlet istedet for ?



-------------
Panasonic TH-37PV60E
Sony RDR-HX710B
Samsung BD-D8200N
Motorola "Zaptor"
Pioneer VSX-1025-K
Pioneer PL-500X
B&W XT2
B&W PV1


Skrevet af: nextgeneration
Skrevet den: 19-December-2006 kl. 17:49
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Jeg tror det er fælles for EH-modellerne at der ingen klistermærker er.


Den lugter lidt - ingen klistermærker. Der er vel altid klistermærker - fod eller ikke fod.

Denne her EH model - er det noget de smarte har opfundet for at få solgt deres retur TV. Så leverer de lige en fod med ????

Eller nogle forhandlere sælger E modellen under betegnelsen EH ???






-------------
Panasonic 50PX600E Plasma TV


Skrevet af: j.poulsen
Skrevet den: 19-December-2006 kl. 18:25

Jeg har ikke købt endnu men overvejer  easyshopping .

 



Skrevet af: sommelle
Skrevet den: 19-December-2006 kl. 18:44

Prøv at se i forumet for erfaringer med forhandlere, Easyshopping kan være meget alternative.

m.v.h.



Skrevet af: Pokerface
Skrevet den: 19-December-2006 kl. 19:01

Hej J.Poulsen.

Ja, jeg ville bestemt tænke mig om, og det i endnu længere tid end jeg ville hos TC.  

Hvis jeg må anbefale nogen, så syn's jeg at du skulle give Michael: http://www.godpris.dk - www.godpris.dk et lille "ring"... Ved godt det er lidt dyrere der, men jeg føler, at de gør det godt og rigtigt derovre i Ringsted.
(Levering er forresten med i prisen.)

Tilføjet efterfølgende.

Et andet sted kunne måske være hos en anden af "Recordere.dk's" sponsorer, de kører også med rigtige gode priser, se her:
http://www.cinemagic.dk/fladskærme_plasma - http://www.cinemagic.dk/fladskærme_plasma

Men også hos El-city.dk er priserne flotte, og leveringen er med i prisen.
http://www.recordere.dk/reklamer/abmc.aspx?b=4&z=24 - http://www.recordere.dk/



-------------
Mvh. Frede.



[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70

Afspiller: "Pana" DMP-BD80


Skrevet af: Torsdag
Skrevet den: 19-December-2006 kl. 21:54

Lidt trist episode du der har oplevet.
Jeg har ikke selv handlet ved TC.
Selvfølgelig er det noget der ikke må ske, men selv den bedste kan fejle.
Under alle omstændigheder håber jeg, at din næste handel forløber problemfri

Jeg kan kun sige god for http://www.godpris.dk - www.godpris.dk . Jeg har lige handlet med dem og er ovenud tilfreds.
De er rigtig flinke og giver en kanon service.
Samtidig er det et plus at levering er med i prisen. Og deres eget "bud" kom med mit TV, ved ikke om de kun selv levere på sjælland.
Jeg og åbenbart også godpris.dk har ikke den store tiltro til post danmark, efter hvad jeg kunne forstå.
Så alt i alt har jeg indtil videre haft en succes oplevelse med dem

 



Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 19-December-2006 kl. 22:12
Oprindeligt skrevet af nextgeneration nextgeneration skrev:


Den lugter lidt - ingen klistermærker. Der er vel altid klistermærker - fod eller ikke fod.

Denne her EH model - er det noget de smarte har opfundet for at få solgt deres retur TV. Så leverer de lige en fod med ????

Eller nogle forhandlere sælger E modellen under betegnelsen EH ???



Hold nu op. Der er bare ingen klistermærker på EH-modellerne. Min var fuldstændig forsejlet. EH-modellerne føres hos ALLE der har fået eksemplarer på lager indenfor de sidste to-tre måneder.


Skrevet af: Panaflad42
Skrevet den: 19-December-2006 kl. 22:12

Jeg kan varmt anbefale laptops.dk her kan du købe din 42" Panasonic til Danmarks bedste pris, seriøst firma, hurtig levering. pris

Kr. 11.195,- + levering



Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 20-December-2006 kl. 12:57
Oprindeligt skrevet af Pokerface Pokerface skrev:

Men det skuffer ihvertfald mig meget, at der, når nu emnet er "oppe" og vende her på siderne, så INTET overhovedet hører som TC's forsvar til det skete.


Har du NOGENSINDE set en butik blande sig på et forum, og undskylde for dårlig behandling af en enkelt kunde? Hvis du har, så gætter jeg på det er meget få gange...

TC skylder altså ikke Recordere, eller dig, nogen som helst form for undskyldning i den her sag! De behøver slet ikke komme med et forsvar, når pengene for længst er blevet givet tilbage. De HAR nok også givet 'J. Poulsen' en undskyldning, i forbindelse med at han krævede sine penge retur.


Skrevet af: lrev på jobbet
Skrevet den: 20-December-2006 kl. 13:01

"De HAR nok også givet 'J. Poulsen' en undskyldning, i forbindelse med at han krævede sine penge retur."

Hej!

Ja-det var det jeg også regnede med i starten-kunne Poulsen ikke komme ind her og be-eller afkræfte dette?

lrev



-------------
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.


Skrevet af: Pokerface
Skrevet den: 20-December-2006 kl. 14:09

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Oprindeligt skrevet af Pokerface Pokerface skrev:

Men det skuffer ihvertfald mig meget, at der, når nu emnet er "oppe" og vende her på siderne, så INTET overhovedet hører som TC's forsvar til det skete.


Har du NOGENSINDE set en butik blande sig på et forum, og undskylde for dårlig behandling af en enkelt kunde? Hvis du har, så gætter jeg på det er meget få gange...

TC skylder altså ikke Recordere, eller dig, nogen som helst form for undskyldning i den her sag! De behøver slet ikke komme med et forsvar, når pengene for længst er blevet givet tilbage. De HAR nok også givet 'J. Poulsen' en undskyldning, i forbindelse med at han krævede sine penge retur.

Hej.

Tjaaaaa... Jeg kan jo så bare konstatere, at det forholder sig som jeg også skrev i et andet indlæg, at når det gælder "TapeConnection", så er der meget stor overbærenhed og forståelse for deres handlinger.

Husk så bare at udvise samme store og venlige forståelse, den dag det er en anden forhandler der "dummer" sig.

Og så nej, du har da ret i, at de IKKE NU behøver at komme med en undskyldning el. forklaring.
Men efter min opfattelse, havde det nu set "pænest" ud, hvis det var sket i de første dage, inden J.Poulsen nåede at levere TV'et tilbage.

Men nok om det herfra, vi kommer nok alligevel ikke meget længere uanset vi så fortsætter debatten "fra nu af og til juleaften".  



-------------
Mvh. Frede.



[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70

Afspiller: "Pana" DMP-BD80


Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 20-December-2006 kl. 15:06
Oprindeligt skrevet af Pokerface Pokerface skrev:

Tjaaaaa... Jeg kan jo så bare konstatere, at det forholder sig som jeg også skrev i et andet indlæg, at når det gælder "TapeConnection", så er der meget stor overbærenhed og forståelse for deres handlinger.


Nu er der jo altså stor forskel på, at begå en fejl (som de ALDRIG har påstået, ikke at have begået), som de gør alt for at rette, og så sætte sig imod og komme med bortforklaringer. At Poulsen får tilsendt en fjernbetjening en uge efter kan jeg ikke umiddelbart se skader ham. Han er ikke forpligtet til at bruge penge på at sende noget tilbage.

Jeg synes det er nærmest forrykt som Tape Connection nu lige pludselig er fanden selv, fordi de begår én enkelt fejl. Det er ÉN bruger de er kommet til at sende hjem med en brugt skærm, og de brokker sig altså overhovedet ikke når han kræver pengene tilbage! De fik, så vidt jeg har forstået, aldrig chancen for at holde Poulsen skadesløs ved at sende et nyt TV og hente det gamle hjemme hos ham.

Du overdrive altså, Pokerface, og det er ikke engang dig fejlen gik ud over! Selvfølgelig ville Fona få mere lort med på vejen, hvis de sendte nogen herinde hjem med et brugt TV, men de har så sandelig også gjort sig fortjent til det! Det begynder jo allerede i deres rådgivning i butikken, hvor de lyver for at tjene egne formål. Tape Connection HAR gjort sig fortjent til mere overbærenhed, om du/I så kan lide det eller ej. Jeg siger ikke at denne overbærenhed nødvendigvis skal komme fra Poulsen, men han kunne jo have undersøgt de muligheder TC ville give ham, før han smed fjernsynet i bilen og drønede op/over/hen til TC for at kræve pengene tilbage.

Det er nævnt andetsteds i tråden, at i hvert fald pågældende bruger har en fornemmelse af, at visse herinde tror, at Tape Connection ikke eksisterer for at tjene penge. Det ville være VILDT naivt ikke at tro andet. Otto har selvfølgelig også nævnt i en enkelt tråd, at selvfølgelig skal forretningen give overskud (!), og jeg tror oprigtigt ikke på at nogen herinde, seriøst tror på at Tape Connection eksisterer udelukkende for at tjene os.


Skrevet af: Tape Connection
Skrevet den: 21-December-2006 kl. 22:40

Jeg er kommet lidt baglæns ind i den her tråd, jeg har ikke læst det hele, og det lader heller ikke til at der er så meget behov for nogen kommentar fra mig på nuværende tidspunkt - men en lille kommentar om hvorfor vi ikke har reageret i tråden tidligere: Jeg har ganske enkelt ikke  læst den. Jeg har p.t. ikke tid til at bruge samme tid på diverse fora som jeg gerne ville, og et forum, uanset hvilket, er altså ikke stedet at forvente et svar fra mig. Jeg kan forholde mig til kritik af at jeg ikke har tid til at besvare samtlige e-mails jeg modtager hurtigt nok, men det er altså lige at stramme den at _forvente_ at jeg svarer i en tilfældig tråd, specielt når trådens emne ikke indeholder noget hint til at der skulle stå noget jeg burde forholde mig til. Ligefrem at mene at det er for dårligt at vi IKKE deltager i samtlige tråde der omhandler os, synes jeg altså ikke er fair.

Jeg har som sagt ikke læst tråden, så jeg kan ikke kommentere den enkelte situation, men det lyder nu på mig også som om problemet er løst?



-------------
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk


Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 21-December-2006 kl. 22:53
Oprindeligt skrevet af Torsdag Torsdag skrev:


Jeg og åbenbart også godpris.dk har ikke den store tiltro til post danmark, efter hvad jeg kunne forstå.

 Godpris sender en hel del med Postvæsnet, de har afhentning hver dag, jeg ser dem ofte når jeg er på vej hjem fra arbejde.



-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: Tape Connection
Skrevet den: 21-December-2006 kl. 22:57
Oprindeligt skrevet af Pokerface Pokerface skrev:

Arrr, den synes jeg er lidt "tyndbenet"... Otto har helt sikkert opdaget og læst emnet, jeg tror ihvertfald ikke på andet.
Han har været her mange gange imens emnet har været oppe og vende, og svaret i andre emner, men bare ikke i dette.

Desuden viser overskriften tydeligt at det handler om et: "Pana. Plasma TV" og så ved alle (næsten ihvertfald) og osse Otto, at det sikkert er et som er leveret fra TC.

Seriøst: Jeg har ikke læst tråden før nu. Jeg har været på jævnligt, ja, men læst tråde sådan meget sporadisk, efter lyst og behov. Jeg har på det seneste sprunget let og elegant over en del tråde ala denne, som ud fra emnenavnet lige så godt kunne have været en hvilken som helst anden "skal jeg købe et PV60" tråd, og helt ærligt, så er der folk nok der kan svare fornuftigt på dét spørgsmål på dette forum, til at jeg ikke behøver blande mig i hver eneste. Jeg har lige nu gang i back-to-back 100-timers arbejdsuger, og så er det altså ikke muligt at følge med i alt. Jeg faldt over tråden nu, fordi jeg opdagede at den var blevet 5 sider lang, og så blev jeg nysgerrig.

Al respekt for at man skal være utilfreds med at vi har lavet en fejl som dén tråden omhandler, det bør naturligvis ikke ske, og jeg er fuld af respekt for at man som kunde vælger ikke at give butikken en chance mere. Jeg advokerer om nogen for at forbrugerne bør være mere krævende, så må jeg jo også tage skraldet når det er os det går ud over. Vi udleverer IKKE bevidst demo-modeller til kunder uden at gøre udtrykkeligt opmærksom på at der er tale om en demo. Det er fast firma-politik, og på dét punkt er vi anderledes end en del andre. Det betyder ikke at vi er fejlfri, men jeg kan ikke give en forklaring på hvordan fejlen er sket.

Anyway: Bortset fra dét, så synes jeg som sagt ikke det er fair at kritisere mig for de situationer hvor jeg IKKE lige bruger min meget korte fritid klokken 11 om aftenen efter en 14-timers arbejdsdag på at læse net-fora. Jeg skriver ikke på Recordere.dk for at yde kundeservice. Kundeservice er noget jeg gør i arbejdstiden, og at forvente at jeg yder kundeservice hér, det er en kraftig misforståelse af hvad dette forum går ud på. Jeg deltager i fora fordi jeg tror på konceptet i videns-deling: Jo mere jeg tilfører et forum, jo mere får jeg tilbage.



-------------
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk


Skrevet af: Pokerface
Skrevet den: 22-December-2006 kl. 07:48
Oprindeligt skrevet af Otto, TC Otto, TC skrev:

Oprindeligt skrevet af Pokerface Pokerface skrev:

Arrr, den synes jeg er lidt "tyndbenet"... Otto har helt sikkert opdaget og læst emnet, jeg tror ihvertfald ikke på andet.
Han har været her mange gange imens emnet har været oppe og vende, og svaret i andre emner, men bare ikke i dette.

Desuden viser overskriften tydeligt at det handler om et: "Pana. Plasma TV" og så ved alle (næsten ihvertfald) og osse Otto, at det sikkert er et som er leveret fra TC.



(Klip klip)

Al respekt for at man skal være utilfreds med at vi har lavet en fejl som dén tråden omhandler, det bør naturligvis ikke ske, og jeg er fuld af respekt for at man som kunde vælger ikke at give butikken en chance mere. Jeg advokerer om nogen for at forbrugerne bør være mere krævende, så må jeg jo også tage skraldet når det er os det går ud over. Vi udleverer IKKE bevidst demo-modeller til kunder uden at gøre udtrykkeligt opmærksom på at der er tale om en demo. Det er fast firma-politik, og på dét punkt er vi anderledes end en del andre. Det betyder ikke at vi er fejlfri, men jeg kan ikke give en forklaring på hvordan fejlen er sket.

(Klip  klip) 

Hej Otto.

Alt forladt... Det var såmænd bare lige sådan en lille forklaring og beklagelse jeg savnede, især nu da "TC" er så kendte i forummet, som de jo vitterlig er.

Det undrede mig nemlig, at I kun var på banen, når der var "roser", men på det nærmeste ikke eksisterede når der var "ris".

Men sikke da en debat der kom ud af det.

Og nu er det jul, så tag dig nu lige en god "slapper", og glem alt om arbejde m.m. i et par dage.
For efter jul går den "vilde jagt" jo igen... Der bliver I nemlig løbet over ende endnu engang, når alle "Plasma-kunderne" kommer ind for at bytte til LCD.  

Ha' en rigtig GOD JUL.



-------------
Mvh. Frede.



[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70

Afspiller: "Pana" DMP-BD80


Skrevet af: Tape Connection
Skrevet den: 22-December-2006 kl. 08:30

Oprindeligt skrevet af Pokerface Pokerface skrev:



Det undrede mig nemlig, at I kun var på banen, når der var "roser", men på det nærmeste ikke eksisterede når der var "ris".

Jeg synes nu også jeg plejer at blande mig når der er ris, hvis ellers der er noget at sige. Jeg synes bare det er en LILLE smule utaknemmeligt direkte at kritisere en butik for ikke at have tid til at deltage i et forum, det må nu engang være en luksus-ting - det er kunderne i butikken der kommer først. En hurtig PB med en henvisning til at der savnes svar i tråden kunne også have gjort meget ved det, jeg synes det er lige forkælet nok at regne med at jeg læser alt...

Men bortset fra det: God jul til alle, og ja du kan være stensikker på at jeg flader den på den store måde fra klokken 6 i aften til onsdag morgen!



-------------
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk


Skrevet af: Tape Connection
Skrevet den: 22-December-2006 kl. 08:32

Oprindeligt skrevet af Pokerface Pokerface skrev:

Der bliver I nemlig løbet over ende endnu engang, når alle "Plasma-kunderne" kommer ind for at bytte til LCD.  

Bytte-statistikken i dén henseende siger iøvrigt lige nu 1-0 til plasma...

 



-------------
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk


Skrevet af: Pokerface
Skrevet den: 22-December-2006 kl. 09:09
Oprindeligt skrevet af Otto, TC Otto, TC skrev:

Oprindeligt skrevet af Pokerface Pokerface skrev:


Det undrede mig nemlig, at I kun var på banen, når der var "roser", men på det nærmeste ikke eksisterede når der var "ris".

Jeg synes nu også jeg plejer at blande mig når der er ris, hvis ellers der er noget at sige. Jeg synes bare det er en LILLE smule utaknemmeligt direkte at kritisere en butik for ikke at have tid til at deltage i et forum, det må nu engang være en luksus-ting - det er kunderne i butikken der kommer først. En hurtig PB med en henvisning til at der savnes svar i tråden kunne også have gjort meget ved det, jeg synes det er lige forkælet nok at regne med at jeg læser alt...

Men bortset fra det: God jul til alle, og ja du kan være stensikker på at jeg flader den på den store måde fra klokken 6 i aften til onsdag morgen!

Hej igen Otto.

Læser du alle indslag igennem, så vil du egentlig også opdage, at det først var da der blev opfordret til "debat om TC", at en lille "djævel" bed mig i fingrene, og jeg tænkte: Okay, så lad os da gi' den en "skalle" og dermed gav min mening til kende... Nærmest bare for debattens skyld. 
Inden da, nøjedes jeg egentlig bare med at læse, og tænke mit.

Men endnu engang så: GOD JUL

 

 



-------------
Mvh. Frede.



[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70

Afspiller: "Pana" DMP-BD80


Skrevet af: zaboom
Skrevet den: 22-December-2006 kl. 10:09
Oprindeligt skrevet af Pokerface Pokerface skrev:

Der bliver I nemlig løbet over ende endnu engang, når alle "Plasma-kunderne" kommer ind for at bytte til LCD.  

Ha' en rigtig GOD JUL.

Nu strammer du den  !!! ( )

Er selv lige gået fra LCD til plasma, og hold da kæft en kæmpe forskel, til plasmaens fordel.

God jul og godt nytår.



-------------
...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!


Skrevet af: Pokerface
Skrevet den: 22-December-2006 kl. 10:18
Oprindeligt skrevet af zaboom zaboom skrev:

Oprindeligt skrevet af Pokerface Pokerface skrev:

Der bliver I nemlig løbet over ende endnu engang, når alle "Plasma-kunderne" kommer ind for at bytte til LCD.  
Ha' en rigtig GOD JUL.  

Nu strammer du den  !!! ( )

Er selv lige gået fra LCD til plasma, og hold da kæft en kæmpe forskel, til plasmaens fordel.

God jul og godt nytår.

Hej.

He he, det er nok fordi du så ikke havde et "ordentligt" LCD.  

Nå men, så held og lykke med din nye "støjsender" så.  

Hyggehejsa og GOD JUL til dig også.



-------------
Mvh. Frede.



[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70

Afspiller: "Pana" DMP-BD80


Skrevet af: troelsit
Skrevet den: 22-December-2006 kl. 10:23

Jeg hjalp lige min nabo igår med at sætte sit nye LCD til.

Han har købt et rigtig smart Philips med ambilight og hele molivitten - og det pynter da også meget på væggen....

Lige indtil det blev tændt - på trods af digitalt signal var billedet hæsligt - og jeg mener hæsligt...

LCD når ikke Plasma til sokkeholderne

God jul



Skrevet af: Pokerface
Skrevet den: 22-December-2006 kl. 10:36

Hej.

Nååå ja, Philips - - ja ja... Men kom du bare på besøg med dit Plasma og sammenlign med mit JVC LCD... Og Plasma'en vil skamme og krympe sig, og stille sig med bagbeklædningen til.

Men selv dèr vil JVC'en være både kønnere og flottere.   

Hej hej og masser af Julehygge du.



-------------
Mvh. Frede.



[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70

Afspiller: "Pana" DMP-BD80


Skrevet af: zaboom
Skrevet den: 22-December-2006 kl. 10:37

@ Pokerface

Det ved jeg ikke noget om. Da jeg købte mit Loewe Xelos A32 for ca. 1½ år siden, var det "noget af det bedste" der var på markedet, især designmæssigt. Men med konstant svingende (dårlige) signaler fra TDC Kabel-tv, var jeg aldrig helt tilfreds. Og ved direkte sammenligning med mit nye plasma-tv (Panasonic PV60E), når det (langt fra) ikke engang til knæene. Heller ikke ved dvd. Billedet ser bare mere naturligt ud på plasma, knap så digitalt.

Der er ikke tale om en lille detaljeforskel - der er KÆMPE forskel.

Nu bruger jeg mit Loewe i soveværelset. Lidt overkill med et tv til 25.000 kr., til at falde i søvn til.



-------------
...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!


Skrevet af: troelsit
Skrevet den: 22-December-2006 kl. 10:41
Oprindeligt skrevet af Pokerface Pokerface skrev:

Men selv dèr vil JVC'en være både kønnere og flottere.   

Jeg er ikke i tvivl om at dit JVC er både kønnere og flottere på væggen. Panasonic laver desværre ikke det flotteste design.

Men rent billedemæssigt får dit JVC med garanti baghjul - selvfølgelig er det inviduelt, men jeg har set alverdens LCD'er - incl. JVC. Stadig har jeg ikke set et ordentligt billede...



Skrevet af: TheBig....
Skrevet den: 22-December-2006 kl. 10:42

 

Otto, TC skrev

Klip.

: Bortset fra dét, så synes jeg som sagt ikke det er fair at kritisere mig for de situationer hvor jeg IKKE lige bruger min meget korte fritid klokken 11 om aftenen efter en 14-timers arbejdsdag på at læse net-fora. Jeg skriver ikke på Recordere.dk for at yde kundeservice. Kundeservice er noget jeg gør i arbejdstiden, og at forvente at jeg yder kundeservice hér, det er en kraftig misforståelse af hvad dette forum går ud på. Jeg deltager i fora fordi jeg tror på konceptet i videns-deling: Jo mere jeg tilfører et forum, jo mere får jeg tilbage.

[/QUOTE]

 

Jeg må tilstå at den kundeservice du omtaler, har jeg lidt svært ved at se i dette tilfælde, at få leveret en skærm uden fjernbetjening, uden manual, og er brugt, havde fejl ifølge udtagelser fra første køber, tyder på at i jeres butik ikke har styr på lageret, var det mig der var kunde var der faldet brænde ned.

Og da jeg står til at skal købe en fladskærm, kan jeg helt sikkert sige at jeg fravælger TapeConnection efter denne historie, jeg ville føle mig utryk, for er den brugt, er der fejl på den, og jeg har på fornemmelsen at jeg ikke er den eneste, og alt det bøvl med at få den sendt til en og så skal den tilbage, alt for besværligt.

 



Skrevet af: Pokerface
Skrevet den: 22-December-2006 kl. 10:44

Hej igen da.

Ja ja, det er okay, jeg gider ikke denne debat om LCD og Plasma, jeg kender intet til Plasma, jeg har dårligt nok set et sådant.  Og da slet ikke sammenlignet dem.  

Kan I ikke se jeg bare driller.  



-------------
Mvh. Frede.



[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70

Afspiller: "Pana" DMP-BD80


Skrevet af: troelsit
Skrevet den: 22-December-2006 kl. 10:45

Jeg var nu også mest i drille-mode....

Så god jul da



Skrevet af: Pokerface
Skrevet den: 22-December-2006 kl. 10:47
Ja da... Man er vel i "Jule- drille-humør".

-------------
Mvh. Frede.



[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70

Afspiller: "Pana" DMP-BD80


Skrevet af: Tape Connection
Skrevet den: 22-December-2006 kl. 19:56
Oprindeligt skrevet af TheBig.... TheBig.... skrev:

Jeg må tilstå at den kundeservice du omtaler, har jeg lidt svært ved at se i dette tilfælde, at få leveret en skærm uden fjernbetjening, uden manual, og er brugt, havde fejl ifølge udtagelser fra første køber, tyder på at i jeres butik ikke har styr på lageret, var det mig der var kunde var der faldet brænde ned.

Og da jeg står til at skal købe en fladskærm, kan jeg helt sikkert sige at jeg fravælger TapeConnection efter denne historie, jeg ville føle mig utryk, for er den brugt, er der fejl på den, og jeg har på fornemmelsen at jeg ikke er den eneste, og alt det bøvl med at få den sendt til en og så skal den tilbage, alt for besværligt.

 

Og jeg har jo allerede gjort opmærksom på at jeg er enig i at det der er sket i den pågældende situation er for dårligt, og ikke noget jeg er tilfreds med på nogen måde. Jeg har jo IKKE forsøgt at argumentere for at vi har ydet god kundeservice _i dette tilfælde_, tværtimod da. Dét jeg forsøger at sige er at det ikke er "for dårligt" at jeg ikke lige har kommenteret sagen i tråden her, det kan da umuligt være dét der skal være afgørende for om vi har behandlet den pågældende kunde godt eller dårligt, og jeg kan ikke se hvilken forskel det skulle gøre for denne kunde om jeg kommenterer sagen her eller ej.



-------------
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk


Skrevet af: Tomas
Skrevet den: 22-December-2006 kl. 20:17
Oprindeligt skrevet af Panaflad42 Panaflad42 skrev:

Jeg kan varmt anbefale laptops.dk her kan du købe din 42" Panasonic til Danmarks bedste pris, seriøst firma, hurtig levering. pris

Kr. 11.195,- + levering

Har også købt hos labtops. (hurtig levering og god pris)

Tape connection kunne ikke levere



Skrevet af: Anders1976DK
Skrevet den: 23-December-2006 kl. 05:18

Jeg vil også gerne "klage" over TC !

At tænke sig, de tillader sig at ringe i går aftes, at det 37" PV60, som jeg ringede ind og bestilte i søndags, endelig var kommet på lager, og kunne afhentes idag lørdag. Hvor jeg er nødt til at tage hjem for at sove, da jeg har været på arbejde hele natten, og skal afsted igen i aften.

Det er dårlig værkstedshumor, så skulle de hellere have ringet efter jul, for nu har jeg jo intet at lave 2. juledag, end at tage op til svigermekanikken, og spise julefrokost.

Kunne nu godt ellers have smidt mit nye tv op på væggen dér.

(Håber i kan se det er gass - indtil videre har jeg intet at klage over. Jeg blev ringet op af Otto i søndags, at han ville reservere 1 til mig, og de ringede så til min kone fredag aften og sagde at det var kommet. Så nu skal det bare hentes !)

God jul til jer alle.



Skrevet af: Jonathan
Skrevet den: 23-December-2006 kl. 13:50

Jeg må nok også melde mig under fanen hos meget tilfredse TapeConnection kunder.

Jeg fik mit 37PV60 i torsdags og jeg virkelig glad for det. Jeg fik en god og hurtig service, og jeg synes at det er imponerende at de kunne skaffe flere hjem så hurtigt (Mandag til torsdag), selvom det er et åbningstilbud.



Skrevet af: ChiefHansen
Skrevet den: 23-December-2006 kl. 14:34

Jeg har læst mange steder på nettet, om folk der oplever grøn blur/streger ved hurtige bevægelser på PV60'en! Er det noget i andre har oplevet? De skulle specielt være slemt ved gaming (xbox 360)! Desuden er der også mange der har oplevet en svag lilla toning på personers hud i film mm.!?

Dette er det eneste der afholder mig fra at købe denne skærm, da jeg 90% af tiden vil bruge den sammen med Xbox 360/PS3! Nogen som kan kommentere på disse 'fænomener', og eventuelt foreslå en bedre skærm til gaming, men som stadig er i samme klasse, rent billedemæssigt!?



Skrevet af: Tape Connection
Skrevet den: 23-December-2006 kl. 17:00
Oprindeligt skrevet af ChiefHansen ChiefHansen skrev:

Jeg har læst mange steder på nettet, om folk der oplever grøn blur/streger ved hurtige bevægelser på PV60'en! Er det noget i andre har oplevet? De skulle specielt være slemt ved gaming (xbox 360)! Desuden er der også mange der har oplevet en svag lilla toning på personers hud i film mm.!?

Dette er det eneste der afholder mig fra at købe denne skærm, da jeg 90% af tiden vil bruge den sammen med Xbox 360/PS3! Nogen som kan kommentere på disse 'fænomener', og eventuelt foreslå en bedre skærm til gaming, men som stadig er i samme klasse, rent billedemæssigt!?

Det er en plasma-ting, som er væsentligt mindre markant på Panasonic end på stort set alle andre plasma (minus Pioneer). At der på det seneste er sat så meget fokus på det, skyldes primært at det typisk er de kræsne kunder der vælger Panasonic, og så blæses hver en detalje kraftigt op. Det samme kan siges om de negative ting der tales om vedr. Pioneer. Det er en detalje, der bekræfter at intet tv er perfekt, men hvis man absolut vi gå så meget i petitesser omkring billedkvaliteten at dette afholder én fra at købe, så kan man ikke købe NOGET som helst. Det perfekte tv findes ikke.

Imho får du ikke en bedre skærm til gaming. Bad luck hvis det viser sig at netop dette problem generer netop dig, så må du jo returnere skærmen og lede videre, men grunden til at Panasonic'en er så populær er netop at de få issues der er, er væsentligt _mindre_ problematiske end stort set alle andre tv.

Jeg er faktisk enig i Nextgeneration's kommentar (bortset fra ordlyden af den): Hvis du gik lige så meget i petitesser på et Pioneer, eller for den sags skyld et hvilket som helst andet tv uanset teknologi, så kunne du pille _hvad som helst_ helt og aldeles fra hinanden.



-------------
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk


Skrevet af: ChiefHansen
Skrevet den: 23-December-2006 kl. 17:05

Tak for svaret Otto, nu er jeg mere rolig, hehe

Har i flere skærme (37PV60) på lager pt? Og hvornår får i flere hjem, i så fald den ikke er på lager!?



Skrevet af: Jannik
Skrevet den: 23-December-2006 kl. 17:47
Oprindeligt skrevet af ChiefHansen ChiefHansen skrev:

Jeg har læst mange steder på nettet, om folk der oplever grøn blur/streger ved hurtige bevægelser på PV60'en! Er det noget i andre har oplevet? De skulle specielt være slemt ved gaming (xbox 360)! Desuden er der også mange der har oplevet en svag lilla toning på personers hud i film mm.!?

Dette er det eneste der afholder mig fra at købe denne skærm, da jeg 90% af tiden vil bruge den sammen med Xbox 360/PS3! Nogen som kan kommentere på disse 'fænomener', og eventuelt foreslå en bedre skærm til gaming, men som stadig er i samme klasse, rent billedemæssigt!?

Jeg har spillet pænt meget GOW på X360 den seneste tid - på en PV60 (42"). Jeg er ret godt tilfreds med skærmen og oplever ikke nogen underlige ting. Det eneste skulle da være, at en DVD-film (naturligvis) fremstår noget mindre pæn ud lige bagefter, pga. kildematerialets dårligere opløsning. Men det er jo altså ikke skærmens skyld...

Har iøvrigt købt skærmen hos TC og der var leveringen bare i orden.

 



-------------
Med venlig hilsen
Jannik


Skrevet af: Tape Connection
Skrevet den: 23-December-2006 kl. 20:03
Oprindeligt skrevet af ChiefHansen ChiefHansen skrev:

Har i flere skærme (37PV60) på lager pt? Og hvornår får i flere hjem, i så fald den ikke er på lager!?

Det går stærkt med den, så om der står flere lige nu ved jeg ikke (jeg har ikke været på job i dag), men der kommer flere løbende, så ret lang ventetid burde der ikke være.



-------------
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk


Skrevet af: SJ
Skrevet den: 23-December-2006 kl. 21:22
Oprindeligt skrevet af Jannik Jannik skrev:

Jeg har spillet pænt meget GOW på X360 den seneste tid - på en PV60 (42"). Jeg er ret godt tilfreds med skærmen og oplever ikke nogen underlige ting. Det eneste skulle da være, at en DVD-film (naturligvis) fremstår noget mindre pæn ud lige bagefter, pga. kildematerialets dårligere opløsning. Men det er jo altså ikke skærmens skyld...

Har iøvrigt købt skærmen hos TC og der var leveringen bare i orden.

 



Hvilke indstillinger kører du din med ved Xbox360 spilafvikling?

Jeg kører selv min i Dynamisk mode med alt på 50%. Hvis man vælger en anden mode, bliver billedet efter min mening for mat og farveløst også selvom man indstiller med DVE disken.

Ved filmafvikling fra 360'en bruger jeg dog Biograf mode med alt omkring de 44-50%. Jeg må indrømme, at jeg er positiv overrasket over 360'en som DVD afspiller. Det klarer den faktisk ganske godt.



Skrevet af: ChiefHansen
Skrevet den: 23-December-2006 kl. 22:32

Er der andre som har problemer som vist på dette billede:

http://img204.imageshack.us/my.php?image=img0052hz3.jpg -

Eller er det ikke så slemt med den lilla blur på jeres PV60 skærme!? Det skulle eftersigende ske mest på grå/mørke baggrunde og/eller ved hurtige bevægelser.  Som Otto siger, så kan man altid finde nogle ulemper ved alle skærme, og jeg kan da også godt gå på kompromis med enkelte ting. Dog synes jeg dette er meget tydeligt, og ville lige høre, om det var en fænomen som i har oplevet på jeres skærme, eller om det ikke er så slemt!? Vil virkelig gerne købe PV60 skærmen, men dette afskrækker mig lidt




Print side | Luk vindue