Hej alle
Jeg har fulgt med herinde den seneste tid, og har købt en Philips DVDR70, da jeg skulle starte et sted og ikke lige havde råd til de større modeller med harddisk, men det kommer jo nok inden længe.
mit problem er følgende:
Jeg har optaget to programmer i forlængelse af hinanden på en Philips DVD+RW. Efterfølgende har jeg på recorderen opdelt programmerne i to selvstændige programmer. Disse to selvstændige programmer kan sagtens afspilles (med lyd - mere om det senere) i både recorderen og på PC'en, bl.a. med Powerdvd o.a.
Jeg bruger så TMPGEnc DVD Author 1.5 til at lægge programmer ind på harddisken for at fraklippe reklamer m.v.
Problemer er nu, at jeg ikke har noget lyd på program nr. 2, men der er lyd på program nr. 1. Det virker som, at informationen om at der findes lyd på program nr. 2 er blevet slettet da jeg opdeler programmerne på recorderen????? Kan det passe???
TMPGEnc DVD Author 1.5 siger til program nr. 2 "There is no audio", men hvis jeg afspiller mpg-filen i Powerdvd er der som nævnt lyd.
Jeg har ikke prøvet at "gøre DVD+RW'en anvendelig i andre maskiner" eller hvad det nu hedder, men det skulle vil ikke gøre nogen forskel eller hvad? Problemet kunne for fremtiden løses ved, at jeg fra starten optager de to programmer hver for sig, men det løser ikke mit problem med de programmer jeg allerede har optaget.
Håber på lidt hjælp.......................
Mvh
Mikael
|