Print side | Luk vindue

Nyheder på recordere.dk

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: recordere.dk
Forumnavn: Generelt
Forumbeskrivelse: Nyt på forummet. Forslag til forbedringer o.lign.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=19185
Udskrevet den: 23-November-2024 kl. 00:08

Emne: Nyheder på recordere.dk
Skrevet af: Quarker
Emne: Nyheder på recordere.dk
Skrevet den: 08-Januar-2007 kl. 23:06
Hejsa

Jeg vil bare lige sige at jeg synes der er så fedt med alle de nyheder der bliver postet for tiden. Jeg elsker simpelthen at læse at om alle de nyheder der kommer og tests af forskellige ting.

Keep up the good work!!!!!!

Svar:
Skrevet af: MichaelS
Skrevet den: 08-Januar-2007 kl. 23:51

Takker.  Vi håber vores anstrengelser er ulejligheden værd så det er rart med en tilbagemelding!

På redaktionens vegne

/MichaelS

-------------
mvh MichaelS

Skrevet af: Skobbolop
Skrevet den: 11-Januar-2007 kl. 03:55
ja var også lige inde og se om der allerede var oprettet et indlæg omkring dette... keep up the good work guys!

Skrevet af: FDNi
Skrevet den: 07-Februar-2007 kl. 20:23

Oprindeligt skrevet af Benja Benja skrev:

Jeg vil bare lige sige at jeg synes der er så fedt med alle de nyheder der bliver postet for tiden.

Efter man også har inddraget Digital Foto som Forum i recordere.dk, syntes jeg IKKE at der er ret mange nyheder fra denne kant, og de få nyheder er bringes er sært nok fra firmaer, der også fremstiller TV og forstærker-udstyr, som Sony, JVC og Panasonic, spørgsmåler er måske, at Digital Foto måske slet ikke passer ind i dette forum.

Mvh

Freddy.

Skrevet af: Bendix
Skrevet den: 07-Februar-2007 kl. 20:34
Ja her den seneste måned eller 2 har der virkelig været mange gode
nyheder, det er rigtigt godt..

Godt arbejde..

Skrevet den: 07-Februar-2007 kl. 20:37

Freddy, Det kan du godt have ret i.  Gid dog de andre firmaer gad sende os en mail en gang imellem!  Hvis vi støder på en interessant nyhed vil vi gerne bringe den. Men vi får ingen!

Jeg holder selv lidt øje med Nikon og Canon, men de andre...

Har du et tip så smid en mail <mit navn>@recordere.dk

Digital Foto passer ind i forumet på linie med iPods spillekonsoller og sådant. 

Jeg har faktisk en halv anmeldelse af Canon EOS 400D liggende, men jeg mangler tid en dag hvor solen skinner uden at være for hård så jeg kan få skudt nogle gode billeder og teste et par objektiver.  Men der er ikke meget sjov i at stå med klaprende tænder og blå fingre og et 300 mm objektiv på huset. 

Men jeg har tit kameraet med i rygsækken....

/MichaelS

-------------
mvh MichaelS

Skrevet den: 07-Februar-2007 kl. 20:38

Bendix - du fik lige et par ord i 'klemme', men tak for dem!

/MichaelS

-------------
mvh MichaelS

Skrevet af: Bendix
Skrevet den: 07-Februar-2007 kl. 20:40
Oprindeligt skrevet af MichaelS MichaelS skrev:

Bendix - du fik lige et par ord i 'klemme', men tak for
dem!

/MichaelS

Kan du ikke klemme mig ind i Philips pengetank istedet..

Nej, det er sgu super at have haft fornøjelsen at se hvordan recordere har
udviklet sig. Nyt fedt design og meget mere obs på nyheder samt en større
indflydelse i medierne.

Skrevet den: 07-Februar-2007 kl. 20:54

Vi har faktisk lidt gang i medierne som du ved. Lars har været i DR og TV2, og jeg var engang i DK4 på Lars' foranledning. Vi har været i et par aviser og specielt Ekstra Bladet bringer nyheder fra os Embarrassed. Memyry Stick afgiften gav en lille diskussion med EB og http://ekstrabladet.dk/flash/livsstil/article265417.ece - senest 100 kr DVD'en røg i EB's Flash / livsstil, og faktisk som en af de mest læste dér og - her griner jeg! - det er også en af vores mest læste nyheder.LOL

I går var vi så baggrundsviden for Philips sagen og det ser ud som om der sker noget i sagen nu.

/MichaelS

-------------
mvh MichaelS

Print side | Luk vindue