Print side | Luk vindue

tape connection!!!!!!!!!

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: recordere.dk
Forumnavn: Generelt
Forumbeskrivelse: Nyt på forummet. Forslag til forbedringer o.lign.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=19479
Udskrevet den: 23-November-2024 kl. 00:44

Emne: tape connection!!!!!!!!!
Skrevet af: zonkeren
Emne: tape connection!!!!!!!!!
Skrevet den: 15-Januar-2007 kl. 16:18

Nogen der ved hvordan man kommer igennem til tape conenction kbh. Har nu siden fradag ringet et utal ag gange, men aldirg nogen der tager telefonen. Samtidig gider de ikke svare på mail. Nu kommer deres sædvanlige telefonsvare ikke engang på, fordi den siger der er for mange beskeder.

Bruger nummeret 33240806, nogen der ved om det er det forkerte, eller kender en måde at komme igennem på? gider nemlig ikke køre derind hvis det er uden grund..

Svar:
Skrevet af: kasperkopping
Skrevet den: 15-Januar-2007 kl. 16:38

De prioriterer ikke deres telefoner særligt højt. De har så travlt i butikken hele tiden hvor den ene kunde afløser den næste, at de bare lader den ringe.

Sidst jeg var derinde hørte jeg en ekspedient forklare til en kunde, at hun måtte da gerne ringe og høre hvornår de fik et eller andet Samsung fjernsyn hjem, men hun skulle ikke regne med at kunne komme igennem, fordi de havde så travlt.

Ser dog, at de søger ekspedienter, så måske de er klar over, at det ikke er særligt god service ikke at ekspedere telefon-kunder.

Men altså: Det er ikke dit nummer, den er galt med - det er deres prioritering af begrebet travlhed....

Skrevet af: Lars
Skrevet den: 15-Januar-2007 kl. 16:50

Oprindeligt skrevet af kasperkopping kasperkopping skrev:

De prioriterer ikke deres telefoner særligt højt. De har så travlt i butikken hele tiden hvor den ene kunde afløser den næste, at de bare lader den ringe.

Jeg kan se at de søger telefonpassere nu.

Så det er noget de har fokus på.

/Lars

-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk

Skrevet af: Wester
Skrevet den: 15-Januar-2007 kl. 16:56
Det er selvfølgeligt prisværdigt, at kunder der personligt møder op prioriteres, men alligevel. Omvendt er det også irriterende at være fysisk til stede i en butik, og så tales der kun i telefon, mens man står og venter på betjening

-------------
NAD 32" B3 Lcd Tv. Sony 710 Recorder . Philips VR 520 Rec. Denon 1603 Receiver. Infinity Speakers

Skrevet den: 15-Januar-2007 kl. 17:06

ok tak for svarerne.. godt nok elendig service.. kan ikke være rigtigt man skal køre ind midt i københavn, (hvor de kun har åben i myldretiden), for at høre om de har fået en bestilling hjem..

Ku godt være man skulle overveje en anden forhandler, hvis det er deres service niveau, selvom det var et godt tilbud..

Skrevet af: BigBen
Skrevet den: 15-Januar-2007 kl. 17:25
Oprindeligt skrevet af zonkeren zonkeren skrev:

Ku godt være man skulle overveje en anden forhandler, hvis det er deres service niveau, selvom det var et godt tilbud..

Jamen, det er jo netop grunden til at de kan give dig det gode tilbud. Hvis du tror, at du kan købe en 10'er for en 5'er - så er din forventning næppe realistisk.

Vh/Jan

Skrevet af: Bambus
Skrevet den: 15-Januar-2007 kl. 17:49

Har absolut kun godt at sige om TC. Det kan godt være, at de nedprioriterer telefonservicen, men deres service ved personligt fremmøde er over al forventning. De yder en kompetent og endog meget saglig rådgivning. At de samtidigt er blandt de billigste og herudover opererer med en udvidet garantiordning - det siger vel det meste

Nu må vi så se om ikke de får styr på telefonservicen, men som på mange andre arbejdspladser - gætter jeg på, at der er flaskehalsproblemer i forhold til anskaffelse af kvalificeret arbejdskraft.

Skrevet af: jnvir
Skrevet den: 15-Januar-2007 kl. 17:54

Nu skal ret også være ret. Sendte et spørgsmål til Vesterbrogade en dag 22:14 og fik svar næste dag kl. 13:04.

Jeg er ikke specielt dum og er derfor klar over, at der ikke kan sidde en række medarbejdere til udelukkende at besvare mails.

Skrevet den: 15-Januar-2007 kl. 17:56

Tjo kan godt se hvad i mener.. Synes bare det skdit, når man i forvejen har meget få butikker, og har korte åbningstider,at man så i det mindste ikke kan svare på en mail..

Derudover synes jeg ikke de var så imponerende. De kendte ikke til garantiordningerne, ligesom de åbenbart heller ikke kan informere om bestilling. Det var heller ikke muligt at se almindeligt tv i butikken..

Men selvfølgelig ingen der tvinger mig til at handle der..

Skrevet af: lrev
Skrevet den: 15-Januar-2007 kl. 17:56
Oprindeligt skrevet af Bambus Bambus skrev:

Har absolut kun godt at sige om TC. Det kan godt være, at de nedprioriterer telefonservicen, men deres service ved personligt fremmøde er over al forventning. De yder en kompetent og endog meget saglig rådgivning. At de samtidigt er blandt de billigste og herudover opererer med en udvidet garantiordning - det siger vel det meste

Nu må vi så se om ikke de får styr på telefonservicen, men som på mange andre arbejdspladser - gætter jeg på, at der er flaskehalsproblemer i forhold til anskaffelse af kvalificeret arbejdskraft.

Enig.

Jeg er nu lykkelig for at vi har T.C-endda i København nu-har I set hvad de "har gjort" ved K.T RADIO`s priser?....der er en helside annonce i METRO-XPRESS idag.....tror sku at de er vågnet i den anden ende af VESTERBROGADE

Eksempler:427xd...19.899

507xa..24.899

lrev

-------------
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.

Skrevet af: jnvir
Skrevet den: 15-Januar-2007 kl. 18:02

Tjo kan godt se hvad i mener.. Synes bare det skdit, når man i forvejen har meget få butikker, og har korte åbningstider,at man så i det mindste ikke kan svare på en mail..

Derudover synes jeg ikke de var så imponerende. De kendte ikke til garantiordningerne, ligesom de åbenbart heller ikke kan informere om bestilling. Det var heller ikke muligt at se almindeligt tv i butikken..

Men selvfølgelig ingen der tvinger mig til at handle der..

Finder du en butik med bedre service og bedre priser, så fortæl...

Skrevet af: lrev
Skrevet den: 15-Januar-2007 kl. 18:04

Hej!

Måske K.T?

lrev

-------------
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.

Skrevet af: Hother
Skrevet den: 15-Januar-2007 kl. 18:22

Hej zonkeren, jeg havde en mamut fin oplevelse for kort tid siden med TC, da jeg købte min nye HD DVD afspiller. Jeg fik ret hurtigt svar på mail om hvornår afspilleren kom, og det lykkedes da også at få forbindelse med dem på telefon. Og på fakturaen stod der 3 års garanti.

Jeg tror bare at du har været uheldig  

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.

Skrevet af: Chrissian
Skrevet den: 15-Januar-2007 kl. 18:40
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Hej zonkeren, jeg havde en mamut fin oplevelse for kort tid siden med TC, da jeg købte min nye HD DVD afspiller. Jeg fik ret hurtigt svar på mail om hvornår afspilleren kom, og det lykkedes da også at få forbindelse med dem på telefon. Og på fakturaen stod der 3 års garanti.

Jeg tror bare at du har været uheldig  

Man kunne nu også godt forestille, at svartiden har noget at gøre med emnet i mailen...

Altså,

hvis du skal købe noget... >>> svar prompte.

Hvis du skal klage over noget (fx om fejl på mindst en 1/3 af de leverede philips 37pf9731) >>> svar sådan ca. på et eller andet tidspunkt...... *hint-hint* *nudge-nudge* *osv*

Skrevet af: bulk
Skrevet den: 15-Januar-2007 kl. 18:50

Nogen der ved hvordan man kommer igennem til tape conenction kbh. Har nu siden fradag ringet et utal ag gange, men aldirg nogen der tager telefonen. Samtidig gider de ikke svare på mail. Nu kommer deres sædvanlige telefonsvare ikke engang på, fordi den siger der er for mange beskeder.

Bruger nummeret 33240806, nogen der ved om det er det forkerte, eller kender en måde at komme igennem på? gider nemlig ikke køre derind hvis det er uden grund..

Har tilfældigvis selv ringet til dem i dag (den i kbh) ringede kl 11.01  (de åbnede kl 11.  Men sendere ringede jeg igen (skulle lige hører hvornår de ville få nogle pana pv60'r hjem igen     ... der ringede jeg godt nok 2 gange forgæves men 3 gang lykkes det var kl 14.00. Så jo man kan sagtens ringe til dem..  

Ps hvis du er ligeså tålmodig ved telefonen som når du sætter udråbstegn... så kommer du igennem hurtigt

Skrevet af: Hother
Skrevet den: 15-Januar-2007 kl. 19:01
Hej chrissian - næh jeg tror ikke at du har ret mht. til køb osv. Da jeg ringede de første gange, var det nu nok mest generelle henvendelser. Og den sidste gang jeg ringede havde jeg købt, og TC havde modtaget pengene - så......

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.

Skrevet af: Chrissian
Skrevet den: 15-Januar-2007 kl. 19:16

Halløj (en som?)() Hother

Det var nu også mere det med, at du mailede og fik svar dagen efter, på at nu var der noget, som du havde købt der var klar til afhentning versus de sager der venter besvarelse hos TC angående fejl på 9731'eren. Har fået lovet svar i dag, men intet hørt endnu...

C

Skrevet den: 15-Januar-2007 kl. 19:19

ja ka godt være jeg bare har været uheldig.. havde kontakt til en fra en af deres andre butikker, der foreslog jeg ringede lige når de åbner, så det vil jeg prøve i morgen.. Men hos den anden butik, var der ingen problemer med at komme igennem, så ved ikke om det bare er kbh afdeling der har nogel startvanskeligheder.

Og er nok en smule utålmodig, men når man ikke bliver ringet op som aftalt, og derefter ikke kan få fat på nogen, så bliver man let irreteret.. jeg gør ihvertflad..

men lyder som om folk har gode erfaringer med dem, så gir det en chance til..

Print side | Luk vindue