Print side | Luk vindue

Min erfaring med InFocus IN72

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Projektorer
Forumbeskrivelse: Projektor og lærred
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=19553
Udskrevet den: 12-Februar-2025 kl. 08:18


Emne: Min erfaring med InFocus IN72
Skrevet af: Thyge
Emne: Min erfaring med InFocus IN72
Skrevet den: 17-Januar-2007 kl. 00:10

Jeg har haft en InFocus IN72 i et par måneder nu, og vil lige fortælle andre om en oplevelse jeg har haft.

Projektoren har kørt upåklageligt i de 2 måneder jeg har haft den, men pludselig for 8 dage siden ville den kun køre i "High Power" mode - hvilket vil sige at den giver lidt ekstra lys, men larmer mindst det dobbelte i forhold til Normal-mode.

Et eller andet er formentlig gået galt i kølingen af pæren i normal-mode, så den er blevet for varm og derfor er begyndt at slukke.

Nå, jeg bandede og smed med det samme en forklarende mail på infocus.com til deres tekniske support. Jeg fik en auto-svar mail med det samme, som sagde at der ville gå cirka 2 arbejdsdage før jeg ville høre noget, og jeg var selv opmærksom på, at det var midt i CES messen i USA hvor InFocus hører hjemme.

I den forgange uge har jeg så INTET hørt, og var begyndt at blive lidt pissed over at jeg ingenting hørte fra dem, indtil i formiddags hvor en fragtmand ringer på døren med en ny IN72 projektor under armen.

Se, det er f*ndme god kundeservice!!!  (selvom de nu godt kunne have skrevet det i en mail til mig). Det er jo sådan noget der får mig til at handle InFocus igen en anden gang. De fleste andre firmaer ville sikkert have hevet den på et autoriseret værksted i 4-6 uger...




Svar:
Skrevet af: HansHenrik
Skrevet den: 17-Januar-2007 kl. 10:29
Hej Thyge

Det lyder som en dejlig oplevelse. Jeg kan nu også kvittere med en tilsvarende lokal en. Jeg købte en Sony VW-50 (Pearl) fra Tape Connection fordi jeg havde fået den demonstreret der, og jeg regnede med god service. Jeg kunne godt spare en smule ved at købe den direkte fra en discountforhandler på nettet, men jeg ville hellere give lidt ekstra og være sikker på god behandling fra nogen der ved noget om projektorer.

Da jeg loftsmonterede projektoren efter en måned og skulle spejlvende billedet viste det sig at det ikke virkede - billedet blev helt grønt. Jeg afleverede til TC og var jo meget ked af at skulle undvære mit nye legetøj. 2 dage efter ringede TC og sagde at jeg bare kunne hente en ny projektor på lageret.

Her var jeg glad for at have handlet det rigtige sted. Ellers havde jeg måske stået overfor lange diskussioner med en forhandler som ikke vidste noget om projektoren, 3 ugers ventetid på reparation mv.

Hans Henrik



Print side | Luk vindue