Print side | Luk vindue

Min meget blonde kæreste...

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Medier
Forumbeskrivelse: Blu-ray, DVD og memory kort, erfaringer og anbefalinger
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=19807
Udskrevet den: 31-Januar-2025 kl. 23:44

Emne: Min meget blonde kæreste...
Skrevet af: enand
Emne: Min meget blonde kæreste...
Skrevet den: 23-Januar-2007 kl. 12:04

...ønsker sig vanvittigt sådan en her til sin fødselsdag:

http://dvdrewinder.com/index.php?main_page=product_info&ref=2&products_id=1&affiliate_banner_id=1 - http://dvdrewinder.com/index.php?main_page=product_info& ref=2&products_id=1&affiliate_banner_id=1

Jeg vil høre, om nogen har erfaringer med den?

Mvh

Svar:
Skrevet af: Maggerholm
Skrevet den: 23-Januar-2007 kl. 12:07
Ah, det er da vist "en and".

Mvh "en anden" (der leger med ordene)

-------------
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite

Skrevet af: laursen
Skrevet den: 23-Januar-2007 kl. 12:17
Du kan evt. læse mere om alle dens faciliteter (og fejl) i tråden http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=2686 - her

/Lars

-------------
Redaktør, recordere.dk

Skrevet den: 23-Januar-2007 kl. 12:19

Nå - jeg syntes ellers jeg havde kigget mig for...

Mvh.

Skrevet af: Hapsdog
Skrevet den: 23-Januar-2007 kl. 12:21

Har prøvet den!

Den skal ikke tilbage på returretten. Spoler alt tilbage.  En Cd klares hurtigt på ca. 20 sek. En musik cd endda på mindre. En shrinket film som har været vist mange gange kan godt tage helt op til 2 min. da de er begyndt at gå lidt stramt, Men der er som regel ikke tilbagespolingsgebyr på (det er jo min egen eller min kammarats) Til gengæld virker det som om producenten virkelig har lagt sig i selen hvor det gælder for alvor: Dobbeltlags DVDer: 1 min. den ene vej og kun 45 sek. den anden vej, forbi layerbreakpoint.

Alt ialt en uundværlig ting i hverdagen. Og glem ikke at du ikke slider på din dyrt indkøbte DVDafspiller. (Jeg har før brugt børnenes spilkonsol til den slags)

mvh

Skrevet af: BA1980
Skrevet den: 23-Januar-2007 kl. 16:16
er det ikke kun et vhs bånd der skal spoles tilbage ?

hvordan kan en dvd eller cd spoles tilbage ?

Skrevet af: joensson
Skrevet den: 23-Januar-2007 kl. 16:36
Oprindeligt skrevet af BA1980 BA1980 skrev:

er det ikke kun et vhs bånd der skal spoles tilbage ?

hvordan kan en dvd eller cd spoles tilbage ?

Hehe - har du lagt mærke til mængden af smileys i den her tråd? 

Skrevet af: renevk67
Skrevet den: 23-Januar-2007 kl. 16:45

Hej

Jeg vil lige advare om at dvdrewinder kun kan bruges til enkeltlags dvd+r. Jeg har masser af dobbeltlags dvd+r som jeg den ikke spoler tilbage. Jeg har klaget til selskabet og de siger at der kommer en ny opgraderet version ud til marts som også kan tage dobbeltlags og dvd-r. Så hvis I tænker på at anskaffe jer en så vent til den nye version.

-------------
Renevk67

Tysk impressionisme startede den franske surrealisme. And thats a fact! (I think)

Skrevet den: 23-Januar-2007 kl. 18:52
Jeg glemte at fortælle at den nye dvdrewinder er indrettet således at den kan spole dvden til bage på begge sider. Din blonde kæreste behøver altså ikke engang mere tænke på hvilken side der skal vende nedad når hun skal spole dvder. Det er simpelthen fantastisk.

-------------
Renevk67

Tysk impressionisme startede den franske surrealisme. And thats a fact! (I think)

Skrevet af: leif krarup
Skrevet den: 23-Januar-2007 kl. 18:57

Oprindeligt skrevet af renevk67 renevk67 skrev:

Jeg glemte at fortælle at den nye dvdrewinder er indrettet således at den kan spole dvden til bage på begge sider. Din blonde kæreste behøver altså ikke engang mere tænke på hvilken side der skal vende nedad når hun skal spole dvder. Det er simpelthen fantastisk.

Min endnu blondere kone mener nu altså at der spoles frem hvis dvd´en vendes med bagsiden op.......og hun er ikke tabt bag af en vogn!!!!

Skrevet den: 23-Januar-2007 kl. 19:05

Det er rigtig nok. Det skal man gøre på den gamle version. Men den nye til marts er simpelthen en supermodel der selv finder ud af den slags. Så tænk på det potentiale af tænkekraft som din   blonde kone kan få frigjort til helt andre og vigtigere ting. som at krølle hår, putte makeup på, shoppe i magasin du nord og meget andet som er vigtigere.

-------------
Renevk67

Skrevet den: 23-Januar-2007 kl. 19:23

Oprindeligt skrevet af renevk67 renevk67 skrev:

Ja, det har jeg så lige fortalt hende og så svarede hun bare "nå, så er det jo ligesom med et videobånd" - er sgu ikke let at gøre glad...

Mvh.

PS! Jeg skulle spørge, om nogen har prøvet at bruge den som elektrisk neglefil?

Skrevet af: Henrik_s
Skrevet den: 24-Januar-2007 kl. 01:06
Er der nogen der ved om den virker til Blue ray eller til HD dvd, eller måske begge..... 

Skrevet den: 24-Januar-2007 kl. 08:24

Blue ray - er det ikke en øjenskygge?

Mvh.

Skrevet af: Shovel79
Skrevet den: 24-Januar-2007 kl. 22:06
Oprindeligt skrevet af enand enand skrev:

Blue ray - er det ikke en øjenskygge?

Mvh.

Jeg tror du misforstår.... det er da ham Ray med de blå øjne fra Dallas der tænkes på

Skrevet af: stigc
Skrevet den: 25-Januar-2007 kl. 07:00

Oprindeligt skrevet af enand enand skrev:

PS! Jeg skulle spørge, om nogen har prøvet at bruge den som elektrisk neglefil?

Jeg har hørt at Flemming Leth har gang i en test
noget med vandslibepapir korn 1000,
og så et skavt koldpresset linolie 

-------------
Stig

Blot min ringe mening !

Skrevet af: Det sorte får
Skrevet den: 25-Januar-2007 kl. 10:56
Er der nogen som har testet den for lilla slanger? Har hørt fra en forhandler i Store Bavlese at han ikke vil sælge flere af DVDRewinderen før slangerne får trukket gifttænderne ud, da han har flere af hans kunder på sygehuset. Nogen idé om hvornår det bliver rettet i en firmware opdatering?

-------------
Der findes ikke dårlig smag. Kun god smag, og den er dårlig!

Skrevet af: sylla2
Skrevet den: 16-Februar-2007 kl. 16:42
Ja, grin I bare. Men prøv at gå ned hos Blockbuster og lej en DVD-film. Så vil I opdage, at der, på bagsiden af coveret, står at filmen skal være spolet tilbage, når den afleveres!! Og det er ikke engang løgn!!

-------------
* PS3 Slim (uha, fejlkøb)
* Samsung LE-37R86 (håbløs forældet TV)
* NAD C-740 (gammeldaws stereo reciever)
* Harmony One (hvis jeg da ellers nogensinde får den til at virke)

Print side | Luk vindue