Print side | Luk vindue

Vores planet afnsit 2 - De høje bjerge

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Film og udsendelser
Forumbeskrivelse: Film på Blu-ray, DVD samt tv-udsendelser mv.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=20544
Udskrevet den: 17-Maj-2024 kl. 08:35


Emne: Vores planet afnsit 2 - De høje bjerge
Skrevet af: cnlnd
Emne: Vores planet afnsit 2 - De høje bjerge
Skrevet den: 11-Februar-2007 kl. 08:12
Kvaliteten af min DVD-skive var ikke god nok, så jeg fik desværre kun optaget de første 18 min. af dette afsnit.

Er der nogen der kan hjælpe med dette afsnit?




-------------
Mvh

Claus



Svar:
Skrevet af: sommelle
Skrevet den: 11-Februar-2007 kl. 09:23

Hej cnind.

Send mig en pb, så skal jeg oplyse dig mit navn og addresse. Du sender en frankeret returkuvert med dit navn på, til mig. Det koster ikke noget.

m.v.h.



Skrevet af: hundeboel
Skrevet den: 14-Februar-2007 kl. 18:08
Oprindeligt skrevet af sommelle sommelle skrev:

Hej cnind.

Send mig en pb, så skal jeg oplyse dig mit navn og addresse. Du sender en frankeret returkuvert med dit navn på, til mig. Det koster ikke noget.

m.v.h.

Jeg har den men mangler nr 1 & 4 mailto:hhundeboel@email.dk - hhundeboel@email.dk



Skrevet af: sussie
Skrevet den: 15-Februar-2007 kl. 12:24
Jeg har de pågældende afsnit


Skrevet af: sussie
Skrevet den: 15-Februar-2007 kl. 13:33
Efter i en uge at have prøvet mig frem med både Powerdirector 3, Nero Essentials 7.0, Windows Media Centers indbyggede brænde progrtam, og så Cyberlinks 'MakeDisc'(allesammen pre-installeret på min Medion Laptop indkøbt 31/1 i ALDI), må jeg sige at det er den sidste som leverer de skarpeste billeder. Det lykkedes mig endvidere at vælge en indstilling som hedderr 'Dolby Digital' for lyden, skønt det kan naturligvis ikke blive rigtig Dolby Digital, men det forbedrer ihvertfald den dramatiske musik mærkbart. Og jeg kan love, at billederne er lige så skarpe som da de blev udsendt og modtaget her som DVB-T signaler, måske endda skarpere


Skrevet af: Quyen
Skrevet den: 02-Marts-2007 kl. 12:54
sidder nogen af jer inde med samtlige afsnit. Kan jeg få en kopi... har slet ikke set de første afsnit.

-------------
mvh Quyen


Skrevet af: MichaelS
Skrevet den: 02-Marts-2007 kl. 17:40

Salg at TV programmer er ikke tilladt og netop med Vores Planet har vi været udsat for folk der tager grotesk overpris og påstår deres optagelse er bedre end originalen ect.

Så vi kan ikke tillade salg af programmerne her, men i stedet oplyse at serien kan købes på 5 DVD'er fra fx CD-wow.com, Play.com, SendIt.com  m.fl til endda en ganske rimelig pris. Men jeg tror ikke at der er dansk tale eller tekster på den.  Serien kommer også på HD DVD og Blu-ray Disc i næste måned.

/MichaelS



-------------
mvh MichaelS



Print side | Luk vindue