Print side | Luk vindue

Miami Vice og lyd :-(

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Film og udsendelser
Forumbeskrivelse: Film på Blu-ray, DVD samt tv-udsendelser mv.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=20899
Udskrevet den: 28-November-2024 kl. 07:51

Emne: Miami Vice og lyd :-(
Skrevet af: MIDO
Emne: Miami Vice og lyd :-(
Skrevet den: 20-Februar-2007 kl. 09:11

Hej alle

Jeg bliver altså nødt til at høre om det bare er mig eller om denne møg film har en rigtig skod lyd?

Vi skulle se vores ny indkøbte film i går, så vel bænket til Sony og Rick. som garanter for nogle fede lyd effekter af nogle møg store speedbåde, osv osv.

Men skuffelsen den var stor, den er dælme noget af det mest tamme lydspor jeg nogen sinde har oplevet , det er sgu lige før at der var mere 5.1 lyd dengang der var noget der hed Ingrid og Lillebror

Bare for at komme det i forkøbet, så skiftede jeg sgu film midt i for at se om jeg havde fået rodet med indstillingerne, men ejjj det hele fungerede som det skulle.

-------------
Michael

Svar:
Skrevet af: Lightyear
Skrevet den: 20-Februar-2007 kl. 12:59

Jeg synes også den har et lidt tamt lydspor. Havde glædet mig skud-duellen til sidst, men den var der ikke meget sjov ved.

Næh, så var der mere sjov ved Running Scared

Skrevet af: Hother
Skrevet den: 20-Februar-2007 kl. 13:06
Hej MIDO - enig - lydsporet er ikke noget at prale af - det samme glæder flere af filmsekvenserne som er kornede. Det kunne man have gjort meget bedre

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.

Skrevet af: MIDO
Skrevet den: 20-Februar-2007 kl. 13:21

Puhaaaa!!!!

det glæder mig at høre at vi ikke er de enste der har denne oplevelse, ikke at det hjælper os. (Sorry!!!!!)

Og enig syntes nu ikke at filmen var en stor oplevelse, men sådan er det jo, det er sgu nok ikke nemt at lave en gammel TV serie om til en hardcore Action film, det er i hvert tilfæde ikke lykkes dem.

-------------
Michael

Print side | Luk vindue