Print side | Luk vindue

Hvilke kabler skal jeg købe til min PX70?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Tilbehør
Forumbeskrivelse: Fjernbetjeninger, kabler, omskiftere mm.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=21559
Udskrevet den: 12-December-2024 kl. 01:59

Emne: Hvilke kabler skal jeg købe til min PX70?
Skrevet af: munken
Emne: Hvilke kabler skal jeg købe til min PX70?
Skrevet den: 09-Marts-2007 kl. 01:39

Jeg får leveret en Panasonic PX70 fladskærm indenfor de næste 2 uger. Dertil har jeg tænkt mig at bestille en Pionner 696 DVD afspiller. Jeg er meget Newb angående kabler ledninger osv. så vil høre hvilke kabler i mener jeg skal forbinde/købe mellem DVD afspilleren og min plasma skærm.

Jeg skal dog også have sat min plasma til mit TDC kabel Tv. Her har jeg pt bare et normalt antenne stik hen til mit gamle fjernsyn som jeg har nu, så hvad skal jeg gøre her??

Ser fre til hjælpen

Svar:
Skrevet af: Bruger udmeldt 31
Skrevet den: 09-Marts-2007 kl. 08:59
Oprindeligt skrevet af munken munken skrev:

Jeg får leveret en Panasonic PX70 fladskærm indenfor de næste 2 uger. Dertil har jeg tænkt mig at bestille en Pionner 696 DVD afspiller. Jeg er meget Newb angående kabler ledninger osv. så vil høre hvilke kabler i mener jeg skal forbinde/købe mellem DVD afspilleren og min plasma skærm.

Jeg skal dog også have sat min plasma til mit TDC kabel Tv. Her har jeg pt bare et normalt antenne stik hen til mit gamle fjernsyn som jeg har nu, så hvad skal jeg gøre her??

Ser fre til hjælpen

DVD->TV: HDMI kabel.

TDC Kabel: Hiv antennestikket ud af dit gamle TV, og sæt det i det nye

Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 09-Marts-2007 kl. 17:39

Du vil dog ikke kunne modtage de Digitale kanaler fra TDC på PX70, da TDC og kabelnet generelt bruger DVB-C.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet den: 12-Marts-2007 kl. 01:07
Hvilket HDMI kabel ville i anbefale man køber, og til hvilken pris?

Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 12-Marts-2007 kl. 02:31
Kig hos http://www.av-connection.dk/?SPage=HDMI_Kabler - AV-Connection og se hvor meget du gider betale. Køb så kort som du kan klare dig med. Jeg er godt tilfreds med den ene meter jeg fik for 150,- til min 696er.

Skrevet af: acaruz
Skrevet den: 12-Marts-2007 kl. 12:43

Jeg får leveret en Panasonic PX70 fladskærm indenfor de næste 2 uger. 

Hvor har du bestilt henne og til hvilken pris??? Kan du være sikker på leveringstidspunktet???

Skrevet den: 12-Marts-2007 kl. 12:54
Gennem noget familie der arbejder i Panasonic, så skulle gerne få den sidst i denne uge, hvis det hele flasker sig.. Pris må jeg desværre ikke sige... 

Skrevet af: Ullum
Skrevet den: 12-Marts-2007 kl. 14:32

Gennem noget familie der arbejder i Panasonic, så skulle gerne få den sidst i denne uge, hvis det hele flasker sig.. Pris må jeg desværre ikke sige... 

Åhh kom nu - der er jo ingen der kan se at det er dig

Det er interressant at se hvad de kan sælge den til i kostpris - hvis det er det du får den til.

Skrevet af: spawn
Skrevet den: 12-Marts-2007 kl. 17:27

Det er ikke sikkert Panasonic syntes det er ligeså interessant at en evt. kostpris eller personalepris sådan offentliggøres - uanset om de kan se hvem der offentliggører den

Så munken - jeg syntes du skal holde prisen for dig selv, så der ikke pludselig kommer begrænsninger i fremtidige muligheder for gode priser for dig eller andre.

-------------
Philips 65OLED705/12 - ATV4K

Skrevet den: 12-Marts-2007 kl. 17:53
Jeps, jeg har også fået besked på at jeg ikke skulle fortælle leverandør prisen på skærmen, så kan desværre ikke sige prisen..

Print side | Luk vindue