Print side | Luk vindue

Hvordan med vægmontage?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Tilbehør
Forumbeskrivelse: Fjernbetjeninger, kabler, omskiftere mm.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=21928
Udskrevet den: 12-December-2024 kl. 23:14

Emne: Hvordan med vægmontage?
Skrevet af: hesselballe
Emne: Hvordan med vægmontage?
Skrevet den: 19-Marts-2007 kl. 18:22

Hvordan med vægmontage/ophængning af et 42" tv - er det til for almindelige dødelige eller skal man være gørdetselvsupermand?

Hvad synes I - skal det bare altid op at hænge eller kan det også se fedt ud hvis det står på en tv-bænk?

-------------
De dumme er ikke for kloge.

Svar:
Skrevet af: Jasper
Skrevet den: 19-Marts-2007 kl. 18:27

Bænk er også fint - så er det også nemmere med DVD'en ...

Men jeg hænger nu min op :)

-------------

Skrevet af: hesselballe
Skrevet den: 22-Marts-2007 kl. 17:48

Kom nu - hjælp mig...

Har I/kan man selv hænge en 42" op?

- eller hvor mange (professionelle) hænder skal der til?

-------------
De dumme er ikke for kloge.

Skrevet af: Jasper
Skrevet den: 22-Marts-2007 kl. 23:43

Jeg har selv (med et ekstra sæt hænder fra kæresten) hængt mit 42px70 op på det orginale panasonic beslag og det var sgu lige til. Jeg er ingen gør det selv mand, men det sidder da endnu :) - og det virker også som om det er solidt sat op.

Brug en boremaskine uden slagbor hvis din væg er lidt porøs (det er min) og husk vaterpas.

Mit beslag skal egentlig kun sidde med 4 skruer med da en af dem kom til at sidde meget løs (ramte nok en fuge) så fik den lige et par mere.

Her resultatet:

-------------

Skrevet af: J.F.L
Skrevet den: 23-Marts-2007 kl. 09:15
Oprindeligt skrevet af Jasper Jasper skrev:

Jeg har selv (med et ekstra sæt hænder fra kæresten) hængt mit 42px70 op på det orginale panasonic beslag og det var sgu lige til. Jeg er ingen gør det selv mand, men det sidder da endnu :) - og det virker også som om det er solidt sat op.

Brug en boremaskine uden slagbor hvis din væg er lidt porøs (det er min) og husk vaterpas.

Det samme her - jeg er ikke gør-det-selv typen - men 4 store bolte med rawplugs og et waterpass, og en ekstra person til at holde - så er den i vinkel.

Print side | Luk vindue