Print side | Luk vindue

PS3

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Blu-ray afspillere
Forumbeskrivelse: Afspillere med blu-ray
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=22279
Udskrevet den: 11-Februar-2025 kl. 17:13

Emne: PS3
Skrevet af: schjeldal
Emne: PS3
Skrevet den: 27-Marts-2007 kl. 21:57

Hej!

Gerne høre hvad er jeres menig?

PS3 har BLU-RAY, 1080I og HDMI, kan bruges til spil og musik, men HD DVD eller BLUE-RAY har også 1080i og HDMI, men ikke spil pg musik, koster omkring 10.000 kr, men PS3, ca 5500 kr... Er det bedre at købe PS3, flere muligheder, ikk?

Mvh

Ib Schjeldal

Svar:
Skrevet af: glade
Skrevet den: 28-Marts-2007 kl. 09:59

Hvis du starte med at sætte dig ind i priserene ville du se hd dvd koster 4300 kr og 3000 i tyskland.

Bluray koster 4888 kr i danmark så dine 10.000 kr må vidst være fra bilka af...

Så spiller du ikke er Hd-dvd klart at fortrække kan jeg kun sige som begynder HD kvalitet

-------------
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer
Sony 32 tommer X300 (skod tv)

Skrevet den: 28-Marts-2007 kl. 11:09

Hej!

Skrevet den: 28-Marts-2007 kl. 11:12

Hej Glade

Nå men jeg kender ikke meget om HD DVD og BLU-RAY pris, men tak for oplysningen! Men hvilken mærke?

Ib

Skrevet af: glade
Skrevet den: 28-Marts-2007 kl. 11:53
Toshiba og P1000 fra samsung.

-------------
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer
Sony 32 tommer X300 (skod tv)

Skrevet af: Michael Kruse
Skrevet den: 28-Marts-2007 kl. 23:50

Jeg ville da klart sætte mine penge på PS3 da man får meget mere for pengene i forhold til en "ren" blu-ray afspiller. Alle de test jeg har læst, giver maskinen gode anmeldelser hvad blu-ray delen angår, og så er den fremfor alt hurtig til at loade disken, og har et rigtigt godt billede.

Jeg har selv investeret i en PS3 til mit Samsung 40N71B og kører 1080i opløsning - det ser super lækkert ud. Både spil og afspilning af film på blu-ray.

Skrevet den: 29-Marts-2007 kl. 22:11

Hej!

Enig med dig, Michael. tak fordi du vil skrive om PS3

Til glade

Tak for oplysningen om Blu-ray DVD afspiller mærke

Ib

Skrevet af: HansHenrik
Skrevet den: 30-Marts-2007 kl. 14:42
Hvis du vil HD DVD vejen, så køb en XBox 360 for ca. 2700 og et HD DVD drev for ca. 1500.

Så får du en spillekonsol med i købet.

Alternativt en Toshiba stand alone afspiller. E1 fås til ca. 3800 og XE1 fås til 6500 eller deromkring.

Skrevet af: andbrask
Skrevet den: 30-Marts-2007 kl. 21:29

Oprindeligt skrevet af HansHenrik HansHenrik skrev:

Hvis du vil HD DVD vejen, så køb en XBox 360 for ca. 2700 og et HD DVD drev for ca. 1500.

Så får du en spillekonsol med i købet.

Alternativt en Toshiba stand alone afspiller. E1 fås til ca. 3800 og XE1 fås til 6500 eller deromkring.

Jeg håber bare at du har et meget stor anlæg for der skal meget til at overdøve xboxens larm fra blæseren.

Ps3 er lydløs

-------------
" I have made good judgements in the past. I have made good judgements in the future." George W. Bush

Skrevet af: SJ
Skrevet den: 30-Marts-2007 kl. 21:39
PS3 er ikke lydløs!!! 

Skrevet af: Michael Kruse
Skrevet den: 30-Marts-2007 kl. 23:48
PS3 er ikke lydløs nej, men den larmer dog mindre end Xbox.

Skrevet af: Steffen32
Skrevet den: 30-Marts-2007 kl. 23:54

Jeg syntes ellers at jeg læste i en mini anmeldelse her på sitet, at PS3 havde problemer med afspilling af BR film.

Skrevet af: klander
Skrevet den: 31-Marts-2007 kl. 00:13

Oprindeligt skrevet af SJ SJ skrev:

PS3 er ikke lydløs!!! 

Nej din er ikke men andres er måske, min er

-------------
Med Venlig Hilsen

Kurt

Skrevet af: klander
Skrevet den: 31-Marts-2007 kl. 00:15
Oprindeligt skrevet af Steffen32 Steffen32 skrev:

Jeg syntes ellers at jeg læste i en mini anmeldelse her på sitet, at PS3 havde problemer med afspilling af BR film.

Nu har jeg set 3 BR film på min igen probs, der er bare perfekt.

-------------
Med Venlig Hilsen

Kurt

Skrevet af: the_rieper
Skrevet den: 31-Marts-2007 kl. 00:32
BD er os perfekt på min ps3.. og kan ikke forstå at folk har problemer med blæserstøj.. der er jo INGEN.. kan på det varmeste anbefale en ps3.. jeg har ikke fortrudt mit køb ET sekund!!

Skrevet af: HansHenrik
Skrevet den: 31-Marts-2007 kl. 00:43
Oprindeligt skrevet af andbrask andbrask skrev:

Oprindeligt skrevet af HansHenrik HansHenrik skrev:

Hvis du vil HD DVD vejen, så køb en XBox 360 for ca. 2700 og et HD DVD drev for ca. 1500. Så får du en spillekonsol med i købet. Alternativt en Toshiba stand alone afspiller. E1 fås til ca. 3800 og XE1 fås til 6500 eller deromkring.

Jeg håber bare at du har et meget stor anlæg for der skal meget til at overdøve xboxens larm fra blæseren.

Ps3 er lydløs

Jeg prøvede bare at være oplysende overfor den originale poster - ingen grund til at bashe konkurrenterne. Mht. støj fra XBoxen synes jeg ikke det er noget stort problem, men jeg oplever jo heller ikke stilhed undervejs pga. lydudfald, som du gør med din nye PS3 (set i anden tråd) ;-)

Skrevet den: 31-Marts-2007 kl. 00:59
Oprindeligt skrevet af Michael Kruse Michael Kruse skrev:

Blæserne i de to konsoller har samme støjniveau her hos mig.
Det er kun drevet i Xbox360, som larmer mere end drevet i PS3, som jo faktisk er lydløs.

Jeg har lige set min første DVD film på min PS3 og den er altså meget generende, den støj som kommer fra blæseren. Faktisk så generende, at jeg ikke mener, at PS3 kan bruges som filmfremviser i praksis. 

Om igen Sony! 

Skrevet den: 31-Marts-2007 kl. 13:01

Oprindeligt skrevet af SJ SJ skrev:

Oprindeligt skrevet af Michael Kruse Michael Kruse skrev:

Blæserne i de to konsoller har samme støjniveau her hos mig.
Det er kun drevet i Xbox360, som larmer mere end drevet i PS3, som jo faktisk er lydløs.

Jeg har lige set min første DVD film på min PS3 og den er altså meget generende, den støj som kommer fra blæseren. Faktisk så generende, at jeg ikke mener, at PS3 kan bruges som filmfremviser i praksis. 

Om igen Sony! 

så må du have en defekt ps3 for min siger da absolut INTET og jeg har efterhånden set et par film på den.

Skrevet den: 31-Marts-2007 kl. 14:14
Prøv at downloade følgende klip og hør hvor støjende lyden fra blæseren bliver:

http://www.minhembio.com/forum/index.php?act=Attach&type=post&id=33396 - http://www.minhembio.com/forum/index.php?act=Attach&type =post&id=33396

Skrevet den: 31-Marts-2007 kl. 17:04
jeg kan kun sige at min kun når op på niveau 2 under afspilning af film!

Skrevet af: Jorgen Lykke
Skrevet den: 01-April-2007 kl. 19:54

Hej SJ.

Syntes nu ikke det videoklip siger særligt meget om støjen i PS3!?

Skrevet af: Breddam
Skrevet den: 08-April-2007 kl. 16:07
Har I i øvrigt hørt Harddisken fra P1 fra 29.3.2007? (Har først lige hørt den på podcast)
Der er en anmeldelse af PS3. De er begejstrede ikke mindst for dens http://www.blachford.info/computer/Cell/Cell0_v2.html - Cell-processor , som er en uhyre stærk processor. Den har angiveligt en regnekraft, som er en faktor 10 større end en almindelig processor på en hjemme-pc

Venligst
Søren

-------------
http://widepond.dk - Widepond

Print side | Luk vindue