Print side | Luk vindue

Priser på PS3

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Spillekonsoller
Forumbeskrivelse: PlayStation, Xbox, Wii m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=22341
Udskrevet den: 12-Februar-2025 kl. 23:26

Emne: Priser på PS3
Skrevet af: glade
Emne: Priser på PS3
Skrevet den: 29-Marts-2007 kl. 11:21

Nu er den første på spilpriser på 4999 kr så den er som forvente faldet en smule, og lager status ser bedre ud for flere forhandlere.

Så hvis nu elgiganten og bilka snart kommer med nye tilbud så er prisen nok presset lidt igen..

-------------
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer
Sony 32 tommer X300 (skod tv)

Svar:
Skrevet af: morten-nufc
Skrevet den: 29-Marts-2007 kl. 21:01
i tyskland kan man få den for under 4500kr. men ved ikke om det er en god ide ?

Skrevet den: 29-Marts-2007 kl. 21:04

Merlin til 4999 kr, billigst online hvor man for dansk manual med nu ihverfald, faktisk godt gået når merlin ofte er rigtigt dyrer..

Fona har samme pris.

Bilka er pt billigst, elgiganten ved jeg ikke prisen på.

-------------
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer

Skrevet af: morten-nufc
Skrevet den: 29-Marts-2007 kl. 21:09
ja det er da 500kr, mindre end hvad merlin tog for den da den kom :)

Skrevet af: Bendix
Skrevet den: 29-Marts-2007 kl. 22:08
Oprindeligt skrevet af morten-nufc morten-nufc skrev:

ja det er da 500kr, mindre end hvad merlin tog for
den da den kom :)

Har merlin prisgaranti, fordi så vil jeg da have mine 500 retur ;9

Skrevet af: ilumum
Skrevet den: 29-Marts-2007 kl. 23:05
Elgiganten har en pris på 4888 kr :P fik dog 19 retur i fredags da de har prisgaranti, så den er nok faldet lidt igen, man får en film med i prisen.

Skrevet den: 13-April-2007 kl. 21:25
4799 kr kan den nu købes til hos xave.dk så er lidt at spare der..

-------------
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer

Skrevet den: 30-April-2007 kl. 19:37
Wupti har fået en ladning ps3 hjem nu og sælger dem til 4899 kr så må siges der må være landet nogen nye i danmark..

-------------
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer

Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 30-April-2007 kl. 21:17
Læsehesten i Ålborg har måske stadig nogen til 4k.

Skrevet af: Henrik_s
Skrevet den: 30-April-2007 kl. 22:37
1 spil og en film og PS3 til 5 k, det ville være fornuftigt, alt andet aftalte pris karteler.....

-------------
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........

Skrevet af: Hygom
Skrevet den: 01-Maj-2007 kl. 17:15
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Er det EU versioner?

Skrevet den: 01-Maj-2007 kl. 21:15
Selvfølgelig. Sony ville slagte dem levende hvis de solgte importerede maskiner.

Skrevet af: Thyge
Skrevet den: 01-Maj-2007 kl. 23:37

Hvad skal vi gætte på prisen bliver til julehandlen??? Lige under 4k?

Jeg hørte forlenden rygter om at X360 får en overhaling snart (ikke elite) hvor core ryger ud, og større modeller kommer ind og prisen ryger ned. Ved ikke om der er hold i det...

Skrevet af: Ivanovich
Skrevet den: 02-Maj-2007 kl. 00:03
Købte min i Tyskland via ebay til 4200. Fik endda en gratis bluray dvd oveni, selvom jeg først registrerede den i sidste uge.

Skrevet af: Guests
Skrevet den: 16-Maj-2007 kl. 17:57

Oprindeligt skrevet af Hygom Hygom skrev:

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Er det EU versioner?

Jeps, DK version efter sælgeren jeg snakkede med for lidt siden, de får igen på fredag og KUN til afhentning i butikken?? de vil ikke sende af grunde skade og tyveri. 4k koster den

Skrevet af: hyldig87
Skrevet den: 16-Maj-2007 kl. 18:42

Priserne vil begynde at falde fra November, det er hvad en salgschef fra sony har sagt. De vil ikke rigtig falde herhjemme før fordi at butikkerne i forvejen sælger dem til noget der minder om deres indkøbspris...

Så hvis man kan vente 6måneder, kan det godt betale sig at vente

Skrevet den: 16-Maj-2007 kl. 18:44
Oprindeligt skrevet af Thyge Thyge skrev:

Jeg hørte forlenden rygter om at X360 får en overhaling snart (ikke elite) hvor core ryger ud, og større modeller kommer ind og prisen ryger ned. Ved ikke om der er hold i det...

Det er helt rigtigt, xbox360 kommer der snart en opdateret udgave af, kan dog ikke huske om microsoft har sagt noget om hvornår det vil ske...

Skrevet af: Gauze
Skrevet den: 19-Maj-2007 kl. 22:26
Læsehesten i Skive sælger PS3 for 4300,-

Skrevet af: andersbak
Skrevet den: 11-Juni-2007 kl. 19:29

Hej

Nogen der ved om det er ps3 med 60 gb som de sælger i læsehesten (Aalborg).

Skrevet den: 11-Juni-2007 kl. 21:43
Ja, det er det. Det er den eneste PS3 der findes her. Og i resten af verden fjerner de også snart 20GB udgaven.

I Sydkorea kommer der snart en med 80GB, i øvrigt.

Skrevet af: andersbak
Skrevet den: 11-Juni-2007 kl. 21:51
okay tak for det hurtige svar

Skrevet af: hbjensen
Skrevet den: 15-Juli-2007 kl. 01:03
Nu har Elgiganten det nye pakketilbud (ps3 + 2 spil + extra controller) til 4800,-

Skrevet af: bulk
Skrevet den: 15-Juli-2007 kl. 01:33
Oprindeligt skrevet af Thyge Thyge skrev:

tror nu det er xbox360 elite du tænker på ..... der er en harddisk på 120 gb  ....

den kan købes i tyskland ... http://www.preissuchmaschine.de/psm_frontend/main.asp?produkt=437557 - her

Skrevet af: Mike S.
Skrevet den: 15-Juli-2007 kl. 11:09
EB games (i Aalborg i hvertifald) har en PS3 med MotorStorm, Resistance Fall of Man, en ekstra kontroller for 4999

-------------
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...

Skrevet den: 15-Juli-2007 kl. 17:38

Oprindeligt skrevet af Mike S. Mike S. skrev:

EB games (i Aalborg i hvertifald) har en PS3 med MotorStorm, Resistance Fall of Man, en ekstra kontroller for 4999

Jep det bør flere butikker meget gerne snart have.
Det er en ny "Starter pack" sony har lanceret.

Iøvrigt skal vi ikke forvente noget prisflad før TIDLIGST 1. kvartal 2008 har Nordisk film sagt...

Skrevet den: 15-Juli-2007 kl. 18:12

http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=BSSz6oZKU8dSR0EjRNJBwx1k0000wHkOTaHA;sid=0nVu_mkAaxlp_i-alVml-IjDJ7dbqzq17JQ=?ProductSKU=PS3STARTERPACK - http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store -elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation- Start;pgid=BSSz6oZKU8dSR0EjRNJBwx1k0000wHkOTaHA;sid=0nVu_mkA axlp_i-alVml-IjDJ7dbqzq17JQ=?ProductSKU=PS3STARTERPACK

ang det til 4799 kr..

-------------
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer

Skrevet af: mstoft
Skrevet den: 16-Juli-2007 kl. 02:57
Jeg skulle netop til at poste samme link  Jeg drøner ned i Mutanten first thing i morgen og henter min PAKKE. Super pris!

Hvem skal med?

Skrevet den: 16-Juli-2007 kl. 07:24

Oprindeligt skrevet af mstoft mstoft skrev:

Jeg skulle netop til at poste samme link  Jeg drøner ned i Mutanten first thing i morgen og henter min PAKKE. Super pris!

Hvem skal med?

kik lige igen ... før du "smutter der ned"   ........ ,,KUN PÅ NETTET" 

Skrevet af: Callie
Skrevet den: 16-Juli-2007 kl. 09:49
Selv om der står "kun på nettet" eller "netpris", "nettilbud" og lign. på elgigantens hjemmeside, så har jeg haft held til at få elektronik til samme pris alligevel ved at troppe op i en af deres butikkker. De er specielt gode til det i Tåstrup. Det kan være, at du er heldig mstoft.

Skrevet den: 16-Juli-2007 kl. 10:43
Jeg har en kollega i butikken, så det skulle ikke være noget problem. Jeg nægter partout at modtage ting per post fra Giganten. Jeg har hørt skrækkelige historier om hvordan de behandler lagervarer. Jeg vil have en kasse uden stød og slag, thank you very much 

Gad vide hvor længe det vil værem muligt at købe starterpakken til denne pris? Tror I det er noget som er kommet for at blive?

Skrevet den: 16-Juli-2007 kl. 10:45

Oprindeligt skrevet af Callie Callie skrev:

Selv om der står "kun på nettet" eller "netpris", "nettilbud" og lign. på elgigantens hjemmeside, så har jeg haft held til at få elektronik til samme pris alligevel ved at troppe op i en af deres butikkker. De er specielt gode til det i Tåstrup. Det kan være, at du er heldig mstoft.

muligt, men sådan plejer det ikke at fungere    for normalt så er varen dyrere i butikken når der står kun på nettet.      Så regn ikke med det...

desuden er den lige sat lidt mere ned   4699,-  og nu er der 3 spil med + kontroller 

Skrevet den: 16-Juli-2007 kl. 11:46
Det er lige før man skal give den en 14 dage mere inden man køber og se hvad tilbuddet så lyder på 

Skrevet af: Thyge
Skrevet den: 16-Juli-2007 kl. 16:15

Oprindeligt skrevet af mstoft mstoft skrev:

Det er lige før man skal give den en 14 dage mere inden man køber og se hvad tilbuddet så lyder på 

Selvfølgelig kan der være gode her-og-nu tilbud, men generelt ved vi jo godt hvordan prisudviklingen går på elektronik. PS3 er presset og det er på den korte bane godt for os forbrugere, sålænge den ikke er så presset så det kan ses på udviklingen af spil, som er det sket med så mange andre konsoller igennem tiderne. Meeen, mon ikke PS-brandet består nogle år endnu

Skrevet af: KrabbeDK
Skrevet den: 24-Juli-2007 kl. 10:34
Hey jeg har lige købet en ps3 for 4999kr. i EB games med en extra controller og to spil :)

Skrevet af: Stuffedfrog
Skrevet den: 25-Juli-2007 kl. 13:28

Kan fås nu for 4699 i El Giganten inklusiv extra trådlås controller pg 3 spil

http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=BSSz6oZKU8dSR0EjRNJBwx1k0000LBX42YKG?ProductID=ONLD4QFHJ_sAAAETeix0cLl_&CatalogCategoryID=rqXD4QFHrv4AAAEOfCos9Q5E&Selected=Specifications - http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store -elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation- Start;pgid=BSSz6oZKU8dSR0EjRNJBwx1k0000LBX42YKG?ProductID=ON LD4QFHJ_sAAAETeix0cLl_&CatalogCategoryID=rqXD4QFHrv4AAAE OfCos9Q5E&Selected=Specifications

Print side | Luk vindue