Print side | Luk vindue

Støjer din PS3? Få pengene tilbage!

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Spillekonsoller
Forumbeskrivelse: PlayStation, Xbox, Wii m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=22575
Udskrevet den: 01-Februar-2025 kl. 11:00

Emne: Støjer din PS3? Få pengene tilbage!
Skrevet af: tommyhj
Emne: Støjer din PS3? Få pengene tilbage!
Skrevet den: 04-April-2007 kl. 20:33
Jeg har lige talt med Playstation Support (Nordisk Film) om problemet med blæserstøj i nogle PS3'er.

Jeg spurgte hvad jeg skulle gøre for at få en stille PS3. Han anbefalede mig at få pengene retur for den jeg har, og vente til der kom en ny sending, som kunne checkes for støj.

Det hjalp ikke at sende den ind til service, da Sony ikke ser støjen som en defekt, og derfor bare sender dem tilbage.

Så, hvis du vil have en lydløs PS3, så få pengene tilbage for den du har, for problemet kan ikke klares over garantien!

Og det er svaret fra Playstation Hotline!

Svar:
Skrevet af: SJ
Skrevet den: 04-April-2007 kl. 21:58
Hallo, det er sgu ikke i alle butikker, man bare sådan kan få pengene retur.  

Skrevet af: tommyhj
Skrevet den: 04-April-2007 kl. 22:25
SJ: Nej, det er det desværre ikke. Det er også derfor det er så langt ude, at det er den eneste måde at få en normal PS3 på!!

Heldigvis for mig, har jeg 30 dages returret i Elgiganten. Dem der har købt over nettet (er der nogen - netbutikkerne fik vist ingen at sælge af), har 14 dage. Merlin og Fona kan man muligvis snakke sig et øre af og få dem til at give penge retur.

Skrevet af: DaWizeGuy
Skrevet den: 05-April-2007 kl. 16:59

Surt, at de ikke vil anerkende det som en fejl. Men med mindre konsollen er MEGET støjende, tvivler jeg på, at det vil hjælpe noget at indlevere den og vente på en ny sending. Produktionen har været igennem en del ændringer inden lanceringen af PS3 i PAL territorierne, og der er derfor ingen garanti for, at den næste sending skulle være hverken værre eller bedre end første sending.

Men held og lykke med den næste konsol.

Mvh

Anders

Print side | Luk vindue