Sortering af indlæg
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: recordere.dk
Forumnavn: Generelt
Forumbeskrivelse: Nyt på forummet. Forslag til forbedringer o.lign.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=22626
Udskrevet den: 22-November-2024 kl. 23:03
Emne: Sortering af indlæg
Skrevet af: kbauer
Emne: Sortering af indlæg
Skrevet den: 06-April-2007 kl. 16:40
Det ville være meget praktisk at vende sorteringen af diverse emner, således at sidste indlæg altid står øverst i listen, og ikke som nu nederst på sidste side, som man så skal bladre til hver gang man vil tjekke, om der er nyt indlæg vedrørende det pågældende emne.
|
Svar:
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 06-April-2007 kl. 16:54
Det er dertil man bruger e-mail underretningen.
------------- Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
Skrevet af: Silent
Skrevet den: 08-Juni-2007 kl. 14:37
Hej adm.
Jeg er sprit ny i det her forum, så jeg har desværre ikke været med da mange af trådene startede.
Jeg savner en opdeling under gruppen tv-apparater, så de blev delt i de forskellige producenter, det vil, jeg synes, gøre det nemmere. For så kan man gå ind under en specifik producent, nå man nu ønskede information om et bestemt type TV
------------- Silent
Expect more
|
Skrevet af: hyldig87
Skrevet den: 18-Juni-2007 kl. 05:19
Radiomanden skrev:
|
Det sys jeg ikke er en mulighed. Vil gerne holde min e-mail nogenlunde ren, når der i forvejen florere så meget spam & nyhedsbreve, så ser jeg ikke nogen grund til at skulle få yderligere 5-10 mails om dagen. Er sikker på jeg ikke er den eneste der har det sådan.
En anden ting er så at man bare kan trykke på den lille pil helt ovre i højre side hvor der står hvem der har skrevet sidste indlæg i tråden, så ryger man automatisk til sidste post.
|
Skrevet af: LGR01
Skrevet den: 18-Juni-2007 kl. 09:12
kbauer skrev:
Det ville være meget praktisk at vende sorteringen af diverse emner, således at sidste indlæg altid står øverst i listen, og ikke som nu nederst på sidste side, som man så skal bladre til hver gang man vil tjekke, om der er nyt indlæg vedrørende det pågældende emne.
|
Jeg mener det er en god ide at læse hvad andre har skrevet inden du læser det nyeste så svarer man ikke noget der redan er svaret. Det kan endda vare problem på tråder med flere sider. For mig er det i hvert fald mere naturligt at begynde læse oppe på siden og bladre ned.
Leif
|
Skrevet af: mos-eisley
Skrevet den: 05-Juli-2007 kl. 13:15
Radiomanden skrev:
|
Jeg ville gerne at "paging" kunne fjernes, så man bare fik alle posts i en lang liste, det er dælme træls at ville skimme/lede i en tråd med 9 siders posts....
------------- Med Venlig Hilsen
Normann P. Nielsen
|
Skrevet af: sslarsen
Skrevet den: 05-Juli-2007 kl. 15:01
Hvis vi skulle vise et emne med 9 siders post på samme side, så ville denne side tage en del længere tid at blivet loadet ind.
Med sider, så tager det kortere tid at lode, og du vil så kunne komme igang med at læse med det samme. Istedet for at skulle klikke på et emne, og så vente 3 min før der kom noget frem.
Jeg vil som bruger til en hver tid vælge at få sider på, det andet bliver man træt af at vente på.
------------- Søren
|
Skrevet af: mos-eisley
Skrevet den: 06-Juli-2007 kl. 07:55
sslarsen skrev:
Hvis vi skulle vise et emne med 9 siders post på samme side, så ville denne side tage en del længere tid at blivet loadet ind.
Med sider, så tager det kortere tid at lode, og du vil så kunne komme igang med at læse med det samme. Istedet for at skulle klikke på et emne, og så vente 3 min før der kom noget frem.
Jeg vil som bruger til en hver tid vælge at få sider på, det andet bliver man træt af at vente på.
|
Du har til dels ret, men bruger man flushing til browseren ( Response.Flush ) skulle det gerne komme hurtigt. Det kunne jo være en valgmulighed for os der gerne vil benytte os af det
Det kan godt være jeg kan komme igang med at læse hurtigere, men at skimme 9 sider med "næste side", "næste side" tager laaaaannnngggg tid - og man kan heller ikke lige bruge browserens søge funktion til at søge i alle emner ( og ja, jeg kender godt Søg i Forum funktionen, den virker bare ikke altid lige på samme måde, og bruger man den ryger man jo væk fra det topic man står i )
------------- Med Venlig Hilsen
Normann P. Nielsen
|
Skrevet af: sslarsen
Skrevet den: 06-Juli-2007 kl. 09:39
Ja, response.flush kan måske bruges. Men alligevel, så vil det også give mere load på vores server hvis der er mange der bruger denne funktion hele tiden.
Evt kunne en løsning også være at kunne vælge antal posts i et topic. (10, 20, 50) Det burde også kunne bruges.
Jeg er enig i dig med søgningen. Har tit søgt efter noget, og så kommer der et eller flere emne med 20 sider, som man så skal kigge igennem for at finde det man søgte efter.
Jeg tænker over det.
------------- Søren
|
|