TDC Banner BOING!
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: recordere.dk
Forumnavn: Generelt
Forumbeskrivelse: Nyt på forummet. Forslag til forbedringer o.lign.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=23589
Udskrevet den: 22-November-2024 kl. 23:31
Emne: TDC Banner BOING!
Skrevet af: Langemor84
Emne: TDC Banner BOING!
Skrevet den: 03-Maj-2007 kl. 00:17
Ja - Hvad f*** sker der for TDC banneret på forsiden. Jeg er ved at blive sindsyg af det BOING der kommer når man kommer i nærheden af det!
- det skulle jeg lige have ud...sorry
|
Svar:
Skrevet af: spawn
Skrevet den: 03-Maj-2007 kl. 00:28
Kan godt forstå dig Langemor
Jeg hader også de der bannere de forskellige annoncører er begyndt at smide op alle steder - med både video og lyd - så pludselig mens man sidder fredeligt og kigger på en hjemmeside og lige flytter musen så den kommer hen over et banner, kommer der en reklamespasser fra realkredit eller et forsikringsselskab og begynder at holde salgstale.
prøv eks. http://ontv.dk/ - http://ontv.dk/ og kom til at bevæg musen hen over Nykredits bannerannoncer "hej, jeg hedder Janne Thrane Jensen - bla bla bla"
argh - tæskeirriterende
------------- Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
Skrevet af: Axlon
Skrevet den: 03-Maj-2007 kl. 08:33
Tjaaa, os med Firefox og Adblock plugin har jo ikke de problemer
------------- Mvh Jesper
|
Skrevet af: pilehave
Skrevet den: 03-Maj-2007 kl. 08:38
Jeg undlader for det meste at Adblock'e de sider jeg bruger meget (og som ikke er kommercielle), for det er reklamerne der er sidernes eksistensgrundlag.
Så, medmindre du vil betale for at bruge recordere.dk, bør du slå Adblock fra og acceptere at der kommer et "boing" en sjælden gang imellem...
|
Skrevet af: spawn
Skrevet den: 03-Maj-2007 kl. 08:47
Jeg syntes heller ikke almindelige bannerannoncer gør noget - jeg kan sagtens "overse" dem når jeg kigger på en side - det er blot den nye trend med at de skal være "levende" så man får et schock hver gang man uforvarende kommer til at trække musen henover.
------------- Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
Skrevet af: cnn3
Skrevet den: 03-Maj-2007 kl. 09:54
Jeg plejer at køre uden lyd....
------------- mvh Christian
|
Skrevet af: Lars
Skrevet den: 04-Maj-2007 kl. 00:11
Langemor84 skrev:
Ja - Hvad f*** sker der for TDC banneret på forsiden. Jeg er ved at blive sindsyg af det BOING der kommer når man kommer i nærheden af det! |
Sådan er bannerne fra TDC - det er ikke noget vi har kontrol over.
Men de er et godt tilskud til driften af hjemmesiden, og derfor lever vi med dem
/Lars
------------- Ansvarshavende redaktør. Webmaster, recordere.dk
|
Skrevet af: Axlon
Skrevet den: 04-Maj-2007 kl. 18:16
pilehave skrev:
Jeg undlader for det meste at Adblock'e de sider jeg bruger meget (og som ikke er kommercielle), for det er reklamerne der er sidernes eksistensgrundlag.
Så, medmindre du vil betale for at bruge recordere.dk, bør du slå Adblock fra og acceptere at der kommer et "boing" en sjælden gang imellem...
|
Jeg bestemmer vel selv om jeg har lyst til at se de reklamer, ligesom jeg også zapper væk, når der er reklamer på tv. Så nej jeg har så sandeligt ikke tænkt mig at slå Adblock fra.
------------- Mvh Jesper
|
Skrevet den: 06-Maj-2007 kl. 22:56
Axlon skrev:
pilehave skrev:
|
Jeg bestemmer vel selv om jeg har lyst til at se de reklamer, ligesom jeg også zapper væk, når der er reklamer på tv. Så nej jeg har så sandeligt ikke tænkt mig at slå Adblock fra.
|
Jamen jeg har da heller ikke tvunget dig til at slå adblocker fra...du er i mine øjne dog ikke særlig solidarisk overfor recordere.dk
|
Skrevet af: HeartWare
Skrevet den: 07-Maj-2007 kl. 06:32
Hvis nu reklame-producenterne ikke lavede reklamerne så irriterende, at de går ind og forstyrrer oplevelsen (f.eks. ved umotiveret lyd eller ved kraftigt blinkende røde farver eller lign.), så kunne det være, at behovet for at "kæmpe imod" ville være mindre.
------------- Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver
|
Skrevet den: 07-Maj-2007 kl. 07:44
Det er da helt rigtigt, jeg ser også alt for ofte grimme/forstyrrende reklamer, men der er ingen grund til at straffe recordere.dk
Skriv i stedet til TDC og klag. Det hjælper i hvert tilfælde ikke noget at gøre det her, eftersom man som "reklameviser" sjældent har indflydelse på hvilke reklamer der bliver vist.
|
Skrevet af: Kandersen
Skrevet den: 22-Maj-2007 kl. 10:35
HeartWare skrev:
Hvis nu reklame-producenterne ikke lavede reklamerne så irriterende, at de går ind og forstyrrer oplevelsen (f.eks. ved umotiveret lyd eller ved kraftigt blinkende røde farver eller lign.), så kunne det være, at behovet for at "kæmpe imod" ville være mindre. |
Det kunne også være, at de så heller ikke blev set så nemt, så dem der annoncerer ikke gider mere, fordi de alligevel ikke får noget ud af det, hvorefter at dem der driver siden ikke gider mere, fordi det koster en hel del penge, hvorefter at siden lukkes ned.
Blot en teori!
------------- Mvh
Kim Andersen. https://soundcloud.com/kim-andersen-12" rel="nofollow - https://soundcloud.com/kim-andersen-12
|
Skrevet af: MortenBby
Skrevet den: 22-Maj-2007 kl. 12:18
Kan ikke lade være med at komme med en lille historie her. På http://www.edbpriser.dk/Products/Listsubcategories.asp?ID=6 - EDBpriser.dk havde de indtil for nylig verdens mest irriterende reklame som, når man søgte på f.eks. software poppede op og dækkede hele det midterste søgefelt i 5-7 sekunder. Det skrev jeg til dem så nu har de flyttet midterreklamen ned så man kan søge på hvad man vil uden forsinkelser. Om det kun er min fortjeneste kan jeg selvfølgelig ikke vide, men det er da muligt...
-------------
Morten
LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221
|
|