Print side | Luk vindue

TV2 sport eller Viasat

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Film og udsendelser
Forumbeskrivelse: Film på Blu-ray, DVD samt tv-udsendelser mv.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=23882
Udskrevet den: 24-November-2024 kl. 17:56

Emne: TV2 sport eller Viasat
Skrevet af: LasseHoejlund
Emne: TV2 sport eller Viasat
Skrevet den: 13-Maj-2007 kl. 01:27
Hej jeg har lige fået afvide i dag, at jeg får Tv2 sport skiftet med mine viasat sport kanaler.
Har aldrig set Tv2 sport kanalen før, så jeg ved ikke om den er bedre end viasat sport's 3 kanaler.

Nogle der ved noget eller har set Tv2 sport før?
Bare giv en tilbagemelding.Tak:)

Hilsen lasse højlund

-------------
Jeg har bare sådan en computer...du ved...?

Svar:
Skrevet af: OleA
Skrevet den: 13-Maj-2007 kl. 01:34
Tror ikke helt jeg forstår spørgsmålet, men viasat sport 1 (dk) eksisterer vel ikke mere. Det er den der nu hedder TV2 Sport.

-------------
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.

Skrevet af: LasseHoejlund
Skrevet den: 13-Maj-2007 kl. 01:42
Oprindeligt skrevet af OleA OleA skrev:

Tror ikke helt jeg forstår spørgsmålet, men viasat sport 1 (dk) eksisterer vel ikke mere. Det er den der nu hedder TV2 Sport.

Jeg har kabel-TV og der bliver skiftet kanaler nogle gange. Derfor vil jeg bare hører jeres mening om TV2 Sport, og om den er bedre end viasat sport.

-------------
Jeg har bare sådan en computer...du ved...?

Skrevet af: Maggerholm
Skrevet den: 13-Maj-2007 kl. 08:14
Oprindeligt skrevet af LasseHoejlund LasseHoejlund skrev:

Oprindeligt skrevet af OleA OleA skrev:

Jeg har kabel-TV og der bliver skiftet kanaler nogle gange. Derfor vil jeg bare hører jeres mening om TV2 Sport, og om den er bedre end viasat sport.

Som der er er svaret, så er TV2 Sport stort set blot ViasatSport1 med et nyt navn.
I hvert fald her i starten.
Med tiden er det vist planen, at sporten fra TV2, helt skal flyttes over på TV2 Sport.

Men prøv at bruge søgefunktionen her på foum.
Der er i hvert fald en stor tråd omhandlende TV2 Sport, bl.a. med henvisninger til deres officielle hjemmeside mm.

Mvh Michael

-------------
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite

Skrevet af: johnny57
Skrevet den: 13-Maj-2007 kl. 11:28
Tv2 sport er i opstartfase, den vil blive bedre en viasat 1 stort set alt det sport som er værd at se kommer til at ligge på kanalen, og den vil være uundværlig for folk med hang til sport.

-------------
Med venlig Hilsen

Johnny

Skrevet af: mufcdk1974
Skrevet den: 13-Maj-2007 kl. 12:30

TV2 Sport sender langt mere live sport end Viasat Sport 1 gjorde. Man kan selvfølgelig altid diskutere om den sport de sender er noget for en, men det er et faktum at når det gælder live sport så overgår de VS med flere længder.

Tilgengæld savner jeg nogle flere magasiner såsom Det bare fodbold og det andet fodbold debat program VS havde (navnet er PT slettet fra hukommelsen ).

Skrevet af: Pade2204
Skrevet den: 13-Maj-2007 kl. 12:36
Jo, men de sender nu tysk fodbold. Samt viser de en kamp mere fra SAS ligaen, OG de viser 1 division. Det synes jeg er cool.

Skrevet af: mufcdk1974
Skrevet den: 13-Maj-2007 kl. 12:56
VS 1 sendte nu også fra 1. division sidste år, men i modsætning til sidste år hvor jeg var ligeglad, er det meget fedt nu når mit hold AGF rykkede ned

Skrevet af: Pade2204
Skrevet den: 13-Maj-2007 kl. 13:01

Oprindeligt skrevet af mufcdk1974 mufcdk1974 skrev:

VS 1 sendte nu også fra 1. division sidste år, men i modsætning til sidste år hvor jeg var ligeglad, er det meget fedt nu når mit hold AGF rykkede ned

Nu er jeg også GF'er, men jeg synes nu ikke der var så meget fra 1 div. kun da Horsens og SIF slås om oprykning. (besynderligt egentlig, da det hedder viasat divisionen)

Men jeg ser nu mere TV2 sport end da det hed VS1 - det må være min vurdering af den "nye" kanal :-)

Skrevet af: spawn
Skrevet den: 13-Maj-2007 kl. 15:52
Oprindeligt skrevet af mufcdk1974 mufcdk1974 skrev:

Man kan selvfølgelig altid diskutere om den sport de sender er noget for en,

Ja - endnu en ligegyldig fodbold kanal - gaaaab, zzzzzzzz

-------------
Philips 65OLED705/12 - ATV4K

Skrevet af: it johnni
Skrevet den: 13-Maj-2007 kl. 17:11
TV2 Sport er meget bedre end viasat-spot1 synes jeg ,deres sportcenter er noget af det bedste vi har set i danmark ,der sender de sportnyheder og snakker for hver live udsendelse. bl.a sender de tennis , boksning og ishockey mm.

Print side | Luk vindue