Print side | Luk vindue

Hvilken gameboy

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Spillekonsoller
Forumbeskrivelse: PlayStation, Xbox, Wii m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=24332
Udskrevet den: 08-Februar-2025 kl. 10:04

Emne: Hvilken gameboy
Skrevet af: høghen
Emne: Hvilken gameboy
Skrevet den: 28-Maj-2007 kl. 11:23

ved ikke om der er nogen i dette forum der ved noget om gameboy.

men jeg står og skal ud og købe en til min søn på 6år.Han har tit spillet på en advance sp og det er nok også den jeg regner med at skal købe.

Men så faldt jeg lige over en ds lite, og så er det jeg gerne lige ville vide om det bare er meget bedre, eller om det er overflødig det ekstra den kan til en på 6 år,men på den anden side gider jeg heller spare det sidste hvis det er.

?????

Svar:
Skrevet af: Chessr
Skrevet den: 28-Maj-2007 kl. 11:28

lige nu er det overflødigt for din søn men i længden hvis han bliver ved med at ville spille er en DS lite godt for GBAen udgår nemlig. har vi hvert fald fået at vide i vores butik.

Skrevet den: 28-Maj-2007 kl. 14:27
ok så bør jeg nok overveje om den ikke ville være de sidste 300 værd

Skrevet af: MJ (udmeldt)
Skrevet den: 28-Maj-2007 kl. 14:29

IMHO er DS Lite det eneste rigtige, at købe.

Den er nyere og det er til den spillene udvikles.

Skrevet af: nekolas
Skrevet den: 29-Maj-2007 kl. 11:58
Oprindeligt skrevet af MartinJohansen MartinJohansen skrev:

Den er nyere og det er til den spillene udvikles.

det var da sjovt.. så vidt jeg ved så bliver der stadig "udviklet" massere af spil til gba?

anyway, hvis du ikke er bange for at han kommer til at ødelægge dsl'en (mere skrøbelig) så køb da helt sikkert den.. den kan spille både ds og gba spil. bare husk at reklamationsgaranti ikke dækker børns nogen gange små destruktive adfærd ^^

Skrevet af: MJ (udmeldt)
Skrevet den: 29-Maj-2007 kl. 12:01
Jeg synes ikke det er sjovt :)

Skrevet af: cnn3
Skrevet den: 29-Maj-2007 kl. 12:48

Prøv at læse denne tråd:

http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=23789&PN=1 - http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=23789& PN=1

-------------
mvh Christian

Skrevet af: Chessr
Skrevet den: 29-Maj-2007 kl. 13:25

der bliver stort set ikke udviklet GBA spil mere. det er kun de helt store udvikler huse som EA og ubisoft som smider spil ud fordi de er multiplatformspil. selv mario, pokemon og alt det kommer IKKE på game boy mere men KUN på DS.

jeg vil til hver en tid anbefale til ds lite hvor din søn måske kan starte på GBA spillene og efterhånden gå over til DS spil da de godt kan kræve lidt god motorik engang i mellem. men bagudkompatibiliteten gør at DSen er det hele værd til de små også :) især når GBA udgår :)

Skrevet af: cbrdaniel
Skrevet den: 29-Maj-2007 kl. 16:30
hej jeg tror ikke, at du skal være bange for at den er for skrøbelig. Jeg har 2 niecer og 1 nevø alder mellem 4-8år. de har 1 ds lite og jeg er dælme imponertet af kvaliteten. Det kan godt være at de bare har været heldige, men den holder endnu, og det er ikke fordi at den er blevet behandlet meget blidt

Skrevet den: 29-Maj-2007 kl. 20:49
mange tak for de gode anbefalinger,har været ude at købe en ds lite og jeg synes den virker ret lækker,og min søn ja han spiller på livet løs.

Print side | Luk vindue