Print side | Luk vindue

xbox360 fryser i både demo & købe spil

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Spillekonsoller
Forumbeskrivelse: PlayStation, Xbox, Wii m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=24515
Udskrevet den: 08-Februar-2025 kl. 12:04

Emne: xbox360 fryser i både demo & købe spil
Skrevet af: Stay_Bamboocha
Emne: xbox360 fryser i både demo & købe spil
Skrevet den: 02-Juni-2007 kl. 13:46
min xbox360 er PLUDSELIG begyndt at fryse når jeg er startet et spil op, både som demo og som købe spil (FIFA07). det er lidt forskelligt hvor henne den gør det i spillet, nogle gange (FM2 demo) kan jeg nå at køre længere rundt på banen end andre gane og så fucker den up.

hvad pokker er der nu galt, det bare kommet ud a den blå luft

Svar:
Skrevet af: Pede8000
Skrevet den: 02-Juni-2007 kl. 15:04

Hej Mester!

Det er ikke sådan at din Hdd er fyldt??

Mit bedste bud

MVH

-------------
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Skrevet af: FaceLight
Skrevet den: 02-Juni-2007 kl. 16:05
Havde fuldstændig det samme problem med min box. Gik ned hvor jeg havde købt den. Fik med det samme en ombytning så noget kunne tyde på det er en kendt problem.

Skrevet af: Chessr
Skrevet den: 02-Juni-2007 kl. 20:42
det problem har min faktisk også  men jeg har købt nogle spil jeg ikke har lyst til at miste

Skrevet af: Langemor84
Skrevet den: 02-Juni-2007 kl. 20:54

Oprindeligt skrevet af Chessr Chessr skrev:

det problem har min faktisk også  men jeg har købt nogle spil jeg ikke har lyst til at miste

Du mister da ikke noget ved at få den ombyttet. Du bytter da bare harddiskene om. De fejler ikke noget. Det er noget af det geniale ved 360eren...

Skrevet af: Christian H
Skrevet den: 03-Juni-2007 kl. 12:48

Min gjorde præcist det samme. Jeg ringede til x-box support, og dagen efter kom der en mand fra UPS og hentede den. så jeg tror at det er en kendt fejl. Fik min tilbage for et par uger siden, og der har ikke været problemer med den

Med hensyn til harddisken, så beder de dig tage den af, og kun indsende selve maskinen, så alt hvad du har liggende på den sker der selvfølgelig ikke noget med.

Mvh. Christian.

-------------
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=120699&title=christians-nye-stuesetup-nu-med-55-st60 - Mit stueset-up: Panasonic, Integra, Pioneer, Elac, Velodyne, og Sonos

Skrevet af: Jambo
Skrevet den: 03-Juni-2007 kl. 13:28
Jeg afleverede min i Merlin og ville beholde harddisken. Jeg fik så at vide at jeg ikke kunne få en ny garantiperiode hvis ikke jeg afleverede den også.
Heldigvis er det dog sådan at hvis du har købt nogen spil er det registreret på xbox live så du kan downloade dem igen uden det koster noget :)

Skrevet den: 03-Juni-2007 kl. 19:46

men jeres problem med at den pludselig fryser næsten når man lige har starte et spil op, er det også opstået efter at den HAR virket perfekt - har haft min i 5 mdr og så nu pludselig det pis med at den fryser i alle spil, både demo & DVD-skiver.

hvad er M$' support nummer??

Skrevet af: nitrotg
Skrevet den: 05-Juni-2007 kl. 10:37

min fjorde det samme for ca 2 uger siden.. har haft den siden udgivelses datoen tilbage i december.. havde aldrig vist tegn på noget..

men så pludselig begyndet den at fryse uder spil til et par dage efter hvor den brød helt sammen.. har nu ring og death (3 røde lamper når jeg starter den op) og ingen garanti tilbage..

Har læst mig frem til at det er memory chipsene det ikke kan klare at blive varmet op og kølet ned igen så begynder lodningerne at give sig..

Nu ved jeg ikke om det er det samme din er begyndt på men der er RIGTIG mange der har samme problem.. (fejl kode 0102)

Så hvis du stadig har garanti på så med den afsted mod MS med det samme..

Skrevet af: Mike S.
Skrevet den: 05-Juni-2007 kl. 11:02
Det er godt nok utroligt at der er så mange der har problemer med deres Xbox'e.

Skrevet af: Pade2204
Skrevet den: 05-Juni-2007 kl. 11:58
Godt nok larmer xboxen, men mon de har sat en for stor blæser i den, siden de alle sammen fryser !  hahhaha

var der nogen der havde MS supportnummer til gutten ?

Skrevet den: 05-Juni-2007 kl. 17:36

Det var også den såkaldte "Ring of Death" jeg havde. Men jeg ringede som sagt bare til dem.

Men giv dig rigtig god tid, for hende jeg snakkede med var i hvert fald ikke dansk. Jeg tror jeg skulle stave min adresse 8 gange, og der var stadig stavefejl på pakken da jeg fik den tilbage

Held og lykke med det.

Telefon

Telefonsupport:

80 88 40 97

eller +45 38487393 fra en mobiltelefon

Hørehæmmede (teksttelefon):
80 88 40 98

Åbningstider:
Mandag-fredag: 09:00 - 17:00
Lørdag: Closed
Søndag: Closed

-------------
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=120699&title=christians-nye-stuesetup-nu-med-55-st60 - Mit stueset-up: Panasonic, Integra, Pioneer, Elac, Velodyne, og Sonos

Skrevet den: 05-Juni-2007 kl. 22:43
Oprindeligt skrevet af Christian H Christian H skrev:

Det var også den såkaldte "Ring of Death" jeg havde. Men jeg ringede som sagt bare til dem.

Men giv dig rigtig god tid, for hende jeg snakkede med var i hvert fald ikke dansk. Jeg tror jeg skulle stave min adresse 8 gange, og der var stadig stavefejl på pakken da jeg fik den tilbage

Held og lykke med det.

Telefon

Telefonsupport:

80 88 40 97

eller +45 38487393 fra en mobiltelefon

Hørehæmmede (teksttelefon):
80 88 40 98

Åbningstider:
Mandag-fredag: 09:00 - 17:00
Lørdag: Closed
Søndag: Closed

det fandme super!!! men hvordan fra en mobil, er det et andet nummer man skal ringe til hvis jeg ringer fra min mobil og ikk en fastnet-telefon???

Skrevet af: Langemor84
Skrevet den: 05-Juni-2007 kl. 22:58
"eller +45 38487393 fra en mobiltelefon"

Skrevet den: 06-Juni-2007 kl. 08:48

Som Langemor skriver, så ringer du bare på 38487393 hvis du ringer fra en mobil.

-------------

Print side | Luk vindue