Print side | Luk vindue

Prisfald på PS3 !

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Spillekonsoller
Forumbeskrivelse: PlayStation, Xbox, Wii m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=25040
Udskrevet den: 12-Februar-2025 kl. 21:49

Emne: Prisfald på PS3 !
Skrevet af: Lennon
Emne: Prisfald på PS3 !
Skrevet den: 20-Juni-2007 kl. 16:55

Sony  tar konsekvensen af et skuffende salg,og proklamerer prisfald  på PS3,senere på året :

Preissenkung für PlayStation 3 geplant

Sony-Chef Sir Howard Stringer hat in einem Interview mit der Financial Times angekündigt, den Preis für die PlayStation 3 bis zum kommenden Weihnachtsgeschäft zu senken. Der japanische Hersteller zieht damit die Konsequenzen aus dem schlecht verlaufenen Geschäft mit der Spielkonsole.

Svar:
Skrevet af: superkdx
Skrevet den: 20-Juni-2007 kl. 17:05

Har du hørt noget om hvor meget den vil falde.?? Evt i kroner procent.!!

Skrevet af: Lennon
Skrevet den: 20-Juni-2007 kl. 18:05

De skal nu nok holde kortene tæt til kroppen,indtil selve prisfaldet er en kendsgerning.Pudsigt,at de overhovedet proklamerer et prisfald ? Det animerer vel ikke just folk til,at købe til den nuværende pris ? Men det afholder måske nogle fra,at købe en af konkurreternes konsol, her og nu ? ?

Linket er her :

http://www.preissuchmaschine.de/news-Preissenkung-f%FCr-PlayStation-6402.html - http://www.preissuchmaschine.de/news-Preissenkung-f%FCr-Play Station-6402.html   

Skrevet af: Lars
Skrevet den: 20-Juni-2007 kl. 19:45

Hej Alle

Der står at prisen falder til julehandlen (Weihnachtsgeschäft)

/Lars

-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk

Skrevet af: Sploink
Skrevet den: 20-Juni-2007 kl. 21:25
Kommer ikke som nogen overraskelse at den vil falde i pris til jul. Er sikkert en eftertragtet julegave 
Men det er vel meget normalt at ting falder i pris i juletiden

Skrevet af: superkdx
Skrevet den: 20-Juni-2007 kl. 22:16

Uha lyder godt.

Håber det er en 1000-1500kr..

Skrevet af: hyldig87
Skrevet den: 21-Juni-2007 kl. 00:38
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Sony  tar konsekvensen af et skuffende salg,og proklamerer prisfald  på PS3,senere på året :

Preissenkung für PlayStation 3 geplant

Sony-Chef Sir Howard Stringer hat in einem Interview mit der Financial Times angekündigt, den Preis für die PlayStation 3 bis zum kommenden Weihnachtsgeschäft zu senken. Der japanische Hersteller zieht damit die Konsequenzen aus dem schlecht verlaufenen Geschäft mit der Spielkonsole.

Det har hele tiden været planen den skulle falde til november/december :)
En dansk sony chef sagde det på et lukket forhandler presssemøde og ved en fremvisning af kommende produkter. Og det er nok snart ½ år siden.

Ved ik lige hvorfor de vil pakke det sådan ind selvom det har været planen i langtid.

Skrevet af: Stampe
Skrevet den: 21-Juni-2007 kl. 11:50
I betragtning af at Sony smider en blu-ray afspiller på US-markedet med et prisskilt på $100 mindre end ps3'eren, mister den et af de væsetligste salgsargumenter (billigste blu-ray-afspiller), så mon ikke prisnedsættelsen skal ses i lyset af det.

Skrevet af: Halsted
Skrevet den: 21-Juni-2007 kl. 14:48

Jeg tror jeg venter til jul med at købe en PS3 ... hvis jeg kan vente, det er nok urealistisk men man ved aldrig

Print side | Luk vindue