Print side | Luk vindue

Viasat priser.

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Modtagelse og udstyr generelt
Forumbeskrivelse: Generelt om modtagelse af TV, radio og andet media
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=25430
Udskrevet den: 06-Maj-2025 kl. 09:27

Emne: Viasat priser.
Skrevet af: Fabricius
Emne: Viasat priser.
Skrevet den: 01-Juli-2007 kl. 15:13

Er der overhovedet nogen der betaler fuld pris for Viasat, også efter at de første 12 måneders kampagnepris udløber? Det er lidt min fornemmelse at man bare fortsætter til den nedsatte pris. Deres "normalpris" er således blot et fiktivt beløb, der får kampagneprisen til at se bedre ud. Eller tager jeg fejl?

Jeg lurer nemlig lidt på at skifte fra parabol til TDC TV, og der reklameres der jo også med, at rabatten på Viasat kun gælder de første 12 måneder, hvorefter prisen vil stige. Men gør den mon nu det?

Og ja, jeg ved godt at jeg som eksisterende Viasatkunde ikke kan få Viasat før 6 måneder efter min nuværende kontrakts udløb (irriterende regl).

M.v.h.

Henrik.

Svar:
Skrevet af: hopgreve
Skrevet den: 01-Juli-2007 kl. 15:53

Hej

jeg har selv haft viasat guld i et par år , da prisen så blev 299kr pr md syntes jeg det blev lidt for dyrt , da jeg så ville opsige mit abonnement gik der ca 2 uger så fik jeg tilbud om at jeg kunne fortsætte for 149 kr pr md , det gjorde jeg så .

Synes det er for dårligt at man skal true med at opsige sit abonnement for at få det til en billigere pris

-------------
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K

Skrevet af: Fabricius
Skrevet den: 01-Juli-2007 kl. 16:15
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Hej

jeg har selv haft viasat guld i et par år , da prisen så blev 299kr pr md syntes jeg det blev lidt for dyrt , da jeg så ville opsige mit abonnement gik der ca 2 uger så fik jeg tilbud om at jeg kunne fortsætte for 149 kr pr md , det gjorde jeg så .

Synes det er for dårligt at man skal true med at opsige sit abonnement for at få det til en billigere pris

Jeg købte til 199.-. Nu er 12 måneders perioden så udløbet, men min pris er så vidt jeg kan se stadig 199.-

"Normalpris" for Viasat via parabol er åbenbart 318.- "Normalpris" for Viasat via TDC TV er åbenbart 297.- Altså lidt billigere via TDC, MEN så mangler der da vist også en hel del kanaler.

Hmmm....jeg kan selvfølgelig bare vente til nogen har haft TDC TV i et år, og så høre om deres pris for Viasat stiger.

Og ja, du har ret: Det er tåbeligt med alle disse forskellige priser.

M.v.h.

Henrik. 

Skrevet af: Eivind
Skrevet den: 01-Juli-2007 kl. 16:25

Er der flere der har erfaringer med at Viasat sænker prisen når man truer med at opsige ens abonnement?

Jeg har i flere år betalt fuld pris (efter endt "prøveperiode"), men jeg gidder ikke være til grin... De skal ikke slippe afsted med at forskelsbehandle loyale kunder.

Skrevet af: fltk
Skrevet den: 02-Juli-2007 kl. 08:12
Oprindeligt skrevet af Eivind Eivind skrev:

Er der flere der har erfaringer med at Viasat sænker prisen når man truer med at opsige ens abonnement?

Jeg har i flere år betalt fuld pris (efter endt "prøveperiode"), men jeg gidder ikke være til grin... De skal ikke slippe afsted med at forskelsbehandle loyale kunder.

Da jeg opsagde mit abonnement fik jeg også tilbud om at fortsætte til 149/md, hvilket jeg så gjorde.

Flemming

-------------
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100

Skrevet af: moose
Skrevet den: 04-Juli-2007 kl. 11:14

Jeg havde en ældre Sagem-boks, der for nogle år siden begyndte at "fryse" med jævne mellemrum, efter Viasat havde ændret kodningssystemet. De var hverken til at hugge eller stikke i med hensyn til at give mig en ny boks trods det, at jeg ikke havde gavn af det nye system (det var for at sikre mod pirater = flere indtægter men ikke nedsatte priser). Jeg kunne købe en boks for kr. 1.000,- lige indtil, at jeg opsagde mit abonnement, så kunne de pludselig det hele og ringede flere gange.

Da jeg på det tidspunkt havde kæmpet med dem i nogle år blandt andet med argumentet, at de forærede boksene til nye kunder, og de åbentbart måtte være mere værd end en eksisterende, der blev hos dem, så følte jeg mig helt ærligt til grin og skiftede til Canal Digital.

Print side | Luk vindue