Print side | Luk vindue

TV1000 ...

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Film og udsendelser
Forumbeskrivelse: Film på Blu-ray, DVD samt tv-udsendelser mv.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=25457
Udskrevet den: 24-November-2024 kl. 17:08

Emne: TV1000 ...
Skrevet af: T-teknik
Emne: TV1000 ...
Skrevet den: 02-Juli-2007 kl. 15:22
Via min tilgang til Selector (Sagem60), kan jeg se min TV1000 filmkanal pakke er blevet opgraderet med andre Viasat kanaler - er der andre der har lagt mærke til det?

Svar:
Skrevet den: 03-Juli-2007 kl. 17:48
Selvom det måske ikke er mange, så må der være nogle brugere af TV1000 som har lagt mærke til det ovenfor nævnte?   

Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 03-Juli-2007 kl. 18:38

Bruger man favoritlisten, og ikke er blevet oplyst om extra kanaler, så vil man jo ikke ligge mærke til det.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet den: 03-Juli-2007 kl. 20:37
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Bruger man favoritlisten, og ikke er blevet oplyst om extra kanaler, så vil man jo ikke ligge mærke til det.

Det er sikkert rigtigt.
Men ifølge mine oplysninger er det ikke alle der har mulighed for en favoritliste
- men enten en TV1000 eller Canal+ pakke. Og da jeg kan se, at der er blevet tilført en hel del andre kanaler mere til min TV1000 filmkanal pakke (som f.eks. Viasat History og Jetix, for blot at nævne nogle) og da jeg ikke har fået svar fra TDC, så vil jeg høre om der er andre står i samme situation.
- Opgradering er vel normalt noget som kunden får besked på?        

Print side | Luk vindue