Print side | Luk vindue

Abonnementer TDC TV (Internet)

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Modtagelse og udstyr generelt
Forumbeskrivelse: Generelt om modtagelse af TV, radio og andet media
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=25671
Udskrevet den: 07-Maj-2025 kl. 23:11

Emne: Abonnementer TDC TV (Internet)
Skrevet af: Smurf
Emne: Abonnementer TDC TV (Internet)
Skrevet den: 09-Juli-2007 kl. 08:17

Hej med jer.

Jeg har prøvet at læse lidt op, hvad der står i denne tråd, da jeg selv meget gerne vil skifte min parabol ud med TDC tv via internettet.
Dog har vi i forvejen en 8mb/512kb linie til internet hos TDC (bredbånd!!ehem).

Hvis man skal have TDC tv så kan det ikke køre i den linie man har i forvejen (med mindre de folk jeg har snakket med hos TDC ikke helt har styr på det). Det betyder vi er nød til at have 2 linier og så er udgifterne pludselig væsentligt højere end at have parabol (dette kun beregnet ud fra 1 abonnement til tdc og viasat m.m.).

Nogen der har erfaringer med i forvejen at have haft internet og bestilt det nye, har I så 2 abonnementer?

Svar:
Skrevet af: Katodestrålerør
Skrevet den: 09-Juli-2007 kl. 18:24
Oprindeligt skrevet af Smurf Smurf skrev:

Dog har vi i forvejen en 8mb/512kb linie til internet hos TDC (bredbånd!!ehem).

Mener du "medarbejderbredbånd" / TDC Erhverv? Altså betalt/sponsoreret bredbånd?

Hvis ja, forstår jeg selvfølgelig dit dilemma, da dette åbenbart ikke er understøttet af TDC TV-tilbuddet

Hvis nej, så kan jeg kommentere, at TDC tilbød TDC TV + op til 8 Mbit/512 Kbit internet ved siden af, da jeg bestilte pakken for et par uger siden. At dette er muligt hænger nok sammen med at afstanden fra mig til nærmeste central er bare 570 meter...(?)

Skrevet af: Smurf
Skrevet den: 09-Juli-2007 kl. 19:20
Oh vi bor så heller ikke mere centralen ligger for enden ad vejen der bestemt ikke er ret lang.

Men jeg kontaktede TDC for 4 uger siden, der kunne de ikke levere TDC TV på en 8mb/512 kb forbindelse (ja det er en erhvervspakke) men hvis vi vælger en anden får vi dækket det ellers normalt ville med den anden pakke alligevel så sålænge forbindelsen er den samme og merudgiften ikke er svimlende er det jo værd at overveje, hvis de da kan, det fremgår ingensteder på deres side samt at de for 4 uger siden ikke kunne.

Print side | Luk vindue