Print side | Luk vindue

46" Toshiba LCD TV

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: TV
Forumbeskrivelse: Fladskærme, billedrør og projections-tv
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=25919
Udskrevet den: 04-Maj-2025 kl. 13:58

Emne: 46" Toshiba LCD TV
Skrevet af: forzajuve
Emne: 46" Toshiba LCD TV
Skrevet den: 16-Juli-2007 kl. 19:40

Hejsa

Min papfar har lige købt et 46" Toshiba LCD TV

Nogen der har nogen erfaringer med det - kender desværre ikke lige 100 % hvad det er for et, men det kostede ihvertfald over 20.000 nogen der kan hjælpe med links og eventuel anmeldelser

Jon

Svar:
Skrevet af: Bjarke
Skrevet den: 16-Juli-2007 kl. 19:44
Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

Hejsa

Min papfar har lige købt et 46" Toshiba LCD TV

Nogen der har nogen erfaringer med det - kender desværre ikke lige 100 % hvad det er for et, men det kostede ihvertfald over 20.000 nogen der kan hjælpe med links og eventuel anmeldelser

Jon

Hej jon

Du for vel selv de bedste erfaringer med tv´et ved at afprøve det når i nu har købt tv´et.

Diverse anmeldelser vil jo som regl altid have en eller anden form for interressekonfligt med at bringe sådan en anmeldelse. Fx at de for tv´et gratis efter at have anmeldt det...

Men hvis man skal kunne finde noget om det, er det måske meget rart med et modelnummer.

-------------
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive

Skrevet den: 16-Juli-2007 kl. 20:33
Ja ved godt det er rart med et modelnummer - har dog bare ikke et ligenu. Han skulle bare lige blære sig med at han havde købt et vildere tv end mit pana th42pv

Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 16-Juli-2007 kl. 21:21
Det er da kun større. Billedkvaliteten er stadig langt vildere på dit TV.

Skrevet den: 16-Juli-2007 kl. 21:27
Det håber jeg så på, men ikke for hans skyld for han har betalt 28.000 for det :-)

Print side | Luk vindue