Print side | Luk vindue

TDC Selector Sagen HD81 - returnering

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Brugergrupper
Forumnavn: YouSee digital modtagere
Forumbeskrivelse: For brugere af digitale TV modtagere til brug på YouSee
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=25960
Udskrevet den: 30-Januar-2025 kl. 19:06

Emne: TDC Selector Sagen HD81 - returnering
Skrevet af: PeterLarsen
Emne: TDC Selector Sagen HD81 - returnering
Skrevet den: 17-Juli-2007 kl. 16:30

Hej alle,

jeg starter lige en ny tråd angående returnering hvis man mener man ikke kan leve med de fejl den har.

Jg tog min under armen og gik ind i en TDC-butik for at returnere den. De sagde at de ikke måtte tage imod den, men at man skulle kontakte "kabeltv".

Det gjorde jeg så da jeg kom hjem, der snakkede jeg med en venlig dame, der sagde at den ikke kunne returneres, da den var ældre end 14 dage (den er købt via internet). Jeg klagede min nød så godt jeg kunne og sagde at produktet jo ikke virkede, og så mente jeg ikke de kunne være bekendt at sælge det. Det hjalp ikke, viderstilles til kunderservice.

Her en venlig mand, men samme besked. Igen forklarede jeg at produktet jo slet ikke lever op til beskrivelsen så selvfølgelig skal de tage kassen tilbage. Han forsøger at komme i kontakt med chefen, men hun var gået for idag (klokken var altså også 16.20, så det er OK). Han lovede at tage sagen op med hende imorgen og ringe tilbage til mig mellem klokken 12 og 14.

Det var så starten på den novelle, mere følger imorgen.

-------------
Hilsen Peter

Panasonic TX-P50S10E, Samsung SMT-H3126 PVR, Popcorn Hour A100 (500 Gb), Onkyo SR-876, Harmony 885, B&W DM602-S3 + LCR60-S3 + Radius 180 bagved, PS3 (80 Gb)

Svar:
Skrevet den: 17-Juli-2007 kl. 16:35

ohh glemte lige at nævne.
De oplyste at der IKKE bliver nogen ombytning til anden Selector. Jeg foreslog at jeg godt ville beholde den, hvis han garanterede mig en ombytning til et fungernde produkt.
Konklusionen er altså at den Sagem 81HD folk har nu er som den er, den bliver ikke vedligeholdt og heller ikke tilbudt byttet. Sådan.

Årsagen til at vi kom ind på det emne var at han sagde jeg kunne sende den til reparation. Til det sagde jeg at det kunne jeg da godt, men deres tekniker havde igår fortalt at der ikke ville blive rettet software, så hvad skulle det hjælpe?

-------------
Hilsen Peter

Panasonic TX-P50S10E, Samsung SMT-H3126 PVR, Popcorn Hour A100 (500 Gb), Onkyo SR-876, Harmony 885, B&W DM602-S3 + LCR60-S3 + Radius 180 bagved, PS3 (80 Gb)

Skrevet af: morten_fresh
Skrevet den: 18-Juli-2007 kl. 09:50
Oprindeligt skrevet af PeterLarsen PeterLarsen skrev:

ohh glemte lige at nævne.
De oplyste at der IKKE bliver nogen ombytning til anden Selector. Jeg foreslog at jeg godt ville beholde den, hvis han garanterede mig en ombytning til et fungernde produkt.
Konklusionen er altså at den Sagem 81HD folk har nu er som den er, den bliver ikke vedligeholdt og heller ikke tilbudt byttet. Sådan.

Årsagen til at vi kom ind på det emne var at han sagde jeg kunne sende den til reparation. Til det sagde jeg at det kunne jeg da godt, men deres tekniker havde igår fortalt at der ikke ville blive rettet software, så hvad skulle det hjælpe?

Bare til din information, så findes der omtrent lige så mange forskellige udmeldinger fra TDC vedr. ombytning returnering etc, som der findes folk der har ringet til kundeservice, og da dem der købte HD81 da den kom, fik et brev fra TDC hvor de skrev at vi ville blive tilbudt en eller anden form for fordelagtig handel når den nye Selector kom, er det nok lidt for tidligt helt at afskrive ombytning. Trods alt.

Skrevet af: Hother
Skrevet den: 18-Juli-2007 kl. 09:59
Jamen jeg kan kun bekræfte Mortens udtalelse. TDC har udmeldt ombytningen overfor mig, dels ved brev, og dels ved telefonsamle med kundeservice i sidste uge

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.

Skrevet den: 18-Juli-2007 kl. 10:57

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jamen jeg kan kun bekræfte Mortens udtalelse. TDC har udmeldt ombytningen overfor mig, dels ved brev, og dels ved telefonsamle med kundeservice i sidste uge

Ok, du har simpelthen fået et brev hvor de lover ombytning? Et brev ud over det alle fik?

Skrevet den: 18-Juli-2007 kl. 11:10

Nu får jeg jo høre hvad de svarer mig idag, hvis de holder hvad de lovede hos TDC.
Jeg er da også villig til at beholde produktet. Måske man skulle gøre det og så blot sende den til reperation hele tiden, så bliver de før eller siden trætte af det. Jeg kunne jo starte allerede med fejlen: "Ingen radiokanaler".
Jeg har ikke fået et brev om ombytning, hvorfor har nogle det og andre ikke? det lyder da lidt underligt.

-------------
Hilsen Peter

Skrevet den: 18-Juli-2007 kl. 11:11
Ja jeg har et brev, men pengebeløbet er usikkert  idet de håbløst påstår, at de ikke kender indkøbsprisen hos Samsung 

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.

Skrevet den: 18-Juli-2007 kl. 11:18

Ja jeg har et brev, men pengebeløbet er usikkert  idet de håbløst påstår, at de ikke kender indkøbsprisen hos Samsung 

Ok, så brevet lover altså ikke 1:1 ombytning. Det var sådan jeg forstod det.

Skrevet den: 18-Juli-2007 kl. 12:57
Det er jo lige det, hvis man ikke får en 1:1 ombytning men blot en rabat=Sagem 81HD (995,-) - ja så vil jeg hellere af med den nuværende boks. Igen ikke så meget fordi den slet ikke kan bruges, det kan da godt, men jeg mener bare vi som forbrugere skal gøre diverse virksomheder meget tydeligt opmærksomme på at vi ikke finder os i at blive snydt.

-------------
Hilsen Peter

Skrevet af: Erik_A
Skrevet den: 18-Juli-2007 kl. 13:38

Var i sidste uge oppe for at høre efter sådan en HD81.
Ekspedient-tøsen ville helst være fri for at sælge den til mig for der havde været så mange problemer med denne, desuden kom der en anden på et tidspunkt, hun kunne desværre ikke sige noget om hvornår.

Jo jo, tænker jeg, denne smørre har jeg læst om flere gange herinde og bestemmer mig for sagem60'eren (som jeg så også senere vælger fra da hun forlanger 1600 for den - samme dag havde TDC ændret priser - Øv)

Hvis de godt ved det er sådan et meget mindre godt produkt, hvorfor reklamerer de så så kraftigt for den på Kabeltv's infokanal.
Har ikke lige siddet med stopur, men reklamen kører da ca hver 10 minut, det fatter man jo ikke når de inderst inde ikke vil sælge den.

Skrevet den: 18-Juli-2007 kl. 15:01

Så blev klokken 15.00 og TDC har IKKE ringet tilbage som lovet

Du har ret Erik_A, det er meget mærkeligt at man helt bevidst forsøger at skaffe sig sure kunder

-------------
Hilsen Peter

Skrevet af: hekke
Skrevet den: 18-Juli-2007 kl. 21:27

Lyder det ikke også lidt besynderligt, at den gamle Sagem 60 koster 600 kr. mere end den nye HD Selector. Det er da yderst sjældent at nye modeller er billigere end de gamle der stadig er på markedet.

For mig ser det ud som om skidtet bare skal fyres af, inden inden den nye Samsung kommer på gaden.

Skrevet den: 19-Juli-2007 kl. 13:57
TDC ringede jo ikke tilbage, så idag ringede jeg igen igen igen....
Jeg fik fat i en venlig dame, der ville sende mig en kasse til returnering og når den er ankommet til TDC sender de 995,- kr. tilbage til mig.
Jeg spurgte til den nye nu når jeg alligevel havde fat i dem, men der var ingen oplysninger der var valide.

-------------
Hilsen Peter

Skrevet af: zaboom
Skrevet den: 19-Juli-2007 kl. 14:07

Oprindeligt skrevet af PeterLarsen PeterLarsen skrev:

ville sende mig en kasse til returnering og når den er ankommet til TDC sender de 995,- kr. tilbage til mig.

Et stort tillykke

Jeg troede omtrent den ville blive ligeså svær at slippe af med som en lettere brugt Skoda Rapid Coupe

-------------
...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!

Skrevet den: 19-Juli-2007 kl. 14:19
Ja PeterL - men vær opmærksom på, at TDC kan være mere end L A N G tid om at sende dig pengene retur, vi taler mange uger

-------------

Skrevet af: paw954
Skrevet den: 19-Juli-2007 kl. 23:33
JA: GI LIGE OS BESKED NÅR DU FÅR DEM

Skrevet af: Zaragon
Skrevet den: 20-Juli-2007 kl. 09:34
@Peter Larsen: Da jeg i sin tid returnerede min boks, fik vi alle at vide, at der ville gå ca. 5 uger fra boksen var modtaget hos TDC, til der ville "lande en check" i postkassen... Da der var gået 4½ uge, ringede jeg til TDC, som ikke kunne finde "min" boks på deres lager... "beklager hr., den er ikke registreret!" - Jeg havde min postkvittering, og efter nogen tid fandt man så boksen.... Jeg regnede så med, at sagen kunne blive fremskyndet, da jeg allerede havde ventet de 5 uger, men "nej desværre hr., nu ligger De bagerst i køen - der går ca. 5 uger fra nu..." - Jeg fik næsten hjertestop af raseri , og gjorde i øvrigt opmærksom på, at de først udlovede 5 ugers tilbagebetalingstid iflg. LOVEN ikke er tilladt!! Det S***** TDC højt og flot på - som de så ofte er set gøre overfor deres kunder med andre produkter også... Så nu er du advaret... Personligt holder jeg poterne langt væk fra TDC, såfremt det overhovedet er mig muligt... det er ikke godt for mit helbred, at handle med den slags ama*** virksomheder....  - Det er trist, men det er sandt... jeg håber på en snarlig friere konkurrence på kabel-TV området!

Skrevet af: LGR01
Skrevet den: 20-Juli-2007 kl. 09:37

Jeg havde også problem da jeg returnerede en box til TDC. De kunne ikke finde den. Da jeg skrev dato og tid fra min kvittering fra PostDanmark var der ikke problem at finde den.

Leif

Skrevet den: 20-Juli-2007 kl. 09:43

ja man fristes til at tro at de tænker: "Går den, så går den!.." eller måske værre: "Ka' vi snyde dem, så gør vi det!" ... og så kører TDC ellers grinende videre... uha-UHA!!

Skrevet den: 20-Juli-2007 kl. 09:47
Hej -Z-, nej sådan opfatter jeg ikke helt TDC. Jeg har netop (som du godt ved) indgået en aftale med TDC om senere tilbagelevering af HD boksen m.v., og de har indtil nu behandlet mig rimeligt anstændigt, og også overholdt de aftaler vi har indgået. Måske har jeg bare været heldig

-------------

Skrevet den: 20-Juli-2007 kl. 09:55
...derudover, Kære Hother, så synes jeg nu også du har været/og er(?) udstyret med en engels tålmodighed!! Du har haft HD81 i mere end et år... det synes jeg er langmodighed udover, hvad man normalt kan forlange...

Skrevet den: 20-Juli-2007 kl. 10:27
Jamen sådan er jeg NH

-------------

Skrevet den: 20-Juli-2007 kl. 16:46

ja så talte jeg lige med tdc, om den nye box om hvor når den kommer, jaa der ju lige det at den ikke helt vikker som den skal, såå inde for 4-12 uger

det er vel den samme som stofa her, og den vikker ikke

Skrevet den: 20-Juli-2007 kl. 16:48
Åååhhhh..... nej ikke samme øvelse igen - så beholder jeg sørme den Sagem 81 - som faktisk virker

-------------

Skrevet den: 20-Juli-2007 kl. 17:40

Jesus Christ, lad nu være med at ringe til kundeservice hele tiden og spørg om den nye selector. TDC har meldt ud at de regner med at have den i handlen inden jul, hvilket i mine øjne er den mest  pålidelige oplysning der ind til videre findes om den nye boks.

2 modeller, en uden harddisk, og en med, begge fra Samsung. Det er den skindbarlige sandhed som den tager sig ud lige nu.

Hold nu op med at sidde som børn på bagsæddet og råbe "Hvornår er vi der?"

DE VED DET IKKE ENDNU!!!

Skrevet den: 26-Juli-2007 kl. 21:46
Lige en opdatering angående returnering.
Jeg hr endnu ikke modtaget papkassen så jeg ringede og rykkede for den idag, bare lige for at holde TDC på deres ord.
Til gengæld har jeg modtaget en faktura for kortgebyr på 224,-.
De 199,- er kortgebyr og så er der lige 25,- i faktureringsgebyr. Det kan man vidst slippe for ved tilmelding til betalingsservice, men det er da frækt at opkræve sådan et gebyr på den første faktura
Nå men den klagede jeg også over og fik oplyst at beløbet (224,-) ville blive krediteret når de modtog boksen og kortet.

-------------
Hilsen Peter

Skrevet den: 26-Juli-2007 kl. 22:01
Hej Peter - jamen jeg har lavet en aftale om bl.a. returnering af HD81 i forbindelse med fremkomsten af den nye Samsung, i den forbindelse sendte jeg såmænd TDC et brev i hvilket jeg gjorde opmærksom på, at betalingsfristen fra TDC´s side var 14 dage, herefter et rykkergebyr på 250.- kr. Pengene er faktisk kommet 

-------------

Skrevet den: 26-Juli-2007 kl. 22:15

Hej Peter - jamen jeg har lavet en aftale om bl.a. returnering af HD81 i forbindelse med fremkomsten af den nye Samsung, i den forbindelse sendte jeg såmænd TDC et brev i hvilket jeg gjorde opmærksom på, at betalingsfristen fra TDC´s side var 14 dage, herefter et rykkergebyr på 250.- kr. Pengene er faktisk kommet 

nu er jeg sku ikke med mer her du fået pengene tilbage men larvet en aftale med dem om at sende den retur i forbindelse med den nye samsung og din hd81 køre fint ?????

Skrevet den: 26-Juli-2007 kl. 22:18
Ja Paw - min selector kører fint uden nettilslutning. Men jeg ville da være fuldstændig ør i hovedet, hvis jeg accepterede, at jeg gav 2495.- for en selector der i dag sælges for 995.-, og som aldrig har virket ordentligt som forudsat - uden at jeg lavede en returordning med TDC

-------------

Skrevet den: 26-Juli-2007 kl. 22:29

Du kan sku det der med tdc må jeg sige kan du ikke osse ringe for mig

hade du ikke osse haft den i over et år

nr 1 ??

Skrevet den: 26-Juli-2007 kl. 22:37
Paw jeg "tilhører" den glade gamle "Selector HD selector gruppe" nogle fine og seriøse medlemmer som sammen med TDC forsøgte at få HD selectoren op og stå, så den fungerede. Og jo, jeg har haft HD selectoren i et års tid 

-------------

Skrevet den: 26-Juli-2007 kl. 22:39

så hade du osse 4010

Skrevet den: 26-Juli-2007 kl. 22:40
Paw jeg har været hele historien i gennem med selector HD - alt!

-------------

Skrevet den: 26-Juli-2007 kl. 22:45
okey ja der kan jeg nok ikk vare med med mine 10 dage med hd81

-------------
SAMSUNG UE46B7020
SAMSUNG LE37M87BDX
HDMI KABEL GULD PRO LAVA
samsung box yousee SMT3106
Samsung HT-TXQ120
LG-HR400 BLUREY/HDD-160GB

Skrevet den: 26-Juli-2007 kl. 22:50

bare 10 dage med pro... så er jeg ved at gå ud at mit gode skind

og så for skide 1000 kr

hvad vis det ver 2500

så tog jeg sku nok ind til dem og råbte

-------------
SAMSUNG UE46B7020
SAMSUNG LE37M87BDX
HDMI KABEL GULD PRO LAVA
Samsung HT-TXQ120

Skrevet den: 12-August-2007 kl. 20:39

Lige en update.
Trods en del telefoniske rykkere har jeg stadig min HD81 stående på gulvet og en ubetalt regning på 224,- for kortgebyret (som jo ellers er 199,-).
Jeg har med andre ord ikke modtaget den famøse papkasse endnu. Det er rigitgt smart at TDC nægter at modtage boksene i deres butikker (hvor de gladeligt udlevere dem). Gad vist om det i det hele taget er tilladt - tjahh det er det muligvis, men dårlig forretningsmoral det er det 100%.

Jeg ender nok i rettet pga. de 224,- som jeg ikke betaler - TDC er jo så smarte at sige at den regning krediteres når de modtager boks+regning.
HURRA for TDC - så tag dog for pokker mod de elendige ikke fungerende bokse i Jeres butikker.

Istedet for al det bavl overvejer jeg blot at sende skidtet til reperation, så tager de imod den og så kan jeg vel lade dem beholde den - nu når de alligevel har den.......

-------------
Hilsen Peter

Skrevet den: 17-August-2007 kl. 18:29
Endnu en update
Stadig ingen papkasse, men nu har jeg skrevet en klage via email til dem - de får næste uge også.
I klagen har jeg gjort opmærksom på at jeg er villig til at beholde boksen, mod at kunne bytte den med en ny Samsung, altså for merprisen naturligvis. Kundeservice har blot oplys at det ikke kunne lade sig gøre, derfor vil jeg returnere den istedet. Men som mange har skrevet er det en meget lansom proces, hvis den i det hele taget lykkes..

-------------
Hilsen Peter

Skrevet den: 17-August-2007 kl. 18:34
Måske nogle kan have interesse i min klagetekst også:

Vedr. kundenummer xxxxxxxx
Jeg har fået en aftale om at returnere min Selector HD, da produktet ikke virker som lovet. Jeg har talt med Ole og Ulla i service som blot oplyser at en returkasse er på vej.
Hvorfor kan jeg ikke blot aflevere den i en TDC-butik?!? det er da meget nemmere for mig.
Sidenhen har jeg modtaget en regning på kortgebyr stor 224,- (iøvrigt frækt at pålægge fakturagebyr på første regning). Den har Camilla fra bogholderiet lovet bliver slettet, når HD-boksen er modtaget!!! hvor også mine 995,- tilbagebetales på check.
Nå men hvad gør jeg nu hvor det har taget længere tid at bestille en papkasse, end det oprindeligt tog at bestille HD-boksen?
Jeg er villig til at betale kortgebyr og beholde boksen mod en garanti for ombytning hvis Samsung-boksene er bedre, service har blot sagt at det ikke lader sig gøre, det er på den baggrund at jeg vil returnere boksen - selvom det lader til at være temmeligt svært.

Hilsen Peter

-------------
Hilsen Peter

Skrevet den: 17-August-2007 kl. 18:43
Hej Peter, jeg forstår slet ikke at du ikke kan lave en aftale med TDC om ombytning af HD Sagem 81 til den nye samsung. Jeg har lavet en aftale om rabat på den nye Samsung

-------------

Skrevet den: 17-August-2007 kl. 19:48

hvad ske der nu ?

Da jeg kom hjem lå der en returlabel i min postkasse fra tdc ?( kun returlabel ikke andet )?

Ja jeg snakke men dem for 14 dage side om at evt ku få et nedslag i prisen på den nye hd box når den kom ?

Nu kan men ikke en-gang skive et brev mere

-------------
SAMSUNG UE46B7020
SAMSUNG LE37M87BDX
HDMI KABEL GULD PRO LAVA
Samsung HT-TXQ120

Skrevet den: 27-August-2007 kl. 09:05

Så lykkedes det efter lidt mere end en måneds ventetid

I Lørdags modtog jeg et brev med en returlabel, det tager med andre ord dobbelt så lang tid at få et klistermærke end selve HD-boksen....
De skriver at ekspeditionstiden på at få pengene retur er ca. 3 uger - sådan.

Jeg klagede jo over at jeg ikke kunne aflevere den i en butik, svaret var:
"Boksen skal retur til vores centrallager, derfor skal den sendes."
hmmm - mon ikke der er en livlig trafik mellem butikkerne og centrallageret tænker man så - nå dårlig service er det under alle omstændigheder.

Nu bliver det så spændende at høre om den nye Samsung, jeg tror ikke jeg orker at bestille den lige når den kommer  - men måske hvis prisen er ok.

-------------
Hilsen Peter

Skrevet den: 01-Oktober-2007 kl. 22:21

og pengene er også kommet, det var så den oplevelse.

-------------
Hilsen Peter

Skrevet den: 01-Oktober-2007 kl. 22:26

Tja Peter Larsen, jeg kan i bund og grund ikke forstå, at du ikke beholdt din Sagem81 eftersom du får en ikke nærmere defineret rabat når du  køber den nye Samsung. 

Så skrup umulig er Sagem81 jo heller ikke - altså ind i mellem

-------------

Skrevet den: 01-Oktober-2007 kl. 22:31

..hmmm... tja... nogen gange går stolthed og principfasthed måske imod fornuft... eller? Jeg tror, det er en følelses-sag, Hother...

Peter, du bør måske nu rette under linjen hvor du skriver "forsøges returneret" til "endelig returneret" eller noget andet opfindsomt af egen skuffe...

brgds, -Z-

Skrevet den: 01-Oktober-2007 kl. 22:45

For mig var det et princip, jeg finder mig ikke at blive snydt - så er den ikke længere.
Priserne på den nye ved vi jo ikke noget om, TDC ville jo heller ikke give et tilsagn om at jeg kunne få de 995,- i bytte hvis jeg skiftede.

Nu vil jeg istedet vente og se hvad der kommer og følge med i om de nye produkter virker.

Jeg har nogel krav:
Digital TV+lyd, HD kanaler skal også have god tekst
Flere HD kanaler gerne uden merpris, for det er dyrt nok nu
Ingen skaleringsproblemer
Digital lyd via HDMI og COAX
Radiokanaler
Filmleje
Guide, gerne det med næste program
og slev bestemme hvilket nummer en kanal skal have (Det har man alså kunnet på TV/Video i så mange år at jeg ikke engang ved hvornår det blev opfundet)

-------------
Hilsen Peter

Skrevet den: 01-Oktober-2007 kl. 22:49

Hmmm...stolthed kontra fornuft, åhh... ved du hvad -Z-, hvis nogen - sammen med mange andre har arbejdet på at få Sagem81 til at virke som forudsat, så er det nok moi

Men derfor kan jeg jo godt se frem til at tilslutte en ny Samsung - hvad det nu end er for en størrelse

-------------

Skrevet den: 01-Oktober-2007 kl. 22:53

mor?  hehehehe - tænker tilbage på POVL DISSING der i sin tid sang (læs: skreg) "gi' mig en hest, mor"... Jeg forstår godt dig, Hother, men jeg forstår nu så sandelig også Peter.. - og der er plads til begge meninger i mit lille univers... - de eneste, jeg IKKE forstår.... tja... hvem mon? DET ER TDC... You see?

huX -Z.-

Skrevet den: 01-Oktober-2007 kl. 23:03

Zar
YouSee - Der er hul igennem til en ny digital verden?!? Det er da ikke lige nu, for pt. sælges ingen HD-bokse, så ny og ny

Før i tiden var jeg selv teknologinørd og kunne sagtens bruge timer på at pille rode rage med hvadsomhelst. Men nu har jeg passeret de 40, har kone, barn, marsvin, kanin, bil, hus, ...... bla bla - ja og så gidder man altså ikke at spilde sin tid på produkter der ikke holder hvad de lover.

I kan sige hvad I vil, men i forholdt til hvad TSC skrev om Sagem 81 så levede produktet ikke op til det (da jeg købte den i juli 2007). I min verden er det = retur, og så bliver man altså temelig sur når det viser sig at være så enormt besværligt.

-------------
Hilsen Peter

Skrevet den: 01-Oktober-2007 kl. 23:14
-Z- Der står nu moi Du ved det er fransk og betyder mig

-------------

Skrevet den: 01-Oktober-2007 kl. 23:17

Peter - du skal ikke være i tvivl: Jeg sendte min retur for LÆNGE siden, og det var sandelig heller ikke uden problemer. Jeg har som du også passeret de 40 (hviiiiiiin!), og har heller ikke rigtig plads til SÅ langsigtede problemløsninger, som TDC stillede i udsigt... man kan håbe og TRO et godt stykke hen ad vejen, men "jeder Weg hat mal ein Ende"! ("You see" the problem?)

Personlig håber jeg, snart at flytte væk fra byen, og således opkoble til HD-tv via satellit... helt uden om "what you SEIZE is what you get.. ehh.. You see?)

Ps. Du har kone, barn og marsvin mv.mv... hvad gi'r man manden, der har alt? Svar: Valium og penicillin... ALDRIG en Selector!!

-Z-

Skrevet den: 01-Oktober-2007 kl. 23:18

haha Hother:  - ...fik lige kaffen galt i halsen... petite TOI?

kram

Skrevet den: 01-Oktober-2007 kl. 23:31
Også kram herfra -Z-, sorry about the coffee 

-------------

Print side | Luk vindue