Print side | Luk vindue

IPAQ som fjernbetjening?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Tilbehør
Forumbeskrivelse: Fjernbetjeninger, kabler, omskiftere mm.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=26038
Udskrevet den: 06-Maj-2025 kl. 21:13

Emne: IPAQ som fjernbetjening?
Skrevet af: bruger udmeldt 5
Emne: IPAQ som fjernbetjening?
Skrevet den: 19-Juli-2007 kl. 23:53

Jeg har en ældre HP3970, som jeg har testet som remote, og det var en 50/50 løsning da den kun  virkede fint til 2 ud af 4 enheder.
Altså fra en 3mtr afstand virkede 2 enheder, de andre 2 virkede kun fra 30cm afstand.

Kender nogen en IR extender løsning, som f.eks et SD kort som kan sættes i toppen og kan købes i DK? har set det på nettet men ikke hvor det skal købes i Danmark.

Hvad med en anden PocketPC? findes der nogle som har en stærkere sendestyrke? hx4700? eller so? kan nogen komme med tip her.

Som et helt andet alternativ så jeg på Philips SRM7500, den er dog ikke udgivet endnu.

Det ville være smart at kunne styre alt med 1 enhed, og via bluetooth netværk har jeg fået PadOne software testet og det fungerer som SideShow til Vista, til windowsXP MCE som altså kom for 1 år siden til XP :-) . Dog ikke videre supported og igen fint nok som det er, når man kører over netværk via bluetooth.

Svar:
Skrevet af: Tsunde
Skrevet den: 20-Juli-2007 kl. 15:02

Jeg prøvede det med en Siemens 720, og det var også en begrænset glæde der var ved det...

Sende styrken var ikke kraftig nok.

-------------
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"

Print side | Luk vindue