Print side | Luk vindue

Hvad spiller I i øjeblikket?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Spillekonsoller
Forumbeskrivelse: PlayStation, Xbox, Wii m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=26675
Udskrevet den: 13-Februar-2025 kl. 07:45

Emne: Hvad spiller I i øjeblikket?
Skrevet af: Hygom
Emne: Hvad spiller I i øjeblikket?
Skrevet den: 05-August-2007 kl. 16:48
Hej folkens.

Hvad spiller I i øjeblikket?
Jeg synes ikke rigtig der er noget. Min xbox har snart været slukket i 14 dage og på min pc er det kun warcraft 3 som har været åbnet engang i mellem.   

Svar:
Skrevet af: STP36
Skrevet den: 05-August-2007 kl. 17:03
Det bliver ikke til meget spilleri her om sommeren men jeg går og venter lidt på BioShock

http://www.2kgames.com/bioshock/bioshock.html - http://www.2kgames.com/bioshock/bioshock.html

Skrevet af: zulfo
Skrevet den: 05-August-2007 kl. 17:32

Jeg må indrømme at jeg ikke får spillet hverken på min PS3 eller min PC i disse dage, ud over de demoer jeg har prøvet fra PS3 store - hvor GRAW2 er den der fænger mig mest!

Når PC'en tændes, så er det BF2 og BF2142....

-------------
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414

Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 05-August-2007 kl. 18:30
Xenosaga III og lidt NBA Street: Homecourt.

Skrevet af: petite_machine
Skrevet den: 05-August-2007 kl. 18:47
Formel 1 på PS3 

Solitare @ PC

Skrevet af: Halsted
Skrevet den: 05-August-2007 kl. 23:19

Jeg spiller God of War til PS2 på min PS3. Der ud over bliver det til lidt Resistence: Fall of Man og Motorstorm

Skal dog have fat i Shadow of the Colossus (ps2) og Oblivion til PS3  

Skrevet af: Pede8000
Skrevet den: 05-August-2007 kl. 23:53

Jeg spiller lidt Gears of War (co-op) på xbox live (igen) med en buddy! Det er kanon!!

Jeg venter stadig på en god titel til PS3, den bliver pt. kun brugt som afspiller....!!

Det bliver spændende at se Army of 2 (køber jeg nok til 360) og R and C: Tools of destruction (PS3)! GTA lader til at være forsinket til primo 08, aaaarrrrghhhh!! og HALO seføli!!!!!!!!

-------------
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Skrevet af: fbpdk
Skrevet den: 06-August-2007 kl. 11:20
Jeg spiller Gears of War multiplayer. Det spil har simpelthen så meget holdbarhed i multiplayerdelen. Det næste jeg skal spille intenst over en længere periode bliver Halo 3 når det kommer til slutningen af September

-------------
TH42PX60EN - XBOX360

Skrevet af: -=Hammer=-
Skrevet den: 07-August-2007 kl. 13:13
Spiller Formel 1! Det er super fedt.

Skrevet af: Mike S.
Skrevet den: 07-August-2007 kl. 14:13
Super Stardust HD tager meget af min tid...

Skrevet af: Ulrikwich
Skrevet den: 07-August-2007 kl. 14:15

Splinter Cell: Double Agent

The Darkness

Oblivion

Overlord

Alt sammen til X360 - masser af underholdning til den maskine

Skrevet af: hyldig87
Skrevet den: 07-August-2007 kl. 14:22

Ikke rigtig noget...

Har Motorstorm, Virtua Figther 5, DefJam: Icon & Ridge Racer 7 og en del fra PS3 Store.
Var måske alligevel lidt for hurtigt ude med det PS3 køb ;) Ej bruger den rigtig meget til BD film.

Ser meget frem til Warhawk, Assassins Creed, GT Prologue & 5, GTA 4 og NFS ProStreet. Når de udkommer skal min PS3 nok komme i brug iegn!!!!

Skrevet af: Soko
Skrevet den: 07-August-2007 kl. 14:34
BF2

Skrevet af: jobs
Skrevet den: 07-August-2007 kl. 14:36
Oprindeligt skrevet af hyldig87 hyldig87 skrev:

Ikke rigtig noget...

Har Motorstorm, Virtua Figther 5, DefJam: Icon & Ridge Racer 7 og en del fra PS3 Store.
Var måske alligevel lidt for hurtigt ude med det PS3 køb ;) Ej bruger den rigtig meget til BD film.

Ser meget frem til Warhawk, Assassins Creed, GT Prologue & 5, GTA 4 og NFS ProStreet. Når de udkommer skal min PS3 nok komme i brug iegn!!!!

Jeg er fuldstændig enig.

Venter selv på de fleste af de spil du lister. Dog også FIFA 2008.

Konen købte den PS3 til mig fordi hun blev træt af og høre mig ævle om GTA4 og Assassins Creed

Skrevet af: Zola25
Skrevet den: 10-August-2007 kl. 10:59

Oprindeligt skrevet af -=Hammer=- -=Hammer=- skrev:

Det er nemlig helt rigtigt - og det bliver ikke mindre sjovt af at man har en GameRacer  Det er simpelthen en fantastisk investering hvis man er til bilspil - Hvilket IMO er noget af det som konsoller er bedst til. Alle de flotte shooters falder helt til jorden når man skal styre med en Controller. Det er simpelthen ikke nær så intuitivt som med en mus. Heldigvis lader det til at flere og flere spil i den nærmeste fremtid bliver styrbare med mus på PS3´eren, efter at have læst flere artikler på GameSpy.

Ellers spiller man jo lidt GuitarHero2 mens vi venter på 3´eren og ikke mindst Rock Band!!! - På PC´en Har jeg lige spillet GRAW2 igennem og leder efter et nyt spil...

-------------
Samsung UE55JS8005 (KEF T201/5.1)
BenQ W5000
Denon AVR 1911
Oppo BDP-103
B&W 684 + HTM62 + Dali Basis 100 Sub. (7.1)
Playstation 4
Zaptor

Skrevet af: jobs
Skrevet den: 10-August-2007 kl. 13:18
Oprindeligt skrevet af Zola25 Zola25 skrev:

Det er nemlig helt rigtigt - og det bliver ikke mindre sjovt af at man har en GameRacer  Det er simpelthen en fantastisk investering hvis man er til bilspil - Hvilket IMO er noget af det som konsoller er bedst til. Alle de flotte shooters falder helt til jorden når man skal styre med en Controller. Det er simpelthen ikke nær så intuitivt som med en mus. Heldigvis lader det til at flere og flere spil i den nærmeste fremtid bliver styrbare med mus på PS3´eren, efter at have læst flere artikler på GameSpy.

Ellers spiller man jo lidt GuitarHero2 mens vi venter på 3´eren og ikke mindst Rock Band!!! - På PC´en Har jeg lige spillet GRAW2 igennem og leder efter et nyt spil...

Med mus på PS3?

Kan man købe/tilslytte en USB-mus til PS3 maskinen?

Skrevet af: hyldig87
Skrevet den: 10-August-2007 kl. 13:44
Oprindeligt skrevet af jobs jobs skrev:

Oprindeligt skrevet af Zola25 Zola25 skrev:

Med mus på PS3?

Kan man købe/tilslytte en USB-mus til PS3 maskinen?

Jep, sku mene at alle de tastaturer og muse der virker som PnP i windows (som næsten er alle) virker på PS3. Os hvad angår trådløse.

jeg bruger selv nogle gange mit diNovo bluetooth sæt til PS3.

Skrevet af: kenneth4200
Skrevet den: 10-August-2007 kl. 13:47

Jobs..

Du kan bare sætte dit tastatur og mus til, fra din pc :)

Og du kan også bare købe  tastatur og mus, der skal bare være usb port i enden... Man kan vist også få tådløst tastatur og mus, men det ved jeg ikke om det virker med PS3... (Går jeg ud fra)

:)

Print side | Luk vindue