Print side | Luk vindue

PS 3 - dårlig håndtering af mp3 filer

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Spillekonsoller
Forumbeskrivelse: PlayStation, Xbox, Wii m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=26983
Udskrevet den: 13-Februar-2025 kl. 07:40

Emne: PS 3 - dårlig håndtering af mp3 filer
Skrevet af: Steffen32
Emne: PS 3 - dårlig håndtering af mp3 filer
Skrevet den: 13-August-2007 kl. 20:15

Jeg fik i dag, kopieret lidt musik over på min PS3. Jeg havde håbet på at den kunne afløse mit mediacenter, som musikafspiller.

Men softwaren i PS3 virkede meget mangelfuld på det punkt. Jeg har enkelte kunstere med mange plader. Når jeg vælger at sorterer efter kunstnere, kommer alle numrene frem, og det er ikke muligt at bladre imellem albums. Vælger jeg at sortere efter albums, bliver det total uoverskueligt, da jeg har mange album af forskellige kunstnere. AK

Der kunne Sony godt have brug for at arbejde lidt mere med systemet. Så man kunne vælge kunstner og derefter album. Det kunne også være rart at kunne sætte musik i kø. En søgefunktion ville også være en hjælp.

Mit spørgsmål er - er der nogle former for tillægsprogrammer, man kan installere på PS3 der forbedre mediacenter delen.

Hilsen Steffen

Svar:
Skrevet af: blackknightdk
Skrevet den: 20-August-2007 kl. 21:06

solgte min ps3 pga dette sååå ringe lavet

køber en xbox 360 istedet for federe spil og media center

Skrevet af: Mike S.
Skrevet den: 21-August-2007 kl. 10:12
Du solgte simpelthen din PS3 pga. dens dårlige MP3 afspiller muligheder - det har ikke slået dig at det noget som bliver rettet.

Xbox'en havde også en rigtig dårlig mediecenter del da den kom frem. Ting tager tid.

Skrevet af: Pede8000
Skrevet den: 21-August-2007 kl. 10:30

Hmm, den må have skjulte evner!! PS3 har netop vundet EISA prisen som bedste medie-center..

Mike, du har LOVET at der snart sker noget, du bliver holdt op på det..

Jeg må sige at billedfremvisning har nogen sjove features, det lover godt for resten!

-------------
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Skrevet af: pilehave
Skrevet den: 21-August-2007 kl. 10:33
EISA awards har aldrig været en garanti for bedste produkt, det er bare rygklappernes fest 

Skrevet af: blackknightdk
Skrevet den: 21-August-2007 kl. 15:52

HVAD..... fra dag et har media centeret på xbox 360 været kanon!!!!!

opdateringer på dette punkt det vil jeg se før jeg tror det

Skrevet af: Kandersen
Skrevet den: 22-August-2007 kl. 01:27

Oprindeligt skrevet af pilehave pilehave skrev:

EISA awards har aldrig været en garanti for bedste produkt, det er bare rygklappernes fest 

Det er ihvertfald interessant at folkene bag EISA kan tildele en pris til et produkt som ikke engang kan optage. Og det er i en katagori, hvor det efter den gængse opfattelse, kræver at man kan optage.

Og lige inden nogen fare i flint.. Jeg har selv en PS3 og er glad for den. Men nej, bedste media center er det ikke. Den er stort set bedre til alt andet end lige netop det.

-------------
Mvh

Kim Andersen.
https://soundcloud.com/kim-andersen-12" rel="nofollow - https://soundcloud.com/kim-andersen-12

Print side | Luk vindue