Print side | Luk vindue

Programmering af Lintronic TT455-RT-238

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Tilbehør
Forumbeskrivelse: Fjernbetjeninger, kabler, omskiftere mm.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=27066
Udskrevet den: 27-April-2024 kl. 14:05


Emne: Programmering af Lintronic TT455-RT-238
Skrevet af: /Torben
Emne: Programmering af Lintronic TT455-RT-238
Skrevet den: 15-August-2007 kl. 21:22
Lintronic TT455-RT-238 har fået min B&O fjernbetjening (Beo4) til at klare de fleste funktioner på mit Pioneer PDP-436XDE plasma-TV. Ja, det vil sige, jeg har fået en professionel til at programmere det, så det virker.

Så vidt jeg kan se af dokumentationen, kan Lintronic TT455-RT-238 bruges til meget mere end at styre mit TV via Beo4 - fx kunne det nok også bruges til at styre mit mediacenter. Men jeg har ikke rigtig mod på at gå i gang, for vejledningen og programmet til Lintronic TT455-RT-238 er skrevet for supernørder.

Jeg plejer ellers nok at kaste mig ud i programmeringsopgaver, men jeg har brug for et simpelt eksempel til at starte med. Ikke mindst: Hvordan gemmer jeg den programmering jeg har betalt for og hvordan får jeg den ind i
TT455-RT-238'en igen, hvis mine egne forsøg ikke lykkes? Noget så simpelt, ville det være dejligt at få skåret ud i pap.

Er der nogen, der ved hvor man kan finde en sådan trin for trin vejledning?

Fx kunne jeg ønske mig, at jeg fra min
Beo4 kunne aktivere Picture-in-picture funktionen på Pioneer PDP-436XDE, så man kunne have to billeder ved siden af hinanden. Er der måske ligeferm nogen, der kan give en trin for trin forklaring på, hvordan det gøres?

/Torben






Print side | Luk vindue