Print side | Luk vindue

PS3 og Xbox360 som next gen afspiller

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Blu-ray afspillere
Forumbeskrivelse: Afspillere med blu-ray
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=27074
Udskrevet den: 14-Februar-2025 kl. 15:46

Emne: PS3 og Xbox360 som next gen afspiller
Skrevet af: AlphaDK
Emne: PS3 og Xbox360 som next gen afspiller
Skrevet den: 16-August-2007 kl. 00:26
Hejsa

Nu har jeg fulgt lidt med i tråden om PS3 som blu-ray afspiller. Nu er det sådan at jeg desværre ikke har et stort dyrt anlæg, og derfor ikke rigtigt kan nyde godt af den nye lyd format der er på den.

Men det jeg faktisk ville spørge om, er om hvorvidt Xbox360 HD-DVD afspilleren og PS3'eren understøtter deres respektive interaktive formater HDi og BluRay-Java?

Jeg vil nemlig meget gerne have en afspiller til det begge, formater, og da jeg allerede har xbox'en synes jeg ikke at der er nogen grund til at købe en dyr dual afspiller, og så kunne jeg nøjes med at købe en ps3 i stedet.

Kunne man måske i stedet købe et hd-dvd og bluray drev til sin htpc, og understøtter diverse programmer der de interaktive formater?

Det var en del, men håber at i kan svare på det :)

Svar:
Skrevet af: GrillBiller
Skrevet den: 16-August-2007 kl. 18:53
Xbox360 HD DVD drevet kan alt som der kan med en "Normal" HD DVD
afspiller (HDI)

Skrevet af: AlphaDK
Skrevet den: 16-August-2007 kl. 21:59
Ok, lyder godt. Men hvad med PS3, synes at jeg har læst noget om at den ikke lever op til kravene til blu-ray java, er dette korrekt?

Skrevet af: Mike S.
Skrevet den: 16-August-2007 kl. 22:48
Mig bekendt kan PS3 som BluRay afspiller alt det som kræves for at opfølge alle deres krav. Desuden er det helt sikkert noget der kan upgrades hvis der kommer nye ting.

Print side | Luk vindue