Bedste 2-player til PS3?
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Spillekonsoller
Forumbeskrivelse: PlayStation, Xbox, Wii m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=28088
Udskrevet den: 13-Februar-2025 kl. 10:58
Emne: Bedste 2-player til PS3?
Skrevet af: mstoft
Emne: Bedste 2-player til PS3?
Skrevet den: 10-September-2007 kl. 17:13
Hey rødder,
Hvad er det bedste 2-player spil (splitscreen?) til PS3 efter jeres mening?
|
Svar:
Skrevet af: nekolas
Skrevet den: 10-September-2007 kl. 17:29
har desværre ikke prøvet så mange ps3 spil med splitscreen (spil som motorstorm, CoD3 og F1 har ikke splitscreen modes, gud ved hvorfor)
men jeg synes at tekken og warhawk er udemærkede multiplayer spil
|
Skrevet af: Tubii
Skrevet den: 10-September-2007 kl. 17:57
Calling all cars er meget sjov, kan spille op til 4spiller, og det kan faktis godt gå på en 40"
Dog er det jo nok ikke lige det spil som har længst holdbarhed.
|
Skrevet den: 10-September-2007 kl. 18:01
Jeg tænker at anskaffe mig Virtua Fighter? Den slags kan man vel næsten ikke være foruden.
Fall of Man skulle også være meget fedt.
Tak for jeres input, rødder!
|
Skrevet af: Sploink
Skrevet den: 10-September-2007 kl. 19:07
Jeg har selv Virtua Fighter, og det er et ret godt tæske spil ![](smileys/smiley1.gif)
Bedre en de Tekken spil som er der nu ![](smileys/smiley17.gif)
Resistance har jeg også, dog jeg bryder mig generalt ikke om at spille FPS splitscreen mod hinanden, men når det kan da godt være sjovt
|
Skrevet den: 10-September-2007 kl. 19:19
Det var mere for at have noget når rødderne er på besøg eller hvis konen skal have røvfuld.
Hvordan fungerer det hvis man skal på nettet? Jeg har dårligt fået pakket min PS3 ud, men jeg ved da så meget som at jeg ikke har noget internetstik i overskud nogle steder i væggen ![](smileys/smiley36.gif)
|
Skrevet af: lahan
Skrevet den: 10-September-2007 kl. 19:23
mstoft skrev:
Det var mere for at have noget når rødderne er på besøg eller hvis konen skal have røvfuld.
Hvordan fungerer det hvis man skal på nettet? Jeg har dårligt fået pakket min PS3 ud, men jeg ved da så meget som at jeg ikke har noget internetstik i overskud nogle steder i væggen ![](smileys/smiley36.gif)
| Så prøv med WIFI.
|
Skrevet af: Mike S.
Skrevet den: 10-September-2007 kl. 22:54
Jeg er vild med warhawk - man faktisk godt spille det to på de helt små baner men det er først sjovt med to sammen mod 5-10 mand ude i verden.
------------- Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
|
Skrevet af: Halsted
Skrevet den: 11-September-2007 kl. 22:25
mstoft,
Resistence er fedt i multiplayer split screen. Banerne bliver sværere og det kræver god teamwork at gennemføre det... det virker genialt og ret sjovt efter min mening ![](smileys/smiley17.gif)
/Halsted
|
Skrevet den: 11-September-2007 kl. 22:39
Halsted:
Fedt nok. Det glæder jeg mig i så fald til Konen er vant til at tage mod ordre fra mig, så det skulle ikke være noget problem ![](smileys/smiley36.gif) ![](smileys/smiley36.gif) ![](smileys/smiley36.gif)
|
Skrevet af: zulfo
Skrevet den: 12-September-2007 kl. 08:10
Mike S. skrev:
Jeg er vild med warhawk - man faktisk godt spille det to på de helt små baner men det er først sjovt med to sammen mod 5-10 mand ude i verden. |
Men kender du det, når den pludselig skriver "Host Disconnected" fordi ham der hoster får slag?! ![](smileys/smiley2.gif)
------------- Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
|
Skrevet den: 12-September-2007 kl. 08:39
mstoft,
Jeg kan dog ikke garantere at din kone vil syntes om det for jeg har forsøgt med min kæreste og hun syntes det er BORING! , men det er jo en klassiker når det kommer til FPS' og kvinder. Det passer bare ikke sammen. Få en kammerat på besøg i en weekend og giv den gas. Det er fedt ![](smileys/smiley32.gif)
/Halsted
|
Skrevet den: 12-September-2007 kl. 08:58
Hvordan er I tilsluttet internettet? Jeg kan dårligt vente med at tæve alle rødderne online.
|
Skrevet den: 12-September-2007 kl. 09:02
Super Starddust HD - det er temmelig sjovt i Coop.... kan klart anbefales..
------------- Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
|
Skrevet den: 12-September-2007 kl. 09:03
mstoft skrev:
Hvordan er I tilsluttet internettet? Jeg kan dårligt vente med at tæve alle rødderne online. |
Jeg bruger enten trådløst via min kabelforbindelse, eller wired via min DSL - lidt efter hvilket udstyr jeg tester...
------------- Lars B
|
Skrevet den: 12-September-2007 kl. 10:24
jeg er wired igennem min delte 100mb forbindelse. prøvede at connecte via wifi til min usb dongle som sidder i min stationær, men den failede da den prøvede at få fat i IP adresse, også gad jeg ikke prøve at løse det.. :)
|
Skrevet den: 12-September-2007 kl. 11:02
Kan I anbefale en side til at holde øje med nye udgivelser og evt. se trailere? Jeg kan jo ikke rende ned til El-Giganten i tide og utide
|
Skrevet den: 12-September-2007 kl. 12:03
mstoft,
Mht. trailere så syntes jeg gametrailers.com er en god side. Der kan man se alle trailers i lækker HD kvalitet .. Omkring nye udgivelser og release datoer så er det sværere at finde valide informationer rundt omkring. Det er som vinden blæser nogen gange mht. hvornår de enkelte spil udgives osv.. Jeg har i hvert fald ikke noget overblik efterhånden ![](smileys/smiley19.gif)
/Halsted
|
Skrevet den: 12-September-2007 kl. 12:30
http://www.gamespot.com/games.html?type=games&platform=1028&mode=all&sort=views&dlx_type=all&sortdir=asc - http://www.gamespot.com/games.html?type=games&platform=1 028&mode=all&sort=views&dlx_type=all&sortdir =asc
også list dem efter release date. men det er så ikke EU release dates(ikke at det gør noget, region-free games YEAH BABY)
|
Skrevet den: 12-September-2007 kl. 12:43
Jeg har hørt at man alternativt til at købe spillende, kan downloade dem i stedet - endda billigere?
Uh hvor jeg dog spørger meget. Jeg glæder mig til at tæve et par stykker herinde fra online ![](smileys/smiley36.gif)
|
Skrevet den: 12-September-2007 kl. 12:47
mstoft skrev:
Jeg har hørt at man alternativt til at købe spillende, kan downloade dem i stedet - endda billigere?
Uh hvor jeg dog spørger meget. Jeg glæder mig til at tæve et par stykker herinde fra online ![](smileys/smiley36.gif)
|
Der er spil på PS Store som man betaler en mindre pris for, og så downloader til PS3'en - og WarHawk kan man f.eks. vælge at hente fra PS Store, hvis ikke man gider købe BluRay udgaven, med headset...
Generelt er det dog "mindre" titler man kan downloade på PS Store - WarHawk er vist den første "Større" titel der kan downloades, men måske ser vi mere af det i fremtiden.
Ulempen ved download er selvfølgelig, at man ikke kan bytte spil med vennerne, når man bliver træt af et spil...
------------- Lars B
|
Skrevet den: 12-September-2007 kl. 12:50
Desværre har jeg ingen i min omgangskreds som ejer en PS3. Har vi en byttetråd her på recordere? Jeg kunne forestille mig at man før eller siden kører død i både sine film og spil.
|
Skrevet den: 12-September-2007 kl. 14:00
mstoft skrev:
Desværre har jeg ingen i min omgangskreds som ejer en PS3. Har vi en byttetråd her på recordere? Jeg kunne forestille mig at man før eller siden kører død i både sine film og spil. |
Tror ikke det er en byttetråd, men man kan altid anvende Køb/Salg hvis man har noget at bytte med....
------------- Lars B
|
Skrevet af: Kenzo85
Skrevet den: 13-September-2007 kl. 09:53
Hvad med Guitar Hero 3.!! det bliver nok rigtig grinern.
------------- Se mit udstyr her: http://tinyurl.com/3lz9szc" rel="nofollow - Min Bio-tråd!
|
Skrevet af: mejersken
Skrevet den: 13-September-2007 kl. 18:04
Blazing angels er også sjovt mod hinanden på den samme skærm
|
Skrevet den: 13-September-2007 kl. 20:04
Cool. Dem skal jeg ud og prøve!
Hvordan regulerer man opløsningen? Når jeg smækker ex. Motorstorm i maskinen, så står der 720p i hjørnet. Film ect. kører 1080p. Der står yderligere "36 BIT" - men jeg ved ikke om det er noget som skal reguleres?
|
Skrevet den: 13-September-2007 kl. 20:06
Tror kun at Motorstorm kører i 720p, det er ikke alle PS3 spil som er i 1080p
|
Skrevet den: 13-September-2007 kl. 20:15
Ah okay, tak. Det var meget rart at få på plads. Jeg bliver hurtigt en smule neurotisk hvad angår kvalitet - jeg vil have 100% udbytte ![](smileys/smiley1.gif)
Hvorledes ved man at man ser film @ 24hz??
|
Skrevet den: 13-September-2007 kl. 20:20
der er en 24p playback on/off option under options på ps3'en
edit: hvis du altså har opdateret din ps3
|
Skrevet den: 13-September-2007 kl. 20:27
Uh det har jeg ikke - jeg har ikke haft den på nettet endnu. Er det bare plug n play hvis man smider stikket i sit modem eller er det et større projekt?
|
Skrevet den: 13-September-2007 kl. 20:43
Der burde poppe en lille besked om at der er updates klar.
Derefter går du ind under system update, og så er det ligetil ![](smileys/smiley1.gif)
|
Skrevet den: 13-September-2007 kl. 21:15
Benytter I en router eller hvordan? Det muligvis mig som kludrer rundt, men jeg har kun plads til ét netværksstik i mit webspeed modem, og skulle jo gerne kunne benytte min PC i mens også.
What to do?
Tak for hjælpen med de mange spørgsmål jeg har ![](smileys/smiley1.gif)
|
Skrevet af: lahan
Skrevet den: 13-September-2007 kl. 21:17
Jeg benytter en trådløs router. PS3, er utrolig let at sætte op til WIFI.
|
Skrevet den: 13-September-2007 kl. 21:21
Jeg bruger en router og en switch. I switchen har jeg min PC,PS2 og Xbox tilsluttet ![](smileys/smiley1.gif) Du skal så lige ind og sætte IP konfirguration op inde i Network Settings, ellers kan de ikke være på nettet samtidigt
|
Skrevet den: 17-September-2007 kl. 18:01
Så fik jeg også bestilit mig en trådløs router fra TDC ![](smileys/smiley1.gif)
Er der forresten nogle af jer som med succes har prøvet at tilslutte en iPod til jeres PS3? Jeg kan simpelthen ikke få min til at lokalisere mp3 filer. Hverken på iPod, SD kort ect.
|
Skrevet den: 17-September-2007 kl. 18:04
det med at den ikke understøtter ipod er medvilje så vidt jeg har forstået ![](smileys/smiley19.gif)
|
Skrevet af: petite_machine
Skrevet den: 17-September-2007 kl. 18:40
mstoft skrev:
Så fik jeg også bestilit mig en trådløs router fra TDC ![](smileys/smiley1.gif)
Er der forresten nogle af jer som med succes har prøvet at tilslutte en iPod til jeres PS3? Jeg kan simpelthen ikke få min til at lokalisere mp3 filer. Hverken på iPod, SD kort ect.
|
Jeg kan godt få det til at virke fra både SC-kort og USB-stick's. Du skal bare gå ind under "Music" og klikke på det eksterne drev med trekanten (den grønne på controlleren, hvis du forstår), og så vælge "show all" eller sådan noget. Har ikke lige bandittent tændt atm., så kan ikke lige huske hvordan det står. Det samme skal jeg gøre hvis jeg skal se f.eks. billeder fra et SD-kort el.
Håber det gav mening.
|
Skrevet den: 17-September-2007 kl. 18:49
Det lader til at en firmware updatering afhjalp problemet! ![](smileys/smiley1.gif)
|
Skrevet den: 17-September-2007 kl. 19:43
mstoft skrev:
Det lader til at en firmware updatering afhjalp problemet! ![](smileys/smiley1.gif)
|
også med ipod??
|
Skrevet den: 18-September-2007 kl. 02:47
Ja! Bortset fra at den kludrer fuldstændig rundt i mapperne. Den finder alt musikken, men de ligger på ingen tænkeligvis i orden, så det er relativt ubrugligt at tilslutte sin iPod.
|
|