Hej hej håber at der er nogen der kan hjælpe....
jeg har for ca et halvt år siden købt en dejlig bærbar hos tdc med 3 års totalforsikring (hos totalforsikring)
for et par dage siden tabte min mand et glas rødvin ned i den bærbar og da der var temmelig meget rødvin slukkede han den og prøvede at hælde det ud, men det resultat at meget af rødvinen løb op i skærmen. der er nu rødvinspletter inden i skærmen 5-7 cm i hele den ene side af skærmen, men computeren virker fint af den grund. nu er mit spørgsmål så om forsikringen dækker dette, da den jo som sådan ikke er i stykker, men da jeg arbejder som model og bruger pc meget til billedebehandling er den jo ubrugelig for mig..... i forsikringsbetingelserne stå der at forsikringen dækker: " normale reperationsomkostninger som følge af uforudsete udefra kommende hændelser, der beskadiger produktet og medfører at det ikke kan anvendes"
jeg ringede ind til tdcbutikken hvor jeg købte pcen og manden der svarede først at det dækkede den helt sikkert... så gjorde jeg ham opmærksom på hvad der stod i forsikringsbetingelserne og så var han pludselig i tvivl... altså har han nok ikke det store kendskab til hvad der dækkees og ikke gør..... jeg vil helst ikke aflevere min pc i 4 uger(som han sagde der cirka ville gå når det var forsikringsspørgsmål), hvis det er at forsikringen ikke dækker alligevel, da jeg er ved at skrive bachelorprojekt og næsten ikke kan undvære den.
ER DER NOGEN DER HAR VÆRET UDE FOR NGET LIGNENDE??????
|