Print side | Luk vindue

Ny medlem =)

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: recordere.dk
Forumnavn: Generelt
Forumbeskrivelse: Nyt på forummet. Forslag til forbedringer o.lign.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=28925
Udskrevet den: 26-November-2024 kl. 08:52

Emne: Ny medlem =)
Skrevet af: Alpacino
Emne: Ny medlem =)
Skrevet den: 30-September-2007 kl. 20:16

Hejsa Allesammen

nu har jeg søgt på google ang Dream box så fandt jeg denne her forum. jeg kunne godt tænke mig at vide noget om dream box!!  hvordan det kør osv jeg hørte om dream box af en fra mit gamle arbejde noget med at de er 10 mand om det hvor en mand deler alle kanaler til dem osv som er ulovligt er der nogen der kan forklar hvordan man kan gøre det osv er wannabee til det her ... håber i kan hjælpe

Alpacino =)

Svar:
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 30-September-2007 kl. 20:20

Der er en god del om Dreambox her på forummet som du finder ved at lave en søgning.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet den: 30-September-2007 kl. 20:22

Der er faktisk 210 resultater på den søgning.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet af: Alpacino
Skrevet den: 30-September-2007 kl. 20:26

okey men nu har jeg søgt under forum >>> og jeg kunne kun finde 25 indlæg om det og ingen af dem giver mig den info om det eller er det bare mig der søger forkert ?

Skrevet den: 30-September-2007 kl. 20:31

Så har du brugt forkert søgning, prøv besked indhold. = 210 hits.

-------------

Skrevet af: JesperLund
Skrevet den: 30-September-2007 kl. 22:30
Der er mere Dreambox info på http://digsat.net/wbb2/portal.php - Digsat forumet.

-------------
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.

Skrevet af: bruger udmeldt 5
Skrevet den: 30-September-2007 kl. 23:14
Oprindeligt skrevet af Alpacino Alpacino skrev:

Hejsa Allesammen

nu har jeg søgt på google ang Dream box så fandt jeg denne her forum. jeg kunne godt tænke mig at vide noget om dream box!!  hvordan det kør osv jeg hørte om dream box af en fra mit gamle arbejde noget med at de er 10 mand om det hvor en mand deler alle kanaler til dem osv som er ulovligt er der nogen der kan forklar hvordan man kan gøre det osv er wannabee til det her ... håber i kan hjælpe

Det er korrekt, det er ulovligt i Danmark. Er dine kollegaer fra Sverige, så kan det meget vel være rigtig for her er det ikke ulovligt (endnu).

Og dreambox'n stammer fra Tyskland, og du finder helt sikkert en masse mere på  http://www.i-have-a-dreambox.com - www.i-have-a-dreambox.com

Og det er vist påpeget før, at dette emne ikke må debatteres i offentligt forum her på recordere.dk , så du finder nok ikke mere omkring det specifikke emne du søger her.

Print side | Luk vindue