Print side | Luk vindue

PS3 online

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Spillekonsoller
Forumbeskrivelse: PlayStation, Xbox, Wii m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=29012
Udskrevet den: 15-Februar-2025 kl. 20:35

Emne: PS3 online
Skrevet af: Tunfisken
Emne: PS3 online
Skrevet den: 03-Oktober-2007 kl. 01:07

Hey har lige fået købt en PS3

Vil bare høre ang når man skal spille Online, er det så bare at tilslutte et netkabel til Playstationen ligesom man gør med sin computer og så skulle man kunne spille mod andre online? eller er det mere kompliceret end det? har aldrig prøvet sådan noget før, overvejer at spille Resistance og motorstorm online hvis man kan, og så vil jeg købe Formel 1 spillet til den, det ser alt for fedt ud

er der ellers nogen spil i kan anbefale der er MEGA fede til PS3 som man kan spille mod kammerater og online?

Tak

-------------
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie
AFSPILLER - PS4
http://mobilselskaber.online" rel="nofollow - mobilabonnement
FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1
RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX
SURROUND -

Svar:
Skrevet af: Matzon
Skrevet den: 03-Oktober-2007 kl. 07:29
det er bare at smide netkablet i :)
Du skal dog oprette et "online-id" - men det hele er lige til. Du kan i øvrigt også bruge Wifi hvis du har adgang til det.

Skrevet af: jobs
Skrevet den: 03-Oktober-2007 kl. 08:48

Eller bruge en trådløs router.

Jeg bruger en Linksys tråsløs fætter og det kører upåklageligt.

Skrevet af: zulfo
Skrevet den: 03-Oktober-2007 kl. 10:16
Oprindeligt skrevet af Tunfisken Tunfisken skrev:

Hey har lige fået købt en PS3

Tillykke - det skal du nok blive glad for i længden...

Citér

Vil bare høre ang når man skal spille Online, er det så bare at tilslutte et netkabel til Playstationen ligesom man gør med sin computer og så skulle man kunne spille mod andre online? eller er det mere kompliceret end det? har aldrig prøvet sådan noget før, overvejer at spille Resistance og motorstorm online hvis man kan, og så vil jeg købe Formel 1 spillet til den, det ser alt for fedt ud  

Det er også mega fedt at spille online i de spil du nævner :)

Men ja, det er mere eller mindre lige så nemt som på en pc. Du smider bare et kabel i, eller sætter den op via trådløst, men du skal ind og oprette en "profil" til at spille online med.

Det er også med den profil du kan hente ting på PS Store - og på PS Store kan du hente det geniale WarHawk til omkring 220,-  - det er SÅ fedt online :)

Citér

er der ellers nogen spil i kan anbefale der er MEGA fede til PS3 som man kan spille mod kammerater og online?

Som skrevet, WawHawk - det er kickass sjovt online - og det er en rent online spil... noget i stil med Battlefield på PC'en...

Citér

Tak

Selv tak :) 

-------------
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414

Skrevet af: Tunfisken
Skrevet den: 03-Oktober-2007 kl. 12:57

cool thanks det må jeg så prøve

Er der nogle Fodboldspil der er fede hvis man sidder et par stykker derhjemme og skal spille imod hinanden?

-------------
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie
AFSPILLER - PS4
http://mobilselskaber.online" rel="nofollow - mobilabonnement
FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1
RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX
SURROUND -

Skrevet af: Sevus
Skrevet den: 11-Oktober-2007 kl. 23:03

Jeg har osse lige købt mig en PS3. MEN MEN!

i siger man bare kan smække netkabel i. Jeg prøve op til flere gange.

Jeg prøve at gå ind på PS3 webbrowser. men der beder den mig så om at hvis jeg vil have adgang til netværke skal jeg slette min PC adgang til nette og reg den til min PS3 i stedet 

Jeg prøve så at test mit net. Der siger den ok for min ip (efter jeg selv har skrevt det ind) men den giver mig så den her fjel besked 80028E06  

Hvad er det jeg gøre forkert?

-------------
The patient hunter, get his prey

Print side | Luk vindue