Print side | Luk vindue

Tilbudtråden

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Blu-ray afspillere
Forumbeskrivelse: Afspillere med blu-ray
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=29940
Udskrevet den: 19-Februar-2025 kl. 05:40

Emne: Tilbudtråden
Skrevet af: sehested
Emne: Tilbudtråden
Skrevet den: 24-Oktober-2007 kl. 22:50

Tænkte på om det ikke var en god ide at lave en tråd med gode tilbud på forskellige hjemmesider på blu-ray eller andet godt.

Har købt Spider-man 3 Blu-ray til 14,95£+1£ i shipping fra http://www.dvd.co.uk - www.dvd.co.uk ca 170kr ikke til at klage over. Gik 3 dage efter jeg havde bestilt til jeg havde filmen i hånden, og der er danske undertekster og det hele (dobbelt disc version)

Andre som er faldet over gode tilbud fra andre hjemmesider?

Svar:
Skrevet af: frimann85
Skrevet den: 25-Oktober-2007 kl. 09:10
Fed ide :) Du slap fint gennem tolden ;D?

Skrevet den: 25-Oktober-2007 kl. 09:58

dvd.co.uk afsender fra schweiz og uk så der skulle ikke være nogen  problemer med told, som der kan være på play.com 

Skrevet af: Thomas H
Skrevet den: 25-Oktober-2007 kl. 10:25

Hvordan kan man være sikker på at der er danske undertekster på de Blu Ray man bestiller derover? Det er vel ikke allesammen det er på?

-------------
Med Venlig Hilsen
Thomas H.
LG 55LB650V - Samsung BD-F6500 - Marantz NR1608 - Dali Concept serie

Skrevet den: 25-Oktober-2007 kl. 10:38
jeg søgte lidt rundt på nettet for at finde ud af hvor mange blu-ray udgivelser af spider-man der kom. Da alle de Reg B jeg kunne finde var med danske undertekster købte jeg den der. Men nej du kan selvfølgelig ikke være sikker på der er danske undertekster på dem alle

Skrevet af: frimann85
Skrevet den: 25-Oktober-2007 kl. 10:59
Nice med dvd.co.uk :P Den vil jeg klart benytte!

Skrevet af: Kenzo85
Skrevet den: 25-Oktober-2007 kl. 11:26
Det er ok priser. men jeg er lidt skuffet over at de ikke har die hard quadriologien :(

-------------
Se mit udstyr her:
http://tinyurl.com/3lz9szc" rel="nofollow - Min Bio-tråd!

Skrevet af: lunddal
Skrevet den: 25-Oktober-2007 kl. 12:35
Indtil videre er der ikke annonceret en Die Hard Quadrilogy i Europa -
faktisk er det af underlige årsager kun Die Hard 1, 2 og 4 der frigives i
november.

Skrevet af: nightbird
Skrevet den: 25-Oktober-2007 kl. 13:41
Oprindeligt skrevet af sehested sehested skrev:

dvd.co.uk afsender fra schweiz og uk så der skulle ikke være nogen  problemer med told, som der kan være på play.com 

Schweiz er ikke med i EU, så der er vel en risiko for told, hvis pakken er sendt derfra?

Skrevet af: Pioneer540
Skrevet den: 25-Oktober-2007 kl. 14:53

Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Indtil videre er der ikke annonceret en Die Hard Quadrilogy i Europa -
faktisk er det af underlige årsager kun Die Hard 1, 2 og 4 der frigives i
november.

Det er ikke helt så underligt for rettighederne til Die Hard 3 ligger hos Buena Vista mens 1, 2 & 4 hører under SF Film herhjemme og rettighederne er også splittet op i andre dele af Europa!

Skrevet den: 25-Oktober-2007 kl. 15:24
Ah, det er derfor.

Tja, så bliver man som EU borger nok nød til at betale ca. 1.000 for alle fire
(når 3'eren engang udkommer).

Jeg tror jeg nøjes med 4'eren indtil videre.

PS: Men så er det måske heller ikke underligt, at SF Film har udgivet alle fire
i Die Hard Quadrilogy på DVD for tre dage siden?

Skrevet af: hedberg
Skrevet den: 25-Oktober-2007 kl. 15:48

De ser da godt nok ud til at have nogle mere fornuftige priser end jeg tidligere har set.. Kom til at bestille Transformers, Apocalypto, Die Hard 4.0 og Spider-man Trilogy.

Det er jo ligefør det var billigere end bare at købe Spiderman Trilogy i Expert herhjemme.

Skrevet af: jvks
Skrevet den: 25-Oktober-2007 kl. 15:52

Jeg er lidt i tvil om Transformers, er det den nye film.

Der står produktions år 1986 !!

Skrevet den: 25-Oktober-2007 kl. 15:55

Ah, det er derfor.

Tja, så bliver man som EU borger nok nød til at betale ca. 1.000 for alle fire
(når 3'eren engang udkommer).

Jeg tror jeg nøjes med 4'eren indtil videre.

PS: Men så er det måske heller ikke underligt, at SF Film har udgivet alle fire
i Die Hard Quadrilogy på DVD for tre dage siden?

SF Film lavede sidste år en deal med Buena Vista så de fik lov at sælge de 3 første sammen, ellers er en boks jo ikke så interessant, det har de åbenbart forlænget........uden sammenligning i øvrigt var/er den første American Pie hos SandrewMetronome mens de efterfølgende er hos Universal og der findes helt sikkert andre eksempler........

http://www.dvdstrax.dk - www.dvdstrax.dk har et billede af Die Hard 3 på BD med ukendt releasedato så de er åbenbart ved at lave noget materiale på den............

Skrevet den: 25-Oktober-2007 kl. 15:57
Så er det så bare underligt (der var det ord igen) at aftalen ikke gælder Blu-
ray udgivelsen af selvsamme film.

Bemærk at den nye boks er den samme som også kommer til Blu-ray i USA.

Skrevet den: 25-Oktober-2007 kl. 16:00

Så er det så bare underligt (der var det ord igen) at aftalen ikke gælder Blu-
ray udgivelsen af selvsamme film.

Bemærk at den nye boks er den samme som også kommer til Blu-ray i USA.

Hvis Buena Vista endnu ikke har BD-udgivelsen klar er det jo ikke så underligt. Selvom SF Film sælger den herhjemme i boksen er det jo stadig Buena Vista der fremstiller den og sælger den som enkeltudgivelse........

Skrevet den: 25-Oktober-2007 kl. 16:30
Det ser nu ud til at det er Fox der står 100% bag DVD udgivelsen af boxen
(og distribueret af SF Film), for der står ikke SF Film nogen steder som der
ellers normalt gør på skandinaviske Fox DVD udgivelser.

Fox har jo også BD udgaven af 3'eren liggende, og indtil videre har de selv
lavet alle BD udgivelser.

Det virker som om at BV har stoppet BD, men ikke DVD udgivelsen i Europa.

Skrevet af: vclarke
Skrevet den: 25-Oktober-2007 kl. 17:52
Oprindeligt skrevet af jvks jvks skrev:

Nej det er ikke den nye.

Skrevet den: 26-Oktober-2007 kl. 08:35

Det ser nu ud til at det er Fox der står 100% bag DVD udgivelsen af boxen
(og distribueret af SF Film), for der står ikke SF Film nogen steder som der
ellers normalt gør på skandinaviske Fox DVD udgivelser.

Fox har jo også BD udgaven af 3'eren liggende, og indtil videre har de selv
lavet alle BD udgivelser.

Det virker som om at BV har stoppet BD, men ikke DVD udgivelsen i Europa.

Hej Lunddal

Når jeg skriver SF Film er det jo i virkeligheden også FOX jeg mener, de er bare repræsenteret hos SF Film herhjemme.........jeg tror stadig at FOX udgiver boxen men det er BV der producerer 3'eren og udgiver den som selvstændig film.........spændende at høre fra nogen der køber boxen når den kommer, hvad der står på skiven i forhold til de andre skiver

Prøv at finde BD-boxen på laserdisken. Når du klikker på 3'eren kommer den frem hvor der står at "Salg i Laserdisken af denne vare er forbudt af EU og Buena Vista (DK).Bestil i stedet hos Movie World........."

Jeg er heller ikke sikker på om der er danske tekster på 3'eren hvis man køber feks. den engelske udgave af boxen for mens FOX ofte laver en udgivelse til hele Europa kan Buena Vista sagtens lave specielle nordiske udgivelser så Die Hard-BD-boxen er ikke nødvendigvis med den samme udgave af 3'eren i hele Europa!

Skrevet den: 26-Oktober-2007 kl. 15:08
Jeg tror du misforstår mig.

Det er DVD boksen jeg taler om på Laserdisken. Den blev for få dage siden
udgivet af Fox (SF Film) i Skandinavien med alle fire film.

Derfor undrer det mig at samme box ikke må udgives på BD.

Skrevet den: 29-Oktober-2007 kl. 11:20

Jeg tror du misforstår mig.

Det er DVD-boksen jeg taler om på Laserdisken. Den blev for få dage siden
udgivet af Fox (SF Film) i Skandinavien med alle fire film.

Derfor undrer det mig at samme box ikke må udgives på BD.

SF Film/Fox udgiver DVD-boxen med alle Die Hard-film

Da Buena Vista sikkert ikke har lavet Die Hard 3 på BD endnu kan SF Film/Fox jo ikke udgive BD-boxen med den endnu.

Jeg har forsøgt at vise dig, bla. via henvisningen til laserdisken, at det ER Buena Vista der har Die Hard 3 på BD. Derfor må SF Film/Fox vente med at udgive en box med alle film til Buena Vista har lavet Die Hard 3 på BD!

Det er Buena Vista der laver Die Hard 3, uanset om det er DVD eller BD og derfor findes DVD-boxen mens BD-boxen ikke kan laves endnu!

Skrevet af: parasound
Skrevet den: 29-Oktober-2007 kl. 16:24

har lige været inde på dvd.co.uk og kan se at 300 på hd dvd koster kun 17.99 pund men kan ikke finde om den er med danske undertekster men er region 2 er den da med danske undertekster

og er det sådanne at alle som er region2 er også med danske undertekste  ved godt region 2 er til det europæiske market.

Skrevet af: musicus
Skrevet den: 29-Oktober-2007 kl. 17:05
Oprindeligt skrevet af parasound parasound skrev:

og er det sådanne at alle som er region2 er også med danske undertekste  ved godt region 2 er til det europæiske market.

Nej, det kan man desværre ikke automatisk bare gå ud fra.

F.eks. har jeg endnu ikke set én eneste U.K. udgivelse af Warner-titler på Blu-ray eller HD-DVD, med skandinaviske undertekster. Hvorimod man sagten kan være heldig at finde danske undertekster på adskillige britiske Blu-ray udgivelser af SONY-titler. Det samme gør sig gældende med U.K. udgivelserne af Universal og Studio Canal titler på HD-DVD: Nogen film har danske undertekster - andre har ikke.

Det er vist ligesom at trække et lod i en tombola.

-------------
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X

2x Denon DVD-2930

2x Toshiba HD-XE1,

Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500

Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800

2x DVDO Edge

Skrevet den: 15-November-2007 kl. 01:24

En del blu-ray udgivelser til mellem 10-11£ fra sendit.com

http://www.sendit.com/video/promotion/0710_sonybluray.0.5 - http://www.sendit.com/video/promotion/0710_sonybluray.0.5

Jeg har ikke prøvet sendit.com før, er der nogen som har nogen erfaringer med dem?

Skrevet af: Pizzabager
Skrevet den: 15-November-2007 kl. 01:55
Oprindeligt skrevet af sehested sehested skrev:

En del blu-ray udgivelser til mellem 10-11£ fra sendit.com

http://www.sendit.com/video/promotion/0710_sonybluray.0.5 - http://www.sendit.com/video/promotion/0710_sonybluray.0.5

Jeg har ikke prøvet sendit.com før, er der nogen som har nogen erfaringer med dem?

det er faktisk rigtig billigt..

Skrevet af: psychotic
Skrevet den: 15-November-2007 kl. 02:01
Oprindeligt skrevet af musicus musicus skrev:

F.eks. har jeg endnu ikke set én eneste U.K. udgivelse af Warner-titler på Blu-ray eller HD-DVD, med skandinaviske undertekster. Hvorimod man sagten kan være heldig at finde danske undertekster på adskillige britiske Blu-ray udgivelser af SONY-titler. Det samme gør sig gældende med U.K. udgivelserne af Universal og Studio Canal titler på HD-DVD: Nogen film har danske undertekster - andre har ikke.

U.K. udgaven The Prestige på HD DVD har danske undertekster, om det så er den eneste skal jeg ikke kunne sige, men med lidt held findes der nok andre warner udgivelser fra uk med danske undertekster.

Skrevet den: 15-November-2007 kl. 08:49
Oprindeligt skrevet af psychotic psychotic skrev:

U.K. udgaven The Prestige på HD DVD har danske undertekster, om det så er den eneste skal jeg ikke kunne sige, men med lidt held findes der nok andre warner udgivelser fra uk med danske undertekster.

En måde at finde ud af det på er ved at kigge på danske sites. Nogle steder skriver de alle sprogene og er der mange sprog kan du godt regne med at den samme skive sælges i hele Europa. Er der kun de skandinaviske sprog (+ evt. engelsk) er der flere udgivelser. Se feks. Laserdisken, de er endda så flinke at fortælle når de har taget en udgivelse med danske tekster hjem fra UK, så har du svaret

Skrevet af: Kenzo85
Skrevet den: 15-November-2007 kl. 09:45

Husk også

http://www.Dvdpacific.com - www.Dvdpacific.com  , http://www.ezydvd.com - www.ezydvd.com , http://www.hdmoviesource.com - www.hdmoviesource.com

Især movie source er god, de deler alle pakkerne op i 2-3 film i hver så de ikke bliver taget i tolden.

-------------
Se mit udstyr her:
http://tinyurl.com/3lz9szc" rel="nofollow - Min Bio-tråd!

Skrevet af: Jimmi Jappe
Skrevet den: 15-November-2007 kl. 09:47
Oprindeligt skrevet af jvks jvks skrev:

Det er transformers the movie tegnefilmen fra 1986 for jeg har selv lige købt den på blu-ray,den nye transformers film kommer ikke på blu-ray  

-------------
Panasonic TX-P50VT20EA
Panasonic DMP-BDT310   
Denon DVD 3910
Denon AVR-3808CI
PS3 320gb hdd
iMac 24''
iPhone 3GS 16gb
iPad 2 32gb WiFi + 3g

Skrevet af: musicus
Skrevet den: 15-November-2007 kl. 09:53
Oprindeligt skrevet af psychotic psychotic skrev:

F.eks. har jeg endnu ikke set én eneste U.K. udgivelse af Warner-titler på Blu-ray eller HD-DVD, med skandinaviske undertekster.

Okay ... interessant. Det er nye toner. Mit indlæg om de generelt manglende skandinaviske undertekster på UK-udgivelserne af Warner-titler, baserer sig på følgende HD-DVD film: (som jeg selv har)

Constantine
Firewall
Harry Potter and the Goblet of Fire
The Fugitive
Poseidon
Superman Returns
Swordfish
Syriana
Troy
The Unforgiven
V for Vendetta

Men kun glædeligt hvis dette nu har ændret sig, med de nyere UK-udgivelser.

-------------
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X

2x Denon DVD-2930

2x Toshiba HD-XE1,

Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500

Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800

2x DVDO Edge

Skrevet af: DonJensen
Skrevet den: 15-November-2007 kl. 17:32
Nogen der ved hvor man kan få dobbelt disc udgaven af Pirates: at worlds end med danske tekster billigst?

-------------
http://bfbc2.elxx.net/stats/ps3/K-Gaard">

Skrevet af: jannikmariager
Skrevet den: 17-November-2007 kl. 17:29

Jeg har lige modtaget 2 film fra SEndit.com og det er ANDEN gang jeg blir knaldet i tolden  gav 270 kr for 2 film inkl porto, måtte betale yderligere 148 kr ofr TOLD osv. og en af coverne havde knækkent den dims der holder DVDen på plads i coveret så det bare flyder rundt. bruger dem aldrig mere.

Men hvorfor skal jeg betale told på noget fra UK ??

Skrevet den: 17-November-2007 kl. 17:51
Æv det lyder ikke ligefrem positivt jannikmariager. Så må de vel sende fra jersey ligesom play kunne jeg forstille mig. Troede ellers de sendte fra uk

Skrevet af: Lars
Skrevet den: 17-November-2007 kl. 18:45
Oprindeligt skrevet af jannikmariager jannikmariager skrev:

Jeg har lige modtaget 2 film fra SEndit.com og det er ANDEN gang jeg blir knaldet i tolden  gav 270 kr for 2 film inkl porto, måtte betale yderligere 148 kr ofr TOLD osv. og en af coverne havde knækkent den dims der holder DVDen på plads i coveret så det bare flyder rundt. bruger dem aldrig mere.

Men hvorfor skal jeg betale told på noget fra UK ??

Det er fordi de "snyder" dig

Årsagen til at sendit.com er så billige, er fordi de sender varene afsted udenfor EU's indre marked (her en af de britiske kanaløer der er frihandels zone).

Så pakkerne er toldpligtige i modtagelseslandet.

Det samme gælder for en af de andre populære leverandører play.com

/Lars

-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk

Print side | Luk vindue