Print side | Luk vindue

Reciever far Aldi

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Surround
Forumbeskrivelse: Lyd til hjemmebiografen mm.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=3024
Udskrevet den: 19-April-2024 kl. 12:07


Emne: Reciever far Aldi
Skrevet af: dalle
Emne: Reciever far Aldi
Skrevet den: 30-November-2004 kl. 16:46
Aldi har i morgen tilbud på en 6.1 sourroundreciever. Er der nogen der har set tilbuddet og kan fortælle mig om det er pengene værd. Havde tænkt mig at købe det sammen med de højtalere der også er i Aldi.



Svar:
Skrevet af: johnny57
Skrevet den: 30-November-2004 kl. 17:17
Jeg har set tilbudet, vi taler her igen om behov, umiddelbart ser det ok ud med de tilgængelige oplysninger men om det er highend som de påstår stiller jeg mig tvivlende overfor til den pris. Højtalerne ville jeg personligt ikke købe, men også her handler det om behov, folk er slemme til at spare på højtalerne, der sker ofte det når de har været ude og købe anlæg og kommer til højtalerne er pengene brugt og der spares der. Det er rigtig dumt, uanset hvor godt grej man har kan det ikke afhjælpe dårlige højttalere. Men køb roligt du kan jo aflevere det igen indenfor en måned hvis du ikke er tilfreds.

-------------
Med venlig Hilsen

Johnny


Skrevet af: Morten B
Skrevet den: 30-November-2004 kl. 20:23

Hej dalle

jeg har forgængeren til den, og er godt tilfreds. den spiller fint, støjer ikke i udgangende, fint følsom RDS tuner og mange indgange. (desværre kun een optisk på min model) men flere coax indgange. alt sourround virker upåklageligt. eneste umiddelbare minus for mit vedkommende, er en lidt dårlig spredning på fjernbetjeningen (hvilket jeg dog har forbedret kraftigt med en ny sendediode trukket 5mm længere ud af fronten)

jeg turde godt købe den....

 



-------------
Morten B




Print side | Luk vindue