Print side | Luk vindue

Fælleskøb Pioneer DVR-920 - tilbud

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Køb og salg
Forumnavn: Fælleskøb ®
Forumbeskrivelse: Opnå et godt tilbud ved fælles indkøb
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=3060
Udskrevet den: 06-April-2025 kl. 22:20

Emne: Fælleskøb Pioneer DVR-920 - tilbud
Skrevet af: Thorvald
Emne: Fælleskøb Pioneer DVR-920 - tilbud
Skrevet den: 02-December-2004 kl. 22:31

Pioneer DVR-920 - tilbud.

Tilmelding.

Tilmelding til fælleskøb kan ikke ske endnu og må og kan ikke skrives i dette emne. Dette emne er forbeholdt tilbudsgivning. Tilmelding starter først efter nytår tror jeg. Debat om fælleskøbet kan evt. startes i et andet emne hvis man har behov for det.

Tilbud til fælleskøb af Pioneers DVR-920 ønskes.

Sponsorer til recordere.dk og alle andre interesserede forhandlere inviteres til at komme med tilbud på et fælleskøb af Pioneer DVR-920.

Tilbuddet skal gives sådan at et skema eksempelvis i stil med nedenstående kan udfyldes – levering kan i dette tilfælde være det tidligst mulige. Det kan jo dog godt være at fælleskøbet først starter senere. Hvilke antal forhandleren vil kalkulere med bestemmer de selv, skemaet er kun eksempel.

Tidsfrist for at sende tilbud til mailto:thorvald@recordere.dk - thorvald@recordere.dk er i første omgang søndag d. 19. december 2004, kl. 24:00. Så kan vi alle tygge lidt på det i juleferien. Der offentliggøres ingen tilbud før efter ovennævnte tidspunkt, tilbuddene er hemmelige indtil da. Tilbud afsendt efter tidsfristen ignoreres.

Pioneer DVR-920: Vejledende butikspris: x.xxx,-

Forhandler

Pris

Antal

Tillæg kodefri

Fragt

Garanti

Levering

Min. 20 stk.

200

alm.

Min. 10 stk.

Kodefri inkl.

3 år

-------------
Med de venligste hilsener

Thorvald.

Svar:
Skrevet af: Thorvald
Skrevet den: 20-December-2004 kl. 17:05

Indtil videre har jeg følgende:

Tilbud.

TapeConnection har været så flinke at give følgende tilbud:

Vejledende pris: 14.999,-

TapeConnections fælleskøbstilbud: 11.500,- inkl. 3 års garanti. Så vidt muligt leveret kodefri. Leveringstid ukendt p.t.

Tilmelding foregår i den nye tråd.

-------------
Med de venligste hilsener

Thorvald.

Print side | Luk vindue