Print side | Luk vindue

Onsite service fra LG

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: TV
Forumbeskrivelse: Fladskærme, billedrør og projections-tv
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=30672
Udskrevet den: 03-December-2024 kl. 20:03


Emne: Onsite service fra LG
Skrevet af: fnuggie
Emne: Onsite service fra LG
Skrevet den: 09-November-2007 kl. 18:55

Hejsa

Jeg har hørt at hvis man fejlmelder sin LG skærm igennem deres Call center får man onsite service, altså de laver skærmen hjemme hos en. Fra 32" og op.




Svar:
Skrevet af: rasmusklump
Skrevet den: 12-November-2007 kl. 09:14

 

 Hej.

 Har du fundet ud af mere om det ?



Skrevet af: fnuggie
Skrevet den: 06-Januar-2008 kl. 16:52

Jeps Det er rigtig nok, man skal bare ringe til deres Call center på 80885758 så ringer der en tekniker tilbage, Men det er kun på skærme som er forhandlet igennem LG nordic altså ikke parallel importeret produkter. Det må være danmark's bedste service.



Skrevet af: hopgreve
Skrevet den: 06-Januar-2008 kl. 16:55

Ja det vil jeg da kalde god service , det var der nogen der kunne lære noget af . Men mon ikke det vil blive mere og mere udbredt i takt med at skærmene bliver større og større , det må man da håbe...

MVH



-------------
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K


Skrevet af: Klausens
Skrevet den: 06-Januar-2008 kl. 18:16
Samsung har en lignende på service på skærme over 40"


Skrevet af: fnuggie
Skrevet den: 06-Januar-2008 kl. 21:48
Jeg snakkede med en sælger i Fona han sagde at det var slut igen med onsite fra samsungs side af igen, men jeg ved ikke om det er rigtigt.



Print side | Luk vindue