Print side | Luk vindue

Fælleskøb af Sonos

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Køb og salg
Forumnavn: Fælleskøb ®
Forumbeskrivelse: Opnå et godt tilbud ved fælles indkøb
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=31633
Udskrevet den: 01-Juni-2024 kl. 04:02


Emne: Fælleskøb af Sonos
Skrevet af: wc-kenno
Emne: Fælleskøb af Sonos
Skrevet den: 01-December-2007 kl. 15:23

Hej

Tja, recordere.dk er det eneste sted, hvor jeg har hørt om fælleskøb, så jeg tænkte, om nogle ville være interesseret i et fælleskøb af sonos. Jeg tænker på forskellige bundle-løsninger...

Prisen hos hifiklubben er efter min mening lige pebret nok.

se mere på

http://www.sonos.com - www.sonos.com

http://www.hifiklubben.dk/produkter/lyd_i_alle_rum/sonos_digital_music_system_.htm - http://www.hifiklubben.dk/produkter/lyd_i_alle_rum/sonos_dig ital_music_system_.htm

Nogen interesserede???

Kent




Svar:
Skrevet af: Jonama
Skrevet den: 04-December-2007 kl. 19:28

Har lige bestilt hele sonos pakken i Tyskland.

Jeg har købt Sonos BU 130 incl ladestation, samt en ekstra zone player zp100. Samlet pris 10.360 kr inkl. forsendelse og moms.

Havde jeg købt samme pakke hos Hifi-klubben skulle jeg betale 12.000 kr.  

Er helt sikker på at firmaet som jeg købte hos er til at handle yderligere med hvis flere køber sammen.

NB: Skal lade jer vide hvordan det er gået, når pakken er modtaget.

Jonama 



Skrevet af: wc-kenno
Skrevet den: 04-December-2007 kl. 20:26

Hej

Det lyder da spændende. Du må meget gerne skrive lidt om hvordan det går, når du har fået det hele koblet til.

Hvad med garantien mm, hvis nu "skidtet" går i stykker inden for garantiperioden...Skal du så sende det hele til Tyskland for reperation...??

Men tillykke med dit nye anlæg!

 



Skrevet af: Jonama
Skrevet den: 06-December-2007 kl. 14:11

Yeeeaarr.
Det virker fremravende. Jeg kan kun tilslutte mig mange andres opfattelse. Det er bare et fedt system. Utroligt let at sætte op. Lyden er god. Styrken er glimrende - også til festbehov. Har lagt musikken på en MAXTOR NAS HD. Den blev fundet med det samme.

Nå men det bedste ved det hele er controlleren. Simpel setup. Hurtigt at finde albums og musiknumre. Og zonesystemet er uovertruffent. Det største minus bliver dog at man nemt gror fast i sofaen, nu man ikke længere behøver at rejse sig for at skifte cd  

Til alle børnefamilier. Tænk lige over dette: 
Slut med skælde ud på ungerne for at ridse cd'erne... Være nervøs for at skuffen i cd/dvd afspilleren går i stykker... 
Ja, og nu er alle 700 børnehits lagt på NAS drevet på loftet. Samtidigt slipper vi som er i stuen at høre børnehits på fuld drøn hele tiden. Nu står der en zoneplayer med to gode højtalere øverst oppe på skabet i børneværelset.    

Mangler nu kun at sætte en zoneplayer op i badet... ja, det er egentlig utroligt hvor lang tid man bruger der

Vedr. Garanti.
Garanti er det samme i Tyskland som i DK (EU regler). Skulle noget gå i stykker, ja så sender jeg bare produktet tilbage. I øvrigt er kundeservicen i Tyskland ofte bedre end her i DK.

Sonos kan varmt anbefales!



Skrevet af: wc-kenno
Skrevet den: 06-December-2007 kl. 17:02

OK.

Ja dejligt at man slipper for at ungerne ridser cd'erne eller skuffen går i stykker, men der må jo trods alt følge nye "problemer" med, hvis sonos sindssyge dyre remote ryger på gulvet. Medmindre man er dækket af sin egen indbo.

Det er jo heller ikke billigt at sende produktet retur til Tyskland, men fint nok at man kan spare penge.

Men godt at du er tilfreds...

Kent

 



Skrevet af: kfkv
Skrevet den: 06-December-2007 kl. 21:02
Jeg kunne godt være interesseret i et fælleskøb.

-------------
------

Mvh Kasper



Skrevet af: wc-kenno
Skrevet den: 07-December-2007 kl. 18:17

Yiepeeeeeeeeee... var ved at miste troen...



Skrevet af: andefeldt
Skrevet den: 15-Januar-2008 kl. 09:55

Er der sket mere ang. kontakt til den tyske forhandler?

Jeg vil også være frisk, men jeg tror desværre ikke, der rigtigt er noget at hente her.



-------------
Anders


Skrevet af: larsstampe
Skrevet den: 28-Januar-2008 kl. 17:33

vil sikkert også være interesseret

 

mvh

lars



-------------
Mvh
Lars


Skrevet af: meta
Skrevet den: 31-Januar-2008 kl. 08:53
Efter at have læst om dette fantastiske stykkke legetøj, må jeg slutte op mig til Fælleskøb af Sonos - hvis der kan opnås en god pris


Skrevet af: Mar7in
Skrevet den: 10-Februar-2008 kl. 00:36
Hej Jonama,

Oprindeligt skrevet af Jonama Jonama skrev:

Har lige bestilt hele sonos pakken i Tyskland.

<...snip...>

Er helt sikker på at firmaet som jeg købte hos er til at handle yderligere med hvis flere køber sammen.

Kan du give et link til firmaet, hvor du købte.

På forhånd tak for hjælpen.

/Martin



Skrevet af: Kief
Skrevet den: 10-Februar-2008 kl. 00:44

Jeg har selv Sonos og det er fantastisk. Det bliver endnu mere lækkert den dag de udvider med billede-overførsel også :) Men kan kun anbefale det!

Held og lykke med at få stablet et køb på benene..

Mvh

Casper



-------------
Mvh.

Casper


Skrevet af: andefeldt
Skrevet den: 11-Februar-2008 kl. 11:25
Det er da ret dødt, det her. 

-------------
Anders


Skrevet af: meta
Skrevet den: 11-Februar-2008 kl. 13:59

Oprindeligt skrevet af andefeldt andefeldt skrev:

Det er da ret dødt, det her. 

Ja, desværre

Jeg er altså stadig interesseret - håber andre melder sig på banen, så vi kan forsøge at få nogle gode priser.....



Skrevet af: Egedal
Skrevet den: 26-Februar-2008 kl. 18:57

Jeg har en mail til en i tyskland som sælger sonos kunne måske også være interesseret i et fælleskøb.

mailto:info@digital-music-system.com - info@digital-music-system.com  Eller

service@digital-music-system.com

Hans navn er

Jan-Olof Wadehn



Skrevet af: Jonama
Skrevet den: 26-Februar-2008 kl. 19:51

Hej Alle,

Beklager det sene svar. Har købt hos http://www.digital-music-system.de/ - http://www.digital-music-system.de

De sælger også på ebay.de og har flere websider.

Jeg købte:
1x SONOS Bundle BU130 + Charging cradle
1x SONOS ZonePlayer ZP100 "
Total: 1374,50 EUR inkl forsendelse (ca. 10.380 kr). Besparelsen ifht. hifiklubben.dk er så over 2000 kr.

Jeg kan klart anbefale dem. Overførte pengene på forhånd og de sendte straks efter de var på deres konto (ca. 3 dage).

Vær dog opmærksom på at sonos.com giver rabat lige nu f.eks. zp100 + controller til 699 euro. Meget billigt. Samme pris kunne I nok forhandle jer frem til hos digital-music-system. Så hvis I finder ud af noget, så kunne jeg godt tænke mig at et ekstra sæt :)

Jonama



Skrevet af: andefeldt
Skrevet den: 26-Februar-2008 kl. 21:41
Jeg checkede lige digital-music-system.

De kører med samme priser som Sonos selv, men man kan få rabat, hvis man bruger en bestemt betalingsform (muligvis kun gældende for tyskere?). Her kunne jeg spare næsten 1000kr på

BU130 + Charging cradle + ZoneBridge

Fragten er billig fra digital-music-system (godt 19 EUR) - Sonos selv tager min. 50 EUR!

Hvis man betaler med PayPal, så er besparelsen ifht. HiFiKlubben minimal.


-------------
Anders



Print side | Luk vindue