Print side | Luk vindue

Panasonic leveringsproblemer

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: TV
Forumbeskrivelse: Fladskærme, billedrør og projections-tv
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=32097
Udskrevet den: 27-April-2024 kl. 13:36


Emne: Panasonic leveringsproblemer
Skrevet af: Quest
Emne: Panasonic leveringsproblemer
Skrevet den: 11-December-2007 kl. 20:07

Efter at have ventet på et 42PX70EA i mere end en måned, med gentagne udsættelser, vil jeg høre om en her ved hvad der sker for Panasonic?

Bestilt gennem Happii / Proshop - de ved ikke noget, men bliver ved at udsætte levering.

TV'et er til de "gamle" og de savner det!

Nogen der ved noget mere specifikt om levering?

 

Alternativt, kan det mon afbestilles og hvad køber jeg så til dem for max. 10.000 kr. i 42" med DVB-t ?



-------------
Walk slowly; drink lots of water



Svar:
Skrevet af: hopgreve
Skrevet den: 11-December-2007 kl. 20:13

Surt show , det ser ud til at det er på lager i roskilde hos nb radio til 9998kr , de har også 37" på lager og er aut PANASONIC center/forhandler , og nej du får ikke et ligeså godt tv til 10000kr...

MVH



-------------
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K


Skrevet af: glade
Skrevet den: 11-December-2007 kl. 20:19
Prøv hos geco.dk de har 37 på lager... og tror næste uge er rigtigt godt bud på de for 42 tommer hjem..

-------------
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer
Sony 32 tommer X300 (skod tv)


Skrevet af: Quest
Skrevet den: 11-December-2007 kl. 22:07

OK, jeg har købt mit eget hos Geco, og synes de var super professionelle.

Da jeg bestilte til de "gamle" havde de det bare ikke på lager.

Det havde HAPPII så åbenbart heller ikke ...

ÆV, jeg ved ikke lige hvad jeg finder på.



-------------
Walk slowly; drink lots of water


Skrevet af: henry
Skrevet den: 11-December-2007 kl. 22:43

Oprindeligt skrevet af Quest Quest skrev:

Efter at have ventet på et 42PX70EA i mere end en måned, med gentagne udsættelser, vil jeg høre om en her ved hvad der sker for Panasonic?

Kun godt en mdr.
Jeg startede med at bestille den den 20 sep. hos Computersalg.dk skiftede så til Proshop.dk i sidst i oktober, og nu har de lige igen igen igen udsat leveringen til 5 jan og det bliver da sikkert yderliger forsinket som det plejer.  

Kunne da godt være man skulle snuppe en Samsung LE40M86BD eller noget andet til 10k, jeg er ved at være moden til alternativer.

Mvh

Henry

Måske 42PX70EA engang



Skrevet af: Lithium
Skrevet den: 11-December-2007 kl. 22:54
Oprindeligt skrevet af Quest Quest skrev:

ÆV, jeg ved ikke lige hvad jeg finder på.

Hvad er problemet når nu NB Radio har det på lager? Du betaler måske et par hundrede kr. ekstra, men har så også mulighed for kvit og frit at få lidt ekstra garanti via club panasonic.

Annulering af dit køb hos proshop bør der naturligvis ikke være noget problem.

Har iøvrigt lige ventet godt en måned på Panasonic LXD70, og ja det er enormt træls at vente og hele tiden få udskudt leveringsdatoen.

 

 



Skrevet af: Mollerup
Skrevet den: 11-December-2007 kl. 23:28

Du skal da bare have et http://www.geco.dk/product.asp?product=1090&sub=5&page=1 - TH-42PZ70EA  det er på lager til 12.999.- hos geco.



Skrevet af: Thyge
Skrevet den: 12-December-2007 kl. 00:49

Jeg købte et magen til for et par uger siden hos P&P Radio i Århus (Panasonic Center) til kr. 9.800,- og fik 5 års garanti fra Panasonic.

Hvorfor så bøvle med netshops?



Skrevet af: Mollerup
Skrevet den: 12-December-2007 kl. 01:05
Et PZ70? det er godt nok billigt.


Skrevet af: Thyge
Skrevet den: 12-December-2007 kl. 09:03

Sorry - det var et PX70, og ikke PZ70. PZ70 koster 14.800,- inkl. 5 års forsikring (måneden ud). Er det værd at "spare" 1800,- på et parallelimporteret uden de ekstra års garanti?

At læse ud fra de sager der har været, hvor bl.a. mange af brugerne på recordere.dk er kommet i klemme, så er det nok ikke.

Edit: Geco's ser så ud til at være officielle varer, og så er prisen da top-dollar!



Skrevet af: henry
Skrevet den: 12-December-2007 kl. 09:25
Oprindeligt skrevet af Thyge Thyge skrev:

Jeg købte et magen til for et par uger siden hos P&P Radio i Århus (Panasonic Center) til kr. 9.800,- og fik 5 års garanti fra Panasonic.

Hvorfor så bøvle med netshops?

Ja det kan man jo så godt sige, det afhænger vel af omstændighederne, nu fik jeg bestilt til ca 8800 hos proshop og da jeg har en forsikring der gælder alt elektronik i 5 år til nypris. så vil jeg gerne spare de ca. 1000 kr, men havde jeg fra begyndelsen været klar over at der gik så lang tid, så havde jeg nok også valgt anderledes. Men sagen er jo at når man bestiller, så er der typisk max 10 dages levering iflg. hjemmeside og edb priser, og så bliver man jo hængende og håber, og klart nok, hvis man vil give lidt mere så kan man sikkert få hurtiger, der kommer så bare noget nærrighed med ind i billedet.  



Skrevet af: spoxy
Skrevet den: 12-December-2007 kl. 12:38
Jeg kan kun anbefale NB Radio i Roskilde. Jeg bestilte mit 42PX70 + en EX77 i går formiddags og fik det leveret kvit og frit i går aftes. Super service. Og så får jeg 30 måneders fuld garanti via club Panasonic.


Skrevet af: cnn3
Skrevet den: 12-December-2007 kl. 13:12
Oprindeligt skrevet af henry henry skrev:

Oprindeligt skrevet af Thyge Thyge skrev:

Jeg købte et magen til for et par uger siden hos P&P Radio i Århus (Panasonic Center) til kr. 9.800,- og fik 5 års garanti fra Panasonic.

Hvorfor så bøvle med netshops?

Ja det kan man jo så godt sige, det afhænger vel af omstændighederne, nu fik jeg bestilt til ca 8800 hos proshop og da jeg har en forsikring der gælder alt elektronik i 5 år til nypris. så vil jeg gerne spare de ca. 1000 kr, men havde jeg fra begyndelsen været klar over at der gik så lang tid, så havde jeg nok også valgt anderledes. Men sagen er jo at når man bestiller, så er der typisk max 10 dages levering iflg. hjemmeside og edb priser, og så bliver man jo hængende og håber, og klart nok, hvis man vil give lidt mere så kan man sikkert få hurtiger, der kommer så bare noget nærrighed med ind i billedet.  

8800, men det var så for en 37" istedet for 42"?

-------------
mvh Christian


Skrevet af: henry
Skrevet den: 12-December-2007 kl. 13:38
Oprindeligt skrevet af cnn3 cnn3 skrev:

Oprindeligt skrevet af henry henry skrev:

[QUOTE=Thyge]

Jeg købte et magen til for et par uger siden hos P&P Radio i Århus (Panasonic Center) til kr. 9.800,- og fik 5 års garanti fra Panasonic.

Hvorfor så bøvle med netshops?

37" istedet for 42"?

Nej det var for en 42 "



Skrevet af: kena
Skrevet den: 12-December-2007 kl. 14:06
Jeg har så også i dag valgt at sløjfe min ordre på en 42" hos Happii/Proshop. Pris under 9000 inkl. levering. Har ventet en måned og skal snart alligevel på 2-3 ugers juleferie. Så må jeg sondere markedet igen i januar.


Skrevet af: cnn3
Skrevet den: 12-December-2007 kl. 14:14
Oprindeligt skrevet af henry henry skrev:

Nej det var for en 42 "

OK, så har de ændret prisen siden.



-------------
mvh Christian


Skrevet af: Quest
Skrevet den: 12-December-2007 kl. 19:01

Øv igen, NB-Radio havde udsolgt, da jeg nåede hjem fra arbejde.

Så må jeg finde på noget andet til dem, da jeg har lovet at skaffe dem et 42" TV inden jul - ellers stryger de mig af testamentet!

Nb.

Happii har heldigvis annulleret ordren, da de ikke aner hvornår det kommer på lager igen.

 



-------------
Walk slowly; drink lots of water


Skrevet af: hopgreve
Skrevet den: 12-December-2007 kl. 19:06

Så tag 42PX700 eller PZ70 i stedet , det bliver det kun bedre af , de er på lager...så må du selv betale differencen , det kan jo nok betale sig " på den lange bane "

MVH



-------------
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K


Skrevet af: jan.h
Skrevet den: 12-December-2007 kl. 20:12

Hej

Er på lager hos http://www.cinemagic.dk - www.cinemagic.dk  ifølge deres hjemmeside

 Jan

 



-------------
jan.h


Skrevet af: Bruger udmeldt 38
Skrevet den: 13-December-2007 kl. 18:02

Tapeconnection har det på lager...

M.v.h.



Skrevet af: Coolsmarti
Skrevet den: 13-December-2007 kl. 22:19
Så er det måske derfor mit TV har været så længe til rep? Selv reservedele er der mangel på!

En ny PSU til TV'et er der 1 mdr. leveringstid på, derfor har jeg endnu ikke fået mit TV igen, selvom de har skiftet mainboard, men så liiige skulle vente på at få PSUen hjem ..

Det er købt i Tyskland og repareres at Powermill Service, kvit og frit på den europæiske garanti.

Det blev indleveret d. 12 november efter max 10 timers brug ..

Regner med at få det igen d. 19 .. Damn ventetiden er lang når man lever med et 21" CRT .. suk ...

(Nå ja, de sagde max. 2 ugers rep tid da jeg indleverede det, .. yeah right ..)

-------------
Sony 65" A1 OLED
SONY ST-HT5000 Soundbar
PS4 PRO


Skrevet af: Bruger udmeldt 38
Skrevet den: 14-December-2007 kl. 08:29

Coolsmarti

Tjah, desværre er reparationstiden på TV i dagens Danmark, 5 - 6 uger, uanset hvem der er reparatør. Sådan er det med centraliserede værksteder.

M.v.h.



Skrevet af: Coolsmarti
Skrevet den: 17-December-2007 kl. 22:50

Ja desværre!



-------------
Sony 65" A1 OLED
SONY ST-HT5000 Soundbar
PS4 PRO



Print side | Luk vindue