Print side | Luk vindue

blu-ray filmtilbud

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Blu-ray afspillere
Forumbeskrivelse: Afspillere med blu-ray
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=32128
Udskrevet den: 21-Februar-2025 kl. 20:43

Emne: blu-ray filmtilbud
Skrevet af: Flemming Larsen
Emne: blu-ray filmtilbud
Skrevet den: 12-December-2007 kl. 13:53

hej.

play.com har et tilbud på blu-ray film i øjeblikket som hedder køb to og få en ekstra gratis. og så er der gratis levering. og de har faktisk også en del med dk text.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Svar:
Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 12-December-2007 kl. 14:02
Men pas på, Play.com er ikke toldsikker. Selvom de sender igennem UK og VAT (i hvert fald engang var) er betalt derovre, altså et EU-land, kan man stadig godt risikere at skulle betale mere ved ankomst til Danmark.

Skrevet af: lunddal
Skrevet den: 12-December-2007 kl. 14:15
Play.com sender fra Jersey - det er ikke EU.

Skrevet den: 12-December-2007 kl. 14:19
Ja, netop, men de plejede i hvert fald engang at sende igennem England, med deres VAT betalt, så egentlig burde ingen jo have betalt noget, men der var alligevel mange der måtte af med ekstra, fra tid til anden. Sidste gang jeg bestilte fik jeg også lov til at betale, og der stod intet om 'UK VAT pre-paid', som der plejede at gøre

Så, som sagt, Play.com er ikke helt toldsikker...

Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 12-December-2007 kl. 14:36
det kan godt være den ikke er toldsikker. men jeg har ud ca 100 gange kun haft en igennem tolden. så det går lige alt i alt. jeg bestilte tre film og den samlede pris var 360kr. det får man dem ikke til her i landet.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 12-December-2007 kl. 14:44
Jeg har også været heldig indtil sidste gang jeg bestilte hos dem, hvor jeg så bed mærke i, at der ikke længere stod det der 'UK VAT Pre-paid', som der plejede. Siden har jeg holdt mig fra at bestille ting dyrere end 80,- derfra.

Print side | Luk vindue