Print side | Luk vindue

Afspiller som kan betjenes uden remote

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: DVD afspillere
Forumbeskrivelse: DVD afspillere (men ikke optagere)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=32357
Udskrevet den: 21-September-2024 kl. 19:21


Emne: Afspiller som kan betjenes uden remote
Skrevet af: BoNJacobsen
Emne: Afspiller som kan betjenes uden remote
Skrevet den: 17-December-2007 kl. 21:37

Hej Gruppe

I en børnefamile overlever fjernbetjeningerne ikke længe, og derfor er jeg på udkik efter en afspiller som kan betjenes på fronten, det er essentielt at man kan bladre i sprogene direkte på afspilleren.

Nogen forslag ?

 

MVH Bo




Svar:
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 17-December-2007 kl. 21:44

 

 Det bliver ganske sikkert ikke nemt. På afspillere er det kun de mest basale funktioner såsom Play, Stop, Pause, FF, FR, der er på maskinen. Remotes er et must. Et råd gem dem et sikkert sted.



-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: MaXer
Skrevet den: 17-December-2007 kl. 22:58
min Pioneer DV696 har i hvert fald det du ønsker. Ved ikke om den nyere DV400 også har, men det vil jeg da tro.

-------------
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=41328" rel="nofollow - Bio á la MaX

Tæller nu film i K!


Skrevet af: Niels Chr
Skrevet den: 05-Januar-2008 kl. 22:07
Jeg troede at en børne famillies største problem er at DVD'erne hurtigt lader livet pga. ridser....
En anden end din egen løsning er måske at rippe dine børne DVD'er også brænde dem til nyt medie uden menuer, sprog valg, reklamer m.m.

Fordelen ved dette er dels at DVD'en blot skal skubes ind, og den så starter (behøver ikke fjernbetjningen) - samtidig bruger børnene ikke den originale DVD, evt. ridser i DVD'en betyder ikke noget da den originale ligger i skuffen.




Print side | Luk vindue