Print side | Luk vindue

Philips Blu-Ray afspiller

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Blu-ray afspillere
Forumbeskrivelse: Afspillere med blu-ray
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=32540
Udskrevet den: 22-Februar-2025 kl. 11:18

Emne: Philips Blu-Ray afspiller
Skrevet af: Hother
Emne: Philips Blu-Ray afspiller
Skrevet den: 21-December-2007 kl. 21:09

Av - har jeg sovet i timen?  Jeg viste da godt at den ville komme, men nu er den kommet - og i Danmark.

JustBuyit sælger den med 2 dages leveringstid:

http://www.justbuyit.dk/shop/philips-bdp7100-blue-3852p.html - http://www.justbuyit.dk/shop/philips-bdp7100-blue-3852p.html

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.

Svar:
Skrevet af: Sigida
Skrevet den: 21-December-2007 kl. 21:30

philips er en gang lort :D hollandsk fejlprodukter :p

Skrevet den: 21-December-2007 kl. 21:32
Oprindeligt skrevet af Sigida Sigida skrev:

Jamen jamen - det var nu mere det at den er kommet. Jeg synes man har hørt om den i "årevis" - uden at der skete noget

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.

Skrevet af: Asklepios
Skrevet den: 21-December-2007 kl. 21:45
Jeg vidste slet ikke der kom en philips BD!!  Og jeg har endda været på udkig efter en!

Nå men Samung en samsung der leverer bitstream DTS HD MA til en Onkyo reciever (805) er nu slet ikke så ringe endda!

MVH

-------------
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables

Skrevet den: 21-December-2007 kl. 21:48

Oprindeligt skrevet af Asklepios Asklepios skrev:

Jeg vidste slet ikke der kom en philips BD!!  Og jeg har endda været på udkig efter en!

Nå men Samung en samsung der leverer bitstream DTS HD MA til en Onkyo reciever (805) er nu slet ikke så ringe endda!

MVH

Én tror sgu ikke at du er blevet "Snødt"

-------------

Skrevet den: 21-December-2007 kl. 21:49
hehe ok :D er jeg virkelig den eneste der deler den opfattelse at philips er mainstream med høj fejlprocent..

Skrevet den: 21-December-2007 kl. 21:51

hehe ok :D er jeg virkelig den eneste der deler den opfattelse at philips er mainstream med høj fejlprocent..

Ahh..jeg ved sørme snart ikke Sigida, min brødrister har da aldrig fejlet noget 

-------------

Skrevet af: Asklepios
Skrevet den: 21-December-2007 kl. 21:52
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Asklepios Asklepios skrev:

MVH

Én tror sgu ikke at du er blevet "Snødt"

Det tror jeg heller ikke... Fy for den lede hvor er det er fed og lækker combo, kan helt sikkert anbefales.

-------------
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables

Skrevet den: 21-December-2007 kl. 21:59
snakker elektronik :p

Skrevet af: spawn
Skrevet den: 21-December-2007 kl. 22:02

Hvorfor kalder de det en Blue Ray / HD DVD afspiller ?

Det er da vel kun en BluRay afspiller - ikke en dual afspiller eller ?

Og så står der at det er en NYHED med en tilbudspris på 3699,- og en førpris på 3999,-

Øh - hvordan kan det både være en NYHED og samtidig have en førpris ?

Ulovlig markedsføring fra justbuyit

-------------
Philips 65OLED705/12 - ATV4K

Skrevet den: 21-December-2007 kl. 23:46
ja spawn de laver førpris fra vejlende udsalgspris, det elgiganten fik en mega bøde for at gøre ;)

Skrevet den: 22-December-2007 kl. 00:00
Oprindeligt skrevet af spawn spawn skrev:

Hvorfor kalder de det en Blue Ray / HD DVD afspiller ?

Det er da vel kun en BluRay afspiller - ikke en dual afspiller eller ?

Og så står der at det er en NYHED med en tilbudspris på 3699,- og en førpris på 3999,-

Øh - hvordan kan det både være en NYHED og samtidig have en førpris ?

Ulovlig markedsføring fra justbuyit

Hej spawn - hvor har du gemt dig så længe? Let me guess - du har selvfølgelig drønet rund og spillet julemand med nissehue og hele udstyret

Til emnet, jamen jeg har tænkt nøjagtig det samme som du, den står faktisk som en combo-player, hvad det jo ikke er .Omvendt hvis man kigger andet sted på siden står den alene som Blu-Ray afspiller. Men allerede nedsat og på tilbud  - tja...

-------------

Skrevet af: Baune
Skrevet den: 31-December-2007 kl. 23:13

Altid rart at høre en saglig / faglig udtalelse

Jeg ser nu frem til der kommer nogle test af dyret. Det kunne jo være det hollandske skrammel overraskede.
Udseende (hvad ingen af os freaks kigger på vel!?) slår da plastik-bassen BD-P1400 med flere banelængder.

Anyways så ligger selvsamme plastik-kasse stadigvæk som mit første valg når jeg meget gerne snarest i det nye år skal med på blu-ray bølgen.

Godt nytår gutter / gutinder, og på genskriv til mange flere af de fede reviews, debatter mm.

Skrevet den: 31-December-2007 kl. 23:19
Oprindeligt skrevet af Baune Baune skrev:

Altid rart at høre en saglig / faglig udtalelse

Jeg ser nu frem til der kommer nogle test af dyret. Det kunne jo være det hollandske skrammel overraskede.
Udseende (hvad ingen af os freaks kigger på vel!?) slår da plastik-bassen BD-P1400 med flere banelængder.

Anyways så ligger selvsamme plastik-kasse stadigvæk som mit første valg når jeg meget gerne snarest i det nye år skal med på blu-ray bølgen.

Godt nytår gutter / gutinder, og på genskriv til mange flere af de fede reviews, debatter mm.

Jeg vil æde min gamle hat på (nytårshat), at Philips´en ikke slår P1400 på noget område.

Selv godt nytår

-------------

Skrevet af: Baune
Skrevet den: 01-Januar-2008 kl. 15:40

Jeg vil æde min gamle hat på (nytårshat), at Philips´en ikke slår P1400 på noget område.

Selv godt nytår

Ja nu ser jeg da først frem til en test
Og der skal fremvises billeder hvor hatten indtages, hvis Philips mod forventning overrasker!

Skrevet den: 01-Januar-2008 kl. 16:14
Oprindeligt skrevet af Baune Baune skrev:

Selv godt nytår

Ja nu ser jeg da først frem til en test
Og der skal fremvises billeder hvor hatten indtages, hvis Philips mod forventning overrasker!

Gerne - gerne Baune - men det kræver jo ligesom at Philips stiller et eksemplar til rådighed for en anmeldelse

-------------

Print side | Luk vindue