Print side | Luk vindue

Forskel på billige dvd´er?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: DVD afspillere
Forumbeskrivelse: DVD afspillere (men ikke optagere)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=32582
Udskrevet den: 30-April-2025 kl. 17:36

Emne: Forskel på billige dvd´er?
Skrevet af: oo27
Emne: Forskel på billige dvd´er?
Skrevet den: 22-December-2007 kl. 23:05

Hejsa.

Står og skal købe en billig DVD til soveværelset. Pt har vi en gammel sony CRT meen mon ikke snart der kommer en lille flad op at hænge.

Mit sprgm. er om der er nogen kvali forskel på DVD´er omkring de 500 kr? eller skal jeg bare lige smide et stk. til 299 i kurven i  morgen når jeg skal i bilka og handle?

Svar:
Skrevet af: JesperLund
Skrevet den: 22-December-2007 kl. 23:10
Ja, der er sikkert forskel. Men... folk som interesserer sig for kvalitetsforskelle, og som kan fortælle dig om discount-1 er bedre end discount-2, gider ikke bruge deres tid på discount modeller.

Hvis du kan smide et par hundrede kroner oveni, kan du købe en mærkevare som Panasonic eller Pioneer.

-------------
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.

Skrevet af: ThomasP
Skrevet den: 22-December-2007 kl. 23:58

Min kone har på et tidspunkt købt en Denver og den har et fint billede - jeg synes egentlig det er lige så godt som vores Sony 870. Men det kan være helt tilfældigt med lige den model (som ikke fåes mere).

De steder hvor de sælger discount maskiner (Dansk Supermarked og Aldi) har jo udmærkede returordninger, så hvis du har god tid, kan du jo prøvekøre maskiner, indtil du finder én, du er tilfreds med.

vh. Thomas

Skrevet af: johnny57
Skrevet den: 23-December-2007 kl. 00:25
Det kommer lidt an på formålt, de billige maskiner æder alt, mens mærkevaren er mere kræsen. Jeg tror ikke der er den store forskel på 299,- og 399,-

-------------
Med venlig Hilsen

Johnny

Skrevet af: oo27
Skrevet den: 26-December-2007 kl. 20:54

Nopes, heller ik det jeg troede.

Snupper en Philips 3412 som de har til 299 imorgen.

Print side | Luk vindue